Husk meg
Brukernavn
Passord

Drøye 5000 billetter var inntil igår solgt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 sep 05, 00:09
noen som ikke vil støtte opp her.... håper at det blir flere..  vi trenger det.. 
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050922/FFK/381610101

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 22 sep 05, 07:14
Endret: 22 sep 05, 07:15
Ganske sterkt av Geir Nilsen å si at "medgangssupportere trenger vi ikke," og samtidig være skuffet over at flere ikke kommer på stadion. Nekter å tro at FFK har 10 000 supportere som holder med klubben i tykt og tynt. En god del av de som kommer på stadion kan vel helt klart karakteriseres som medgangssupportere, spesielt de 1500 som går hjem en halvtime før kampslutt (se debatt i annen tråd). Så hvordan skal stadion da fylles om vi ikke har nok "supporter-supportere", og "vi ikke trenger medgangssupporterne"

Uansett: Det viktigste blir å overdøve de 500 fra "Stormen" som kommer. Det ultimate nederlaget må jo være at FFK ligger under tidlig i kampen og "Stomen" overdøver alle med "Rykker ned, rykker ned, rykker ned".

Så møt opp og syng deg hes! (Om du da ikke er medgangssupporter).


(jepp, en medgangssupporter som har glemt skjerf) 

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 22 sep 05, 08:49
Nå må det mobiliseres! Dra med deg kompisen din, tanta di eller hvem du vil. På søndag skal vi støtte guttane i 90 min! La oss lage et helvette for Ålesund.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 sep 05, 09:52
Geir Nilsen sine uttalelser blir bare idotiske etter min mening. En av sju i den byen her støtter ikke laget uansett hva som skjer, så er det noe klubben virkelig trenger nå, er det at medgangssuporterne kommer seg ned til Stadion for å starte en ny medgang, som igjen gjør at de kommer oftere på kamper. Han har nok lommeboka si i tankene også...

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 22 sep 05, 11:04
Blir bare tull med sånne uttalelser.
Vi skal ikke så mange år tilbake i tid da det var rundt tusen mennesker på Stadion. Det vil si at 7-9000 mennesker har kommet etter at fremgangen begynte, og da kan disse karakteriseres som "medgangssupportere". Også flesteparten av medlemmene i PH. Blir for dumt. De fleste går på Stadion for å se Tippeligafotball og bli underholdt, ikke fordi de er supersupportere. Men jeg regner med at klubben er glad for at de 7-9000 "medgangssupporterne" betaler billett til hver kamp, og dermed gir et ikke så rent lite bidrag i klubbkassa. Man skal derfor være forsiktig med å si at vi ikke trenger disse tilskuerne på Stadion. Det er blant andre dem klubben lever av.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 sep 05, 16:36
Geir Niklsen føyer seg inn i rekken av naive personer som sitter i et eller verv eller jobb i klubben.
Å begynne å kritisere supportere for å ikke møter opp er det dummeste jeg har hørt.
Han kan ikke forvente at alle er fotball idioter som meg og mange andre som kommer til å gå på stadion om vi så skulle ramle ned to divisjoner.

En vanlig mann eller dame  med normalt forhold til fotball ,vil være en supporter som klubben må gjøre seg fortjent  til at de skal komme på kamp. I det som  har skjedd i det siste med dårlig spill , ledere som ikke  tåler kritikk, ingen ledelse som griper inn osv og justerer kursen, avvnevter og ser før de reengasjerer hele teamet osv, så er dette helt naturlig at de begynner å falle fra .

Rykker vi ned vil enda flere føle det samme at klubben ikke  gjør seg fortjent tiul at de skal komme og bruke 150-250 kr på en kamp.

Nå har nyhetens interesse lagt seg, da er det viktig med lite vingling og stabile resultater. Om vi skulle rykke ned og opp igjen , er det ikks sikkert at snittet vil ligge i nærheten av dagen, det er bare å se til Skien, Tromsø, Bodø,  Molde.

Da har FFK misten den forcen de hadde med utsultede supportere, så nå er blitt mer frustrerte.






Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 22 sep 05, 16:58
Endret: 22 sep 05, 16:58
Ingen tvil om at det var en unødvendig og lite gjennomtenkt uttalese. "Medgangssupportere" trenger alle klubber. At man skal ha en hard kjerne med 10 000 trofaste supportere i Fredrikstad er faktisk utopisk pr. i dag. Jeg synes heller Fredrikstad Fotballklubb bør fokusere på hvordan de skal klare å lokke flere tilskuere til Stadion med bedre og mer treffende markedsføring. Her har jeg på følelsen av at det er stort forbedringspotensial. Kanskje har medgangen, hvor folk uansett har kommet til Stadion uten særlig markedsføring, vært en hvilepute.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 22 sep 05, 18:42

FFK kunne jo reklamere litt bedre for kampene, ikke bare i avisene. I andre byer ser vi jo plakater som henger rundt. Og bussene har RBK vimpler alle sammen i Tr.heim. 

Også er det selvfølgelig latterlig med de høyeste prisene når vi har dårligt stadio.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 sep 05, 21:24
Opprinnelig postet av kjell

FFK kunne jo reklamere litt bedre for kampene, ikke bare i avisene. I andre byer ser vi jo plakater som henger rundt. Og bussene har RBK vimpler alle sammen i Tr.heim. 

Også er det selvfølgelig latterlig med de høyeste prisene når vi har dårligt stadio.



men guttæne leverer jo det soleklart beste produktet da! :)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340