Velkommen til Alfheim!
Vil bare benytte anledningen til å ønske FFK, og eventuelle supportere velkommen til Alfheim på søndag.
Dere vil forøvrig bli plassert på kortsiden bak ett av målene dersom dere ikke har kjøpt sittebilletter, eller har planer om det ;) Og på fotballpuben Offside (midt i sentrum) regner jeg med at bortesupportere er velkommen sammen med isberget og øvrige TIL-supportere, eller i TILs jubileumstelt like ved Nerstranda senter (feirer 85 år denne uka).
Ellers så lurer jeg bare på om dere har noen formening om hvor mange av FFKs supportere som dukker opp på kampen? Husker ihvertfall at det var en liten gjeng tilstede på kampen i fjor sommer!
Husk polvotter og ørevarmere, for nå er det snart vinter i nord
Og til slutt mitt kamptips: ikke overraskende tipper jeg hjemmeseier. 2-1.
---------------------------
HEIA TIL !
Nord-Norges flaggskip!
Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-
si 50 så kan du +- på det tallet.
men tipper at vi blir rundt det.
gleder meg til tur:)
heia heia FFK:)
Årsaken til gårdagens badeopplevelse skyldes et sinnsykt regnvær på kampdagen og forholdsvis jevn nedbør også dagene forut.
Det har tørket opp ganske bra i løpet av dagen i dag. Har imidlertid ingen tro på at banen ser særlig bra ut. Den fikk kjørt seg skikkelig i går. Trolig veldig ujevn med stedvis lite gress. Tror likevel ikke den er spesielt våt og tung lengre. Banen har bra drenering.
Velkommen skal dere være, men det er skikkelig kjølig vær her for tiden. Snøen har lagt seg helt ned i 200-300 meter !!
HEIA TIL
Fredag: Konsert med Bjørn Rosenstrøm band. Billettpris kr. 150,-
Lørdag: Konsert med Briskeby. Billettpris kr. 150,-
Dette skjer midt i sentrum på det som kalles Strandtorget. For de som er litt kjent vil dette være torget som ligger mellom utestedet Skarven og shopping-senteret Sten & Strøm (Nerstranda).
Ellers er det selvfølgelig full rulle på alle andre steder også. Anbefaler stedene Circa, Kaos og Flyt. Dette er ikke rølpeplasser, men bra musikk og kurant klientell ( 20-25 ). Blårock for de litt mere rocka i samme aldersgruppe.
Arthur og Abboteket for de som måtte være ute etter drinker.
Studentene er jo stort sett akkurat kommet seg til byen, studielånene brenner i lommen, og damene har fortsatt mange nyinnkjøpte antrekk de ønsker å vise frem før vinteren setter inn
HEIA TIL
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914