Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd:Brann-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 05, 00:44
hyggelig å lese at Drillo ønsker å spille i 4-4-2 system og stille så høyt vi kan!!  (www.f-b.no)


vart nok spennende ja:)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 27 aug 05, 18:03
FFK har vel spilt mye mer 4-4-2 enn 4-5-1 så langt i år så det var vel ingen overaskelse.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 27 aug 05, 18:32
Det som mer mest spennende er om vi klarer/tør holde et høyt press hele kampen gjennom. Samme for meg om det spilles 4-5-1 eller 4-4-2 så lenge vi er i stand til å presse Brann høyt. Når det er sagt, har jeg inntrykk av at vi har hatt vanskelig for å sette et høyt press når vi har spilt 4-5-1 hittil i år.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 27 aug 05, 18:38
og enda værre blir det uten brenne...

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 aug 05, 19:34
Opprinnelig postet av Lex
og enda værre blir det uten brenne...
tror Bjørkøy vil være en meget god erstatter for brenne

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 aug 05, 19:42
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har vel spilt mye mer 4-4-2 enn 4-5-1 så langt i år så det var vel ingen overaskelse.



tenkte vel mer på ryktene  i forhold til moss kampen, om at ffk trente på 4-5-1 med tanke på brannkampen...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 27 aug 05, 20:20
brann`s 11er:

opdal



hanstveit     soma     scharner     sigurdsson



huseklepp    andresen    sanne     knudsen



mccallister    winters




ser vi bort ifra forsvars leddet må dette være rundens svakeste lag på papiret, ihvertfall det svakeste laget brann har stilt med i år. opdal er en OK TL keeper. forsvars 4ern er solid, scharner er dog ny i den rollen for brann. midtbanen virker utrolig svak, her må FFK vinne kampen. vi har en aller tides mulighet til 3poeng, men da må innsatsen og det mentale være på plass. brann gjorde en god kamp mot vif sist og er på rett vei. huseklepp kommer fra fyllingen og får sin første start på dette nivået, knudsen knallsolid defensiv, men det stopper der også. andresen har vært lenge ute, men ønsker å se en man marking på ham. da er alt av kreativitet i brann laget borte. hverken sanne(meget svak fotballspiller) eller knudsen har noe å bidra med offensivt, huseklepp vet jeg absolutt ingenting om. 


spissparet er forsøvet like bra som våres. mccalister og hoås er vel for tiden like gode,  west er raskere enn winters, men winters holder i 90min. west holder dessverre maks 60min i toppfart for øyeblikket. 



hvis vi da setter lag vs lag:


opdal vs ALH    0 likt


hanstveit vs bertelsen   0 likt

soma vs bora                  0 likt


scharner vs piiroja         +1 for FFK


sigurdsson vs blixt         +1 for brann


huseklepp vs kvisvik      +2 for FFK


andresen vs  jonna        +1 for brann


sanne  vs  ramberg        +1 for FFK


knudsen  vs  enerly        +1 for FFK


winters  vs   west              0 likt


mccalister vs hoås          0 likt




totalt: brann-FFK   2-5....

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 aug 05, 00:38
Opprinnelig postet av Husgutt
Opprinnelig postet av kanogvetalt
FFK har vel spilt mye mer 4-4-2 enn 4-5-1 så langt i år så det var vel ingen overaskelse.



tenkte vel mer på ryktene  i forhold til moss kampen, om at ffk trente på 4-5-1 med tanke på brannkampen...


Det var vel fra Drillos side kun et forsøk og han så sikkert minst like godt som alle oss andre at det var ikke særlig vellykket.
Nå har jo også Drillo sagt til det kjedsommelige at med West på banen så spiller vi 4-4-2 og det har han faktisk også klart å rette seg etter hittil i år. Vi har ikke spillt en eneste kamp i 4-5-1 system i år hvor West har vært på banen.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 aug 05, 00:47
Opprinnelig postet av bateman
brann`s 11er:

opdal



hanstveit     soma     scharner     sigurdsson



huseklepp    andresen    sanne     knudsen



mccallister    winters




ser vi bort ifra forsvars leddet må dette være rundens svakeste lag på papiret, ihvertfall det svakeste laget brann har stilt med i år. opdal er en OK TL keeper. forsvars 4ern er solid, scharner er dog ny i den rollen for brann. midtbanen virker utrolig svak, her må FFK vinne kampen. vi har en aller tides mulighet til 3poeng, men da må innsatsen og det mentale være på plass. brann gjorde en god kamp mot vif sist og er på rett vei. huseklepp kommer fra fyllingen og får sin første start på dette nivået, knudsen knallsolid defensiv, men det stopper der også. andresen har vært lenge ute, men ønsker å se en man marking på ham. da er alt av kreativitet i brann laget borte. hverken sanne(meget svak fotballspiller) eller knudsen har noe å bidra med offensivt, huseklepp vet jeg absolutt ingenting om. 


spissparet er forsøvet like bra som våres. mccalister og hoås er vel for tiden like gode,  west er raskere enn winters, men winters holder i 90min. west holder dessverre maks 60min i toppfart for øyeblikket. 



hvis vi da setter lag vs lag:


opdal vs ALH    0 likt


hanstveit vs bertelsen   0 likt

soma vs bora                  0 likt


scharner vs piiroja         +1 for FFK


sigurdsson vs blixt         +1 for brann


huseklepp vs kvisvik      +2 for FFK


andresen vs  jonna        +1 for brann


sanne  vs  ramberg        +1 for FFK


knudsen  vs  enerly        +1 for FFK


winters  vs   west              0 likt


mccalister vs hoås          0 likt




totalt: brann-FFK   2-5....


Jeg synes ditt forsøk på å tallfeste forskjellen på Brann og FFK er helt latterlig. Fotball er ikke mattematikk og selv om du skulle være heldig å få rett i dine forskjeller i denne kampen, så er det jo mange andre ting som også spiller inn. For eksempel:
Samhandlingen i laget, taktikk, innsats og ikke minst tilfeldigheter. Og kanskje til og med dommerens innsats.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 aug 05, 01:37
Endret: 28 aug 05, 01:41
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bateman
brann`s 11er:

opdal



hanstveit     soma     scharner     sigurdsson



huseklepp    andresen    sanne     knudsen



mccallister    winters




ser vi bort ifra forsvars leddet må dette være rundens svakeste lag på papiret, ihvertfall det svakeste laget brann har stilt med i år. opdal er en OK TL keeper. forsvars 4ern er solid, scharner er dog ny i den rollen for brann. midtbanen virker utrolig svak, her må FFK vinne kampen. vi har en aller tides mulighet til 3poeng, men da må innsatsen og det mentale være på plass. brann gjorde en god kamp mot vif sist og er på rett vei. huseklepp kommer fra fyllingen og får sin første start på dette nivået, knudsen knallsolid defensiv, men det stopper der også. andresen har vært lenge ute, men ønsker å se en man marking på ham. da er alt av kreativitet i brann laget borte. hverken sanne(meget svak fotballspiller) eller knudsen har noe å bidra med offensivt, huseklepp vet jeg absolutt ingenting om. 


spissparet er forsøvet like bra som våres. mccalister og hoås er vel for tiden like gode,  west er raskere enn winters, men winters holder i 90min. west holder dessverre maks 60min i toppfart for øyeblikket. 



hvis vi da setter lag vs lag:


opdal vs ALH    0 likt


hanstveit vs bertelsen   0 likt

soma vs bora                  0 likt


scharner vs piiroja         +1 for FFK


sigurdsson vs blixt         +1 for brann


huseklepp vs kvisvik      +2 for FFK


andresen vs  jonna        +1 for brann


sanne  vs  ramberg        +1 for FFK


knudsen  vs  enerly        +1 for FFK


winters  vs   west              0 likt


mccalister vs hoås          0 likt




totalt: brann-FFK   2-5....


Jeg synes ditt forsøk på å tallfeste forskjellen på Brann og FFK er helt latterlig. Fotball er ikke mattematikk og selv om du skulle være heldig å få rett i dine forskjeller i denne kampen, så er det jo mange andre ting som også spiller inn. For eksempel:
Samhandlingen i laget, taktikk, innsats og ikke minst tilfeldigheter. Og kanskje til og med dommerens innsats.




slapp nå av, bare en morsom sammenlikning, "spiller mot spiller"(synes dog jeg). alt her inne trenger vel ikke å være 110% seriøst vel...? selv jeg erkjenner at en "spiller vs spiller" konkurranse ikke er matchavgjørende...så her er vi faktisk enig snæbbus, regnet ikke med at innlegget ville bli tolket dithen at det var sluttresultatet i kampen. (2-5)



men ønsker å presisere at vi faktisk BØR vinne denne kampen, først og fremst når man ser spillermateriellet de representative klubbene besitter for øyeblikket. brann mangler vel 4spillere som hadde gått rett inn i 11ern: bjarnarson, TFL, sæternes og miller. disse er da bl.a erstattet av urutinerte huseklepp, sanne som betegnes som en av de største floppene i brann og mccallister som kun surfer i nedoverbakke om dagen, hvertfall når vi snakker seriesammenheng. samt er andresen og winters uta ev form og scharner har fått ny rolle som stopper. 



vi mangler vel kun brenne fra vår beste 11er. "kun" blir kanskje dårlig ordbruk da brenne muligens er vår viktigste spiller. men sammenliknet med brann så har vi ingen reele skadeproblemer. jonna tar plassen til brenne og den gutten vet å løpe. det er bl.a ramberg som må opp flere hakk for at vi skal vinne midtbanen. 



andre avgjørende faktorer er selvfølgelig publikum, hjemmebanefordel, respekt for brann, dommertrioen, trenernes bytte politik, innsats og vilje, har gutta dagen? etc.    men hadde denne kampen gått på frstad stadion tror jeg vi ville gått seirende ut med flere mål, ja så rammet av skader mener jeg brann er. vi må ha null respekt for bergenserne på mandag, brann er vel så til de grader hauset opp av bergenserne selv og delvis media. det er mange år til brann eventuelt tar seriegull igjen....at vi kan gå seirende ut med ett eller to mål er fullt mulig, dessverre har vi en skremmende bortestatistikk som tilsier at dette kan vippe begge veier, til tross for et brann lag blottet for form og klassespillere.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 28 aug 05, 10:25
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bateman
brann`s 11er:

opdal



hanstveit     soma     scharner     sigurdsson



huseklepp    andresen    sanne     knudsen



mccallister    winters




ser vi bort ifra forsvars leddet må dette være rundens svakeste lag på papiret, ihvertfall det svakeste laget brann har stilt med i år. opdal er en OK TL keeper. forsvars 4ern er solid, scharner er dog ny i den rollen for brann. midtbanen virker utrolig svak, her må FFK vinne kampen. vi har en aller tides mulighet til 3poeng, men da må innsatsen og det mentale være på plass. brann gjorde en god kamp mot vif sist og er på rett vei. huseklepp kommer fra fyllingen og får sin første start på dette nivået, knudsen knallsolid defensiv, men det stopper der også. andresen har vært lenge ute, men ønsker å se en man marking på ham. da er alt av kreativitet i brann laget borte. hverken sanne(meget svak fotballspiller) eller knudsen har noe å bidra med offensivt, huseklepp vet jeg absolutt ingenting om. 


spissparet er forsøvet like bra som våres. mccalister og hoås er vel for tiden like gode,  west er raskere enn winters, men winters holder i 90min. west holder dessverre maks 60min i toppfart for øyeblikket. 



hvis vi da setter lag vs lag:


opdal vs ALH    0 likt


hanstveit vs bertelsen   0 likt

soma vs bora                  0 likt


scharner vs piiroja         +1 for FFK


sigurdsson vs blixt         +1 for brann


huseklepp vs kvisvik      +2 for FFK


andresen vs  jonna        +1 for brann


sanne  vs  ramberg        +1 for FFK


knudsen  vs  enerly        +1 for FFK


winters  vs   west              0 likt


mccalister vs hoås          0 likt




totalt: brann-FFK   2-5....


Jeg synes ditt forsøk på å tallfeste forskjellen på Brann og FFK er helt latterlig. Fotball er ikke mattematikk og selv om du skulle være heldig å få rett i dine forskjeller i denne kampen, så er det jo mange andre ting som også spiller inn. For eksempel:
Samhandlingen i laget, taktikk, innsats og ikke minst tilfeldigheter. Og kanskje til og med dommerens innsats.




slapp nå av, bare en morsom sammenlikning, "spiller mot spiller"(synes dog jeg). alt her inne trenger vel ikke å være 110% seriøst vel...? selv jeg erkjenner at en "spiller vs spiller" konkurranse ikke er matchavgjørende...så her er vi faktisk enig snæbbus, regnet ikke med at innlegget ville bli tolket dithen at det var sluttresultatet i kampen. (2-5)



men ønsker å presisere at vi faktisk BØR vinne denne kampen, først og fremst når man ser spillermateriellet de representative klubbene besitter for øyeblikket. brann mangler vel 4spillere som hadde gått rett inn i 11ern: bjarnarson, TFL, sæternes og miller. disse er da bl.a erstattet av urutinerte huseklepp, sanne som betegnes som en av de største floppene i brann og mccallister som kun surfer i nedoverbakke om dagen, hvertfall når vi snakker seriesammenheng. samt er andresen og winters uta ev form og scharner har fått ny rolle som stopper. 



vi mangler vel kun brenne fra vår beste 11er. "kun" blir kanskje dårlig ordbruk da brenne muligens er vår viktigste spiller. men sammenliknet med brann så har vi ingen reele skadeproblemer. jonna tar plassen til brenne og den gutten vet å løpe. det er bl.a ramberg som må opp flere hakk for at vi skal vinne midtbanen. 



andre avgjørende faktorer er selvfølgelig publikum, hjemmebanefordel, respekt for brann, dommertrioen, trenernes bytte politik, innsats og vilje, har gutta dagen? etc.    men hadde denne kampen gått på frstad stadion tror jeg vi ville gått seirende ut med flere mål, ja så rammet av skader mener jeg brann er. vi må ha null respekt for bergenserne på mandag, brann er vel så til de grader hauset opp av bergenserne selv og delvis media. det er mange år til brann eventuelt tar seriegull igjen....at vi kan gå seirende ut med ett eller to mål er fullt mulig, dessverre har vi en skremmende bortestatistikk som tilsier at dette kan vippe begge veier, til tross for et brann lag blottet for form og klassespillere.


Er helt enig i alt du skriver. Ville bare påpeke at det ikke alltid er slik at et lag er svekket, fordi det ser slik ut på papiret. Uansett hvilket lag Brann hadde slillt med, så er jeg overbevist om at FFK spillerne har såpass tillit til egne ferdigheter, at de ville ha stor tro på seier i Bergen. 
At Brann skulle være så fryktinngjydende i Bergen er det vel først og fremst noe vi supportere føler og noe media hausser opp.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 aug 05, 00:43
nå er det ikke lenge igjen:-)  nå har jo lillestrøm begynt å vinne på bortebane også, så har trua på at vi kan reise kjerringa (eller snu kjerringa som de sier i trøndelag.hehe)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 29 aug 05, 08:54
I følge FB spiller Brenne fra start. Vet de noe jeg ikke vet, eller er det bare slett venstrehånds arbeid fra "Flåklypa Tidene" igjen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 05, 09:59
FFKs sannsynlige lag (4-4-2):
Alexander Lund Hansen - Lars Blixt, Bora Zivkovic, Raio Piiroja, Trond Erik Berthelsen - Dagfinn Enerly, Simen Brenne, John Anders Bjørkøy, Raymond Kvisvik – Øyvind Hoås Brian West



er det en skrivefeil, eller har trenertrioen vår endelig blitt slue og kyniske nok? noe som kreves i denne bransjen! andresen trodde han kunne gjøre så mangt der ute ikveld, men med brenne på plass blir nok han med flere kvestet godt


et skikkelig overraskelsesmoment fra FFK! men regner vel med at det er en skrivefeil...



forøvrig meldes det om et skikkelig grisevær og fare for utsettelse....noe som helt klart gagner brann...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 29 aug 05, 10:20
I følge BA spiller sannsyneligvis en småskadet Brenne.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 aug 05, 10:53
Fra en skala fra 23 til 247....er jeg på 246 nærvo på nærveskalan.
Med 442 blire fest !!!

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 29 aug 05, 11:23
Opprinnelig postet av bateman


spissparet er forsøvet like bra som våres. mccalister og hoås er vel for tiden like gode,  west er raskere enn winters, men winters holder i 90min. west holder dessverre maks 60min i toppfart for øyeblikket. 


Ehh... Har du sett Mccalister spille i år.... Tror ikke en som har spilt ett år i 2.divisjon er like god som Hoås....

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 05, 11:36
Opprinnelig postet av Frode
Opprinnelig postet av bateman


spissparet er forsøvet like bra som våres. mccalister og hoås er vel for tiden like gode,  west er raskere enn winters, men winters holder i 90min. west holder dessverre maks 60min i toppfart for øyeblikket. 


Ehh... Har du sett Mccalister spille i år.... Tror ikke en som har spilt ett år i 2.divisjon er like god som Hoås....





har ikke sett mccalister spille i år. kun det jeg har sett av scoringene hans via sporten, men kanskje presisere det slik at vår egen hoås er i alt annet en god form for tiden. at han er mer matchtfit enn dylan er det vel lite tvil om, men dessverre går alt imot hoås om dagen(forøvrig hele sesongen). ingen ønsker å se hoås banke inn 3mål mot brann sterkere enn meg!!



forøvrig stemmer nok den siste informasjonen angående simen brenne. leste nyhetsklippet "før kampen" inatt, og da var godeste ramberg satt opp sentralt, nå altså brenne. noe som vil være en kraftig forsterkning for oss!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 29 aug 05, 11:40
Så Brenne starter sikkert ? Det hadde vært helt supert! Trenger en som kan løpe, presse og skyte!! :-)

Jeg tror Hoås er i bra fysisk form, og at det må ett par scoringer til for å få selvtillitten opp. For håpe det skjer så fort som mulig, så han slipper mer dritt fra tribunen. Alle hadde spilt ræva med det presset, og den dritten han må leve med.

Da tror jeg det er vi to som topper "Folk som ønsker at Hoås lykkes" tabellen.... ;-)

---------------------------

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 aug 05, 11:51
Opprinnelig postet av kanogvetalt
I følge BA spiller sannsyneligvis en småskadet Brenne.




får ikke åpnet linkene på BA.no av eller annen grunn...kan du kopiere eller gjenfortelle i korte trekk det du leste?hadde vært glimrende med simen brenne og jonna! jonna kan ligge som en klegg på andresen, nøkkelen i kampen vil være å ta ham ut, slik at krempasningene uteblir. sanne trenger nok ikke et frimerke...


samtidig vil kanskje brenne få en mer offensiv rolle ikveld?vi bør absolutt slå brann ikveld! sist gang jeg trodde på 3poeng på utebane må ha vært mot aalesund...kom igjen gutta!!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340