Hattrick.org
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Men det er unødvendig og ha det her når det er andre steder som er mer velegna til dette. Skap heller liv på deres konf. på HT. Det er rimelig stille rundt omkring på disse, så prøv heller å piffe opp der. Dette burde i hvertfall du ta tak i erikjorstad. Spiller ikke du i IV. da ??
Det er da temmelig mye liv på østfoldconfen !
For de som er med i østfoldforbundet og ikke finner confen så har jeg laget en oppskrift:
Trykk her!
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg skjønner bare ikke hva som er problemet ditt... åpent forum må da vel bety at om jeg vil diskutere ett internett spill, en håndballkamp eller en film eller hva en det måtte være så må jeg da få lov til det??!! hvis problemet ditt er at noen diskuterer noe du ikke liker så la være å les om det da....
Kanskje vi skal diskutere politikk ??
+ at det finnes egen seriekonf. for hver avdeling. De er helt dævve.
Ikke min.. er da ikke mitt ansvar å holde liv i alle seriekonfene vel ? ;-) Det får folka i tilhørende avdeling gjøre :) Selv om jeg spiller i IV(enn så lenge) så kan jeg ikke holder liv i 1300++ seriekonfer.
Opprinnelig postet av erikjorstad
Ikke min.. er da ikke mitt ansvar å holde liv i alle seriekonfene vel ? ;-) Det får folka i tilhørende avdeling gjøre :) Selv om jeg spiller i IV(enn så lenge) så kan jeg ikke holder liv i 1300++ seriekonfer.
Nei, men du har såpass påvirkningskraft til å oppfordre f.eks de som bruker Østfoldkonfen til også å bruke sine respektive seriekonfer.
Opprinnelig postet av erikjorstad
Nei, men du har såpass påvirkningskraft til å oppfordre f.eks de som bruker Østfoldkonfen til også å bruke sine respektive seriekonfer.
Maser nok som det er jeg vel ? med cup, tipping, Hattrick-treff og fotballsparking ;)
Diskuter litt politikk med meg æ Rune Haugen! Hva synes du om den nye finansministeren vår f.eks... Hehe..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Diskuter litt politikk med meg æ Rune Haugen! Hva synes du om den nye finansministeren vår f.eks... Hehe..
Skjønner du ikke hvorfor jeg satte på et da ?? Jeg synes ikke vi skal kunne diskutere alt mulig rart her inne. Dette får heller folk holde med på på VGDebatt. Der har de i hvertfall delt opp i forskjellige bolker å diskutere under.
Finansministeren, hun er vel søt hun vel. Egentlig så lurer jeg på hva de har holdt med på på Soria Moria.
Dette er mitt siste ord ang. politikk her.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg skjønner bare ikke hva som er problemet ditt... åpent forum må da vel bety at om jeg vil diskutere ett internett spill, en håndballkamp eller en film eller hva en det måtte være så må jeg da få lov til det??!! hvis problemet ditt er at noen diskuterer noe du ikke liker så la være å les om det da....
Kanskje vi skal diskutere politikk ??
diskuter hva du vil for meg rune, jeg driter i politikk, derfor hadde jeg heller ikke giddet å mase inne på en tråd om politikk, er ikke vanskligere en det vet du!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 24 nov 05, 00:06
Endret: 24 nov 05, 00:44
Jeg synes ikke vi skal kunne diskutere alt mulig rart her inne. Dette får heller folk holde med på på VGDebatt. Der har de i hvertfall delt opp i forskjellige bolker å diskutere under.Denne seksjonen av forumet er da vitterlig åpen for snakk om hva som helst? Og hvis noen har lyst til å diskutere hattrick her synes jeg vi bør få lov til det uten å bli "arrestert".
Denne tråden gjør ingen skade hverken på forumet eller dets debattanter, og vil man ikke lese, så lar man bare være. Enklere kan det egentlig ikke bli. :/
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Hvordan ligger det ann med FFKsupporterne sine lag?? Det er jo dagen før siste serierunde denne sesongen.
Er det noen lag som kjemper om seieren i sine ligaer.? eller kjemper dere om topplasseringer?
Denne sesongen har jeg ikke hatt hattrick på min side. 2 kamper i årets sesong (tap og uavgjort) har vært ran på linje med det FFK gjorde i barteland. Så det er 5 poeng tapt.
Dette har gjort sitt til at jeg ligger på 2 plass, 1 poeng bak serieleder (kunne ledet med 4), så nå er det bare å håpe at han mister poeng imorgen og at jeg selv vinner, slik at gullet havner i medaljeskapet mitt
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Mellomsesongen går vel med til kondistrening tenker jeg. Noen av spillerne mine som virker litt slække. :P
FFK i Tippeligaen 2006!
Trur du klarer det. Spill sesongens viktigeste kamp imorgen iallefall, da vinner du kanskje midtbanen og også kampen..
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
FFK i Tippeligaen 2006!
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 17 des 05, 16:45
Endret: 17 des 05, 17:50
Tilbake til kampen:
Kampen går over all forventning. Leder 6-0 til pause.
EDIT, 90 minutter: Haha. Vant 10-1. Sjetteplassen er min! :D
FFK i Tippeligaen 2006!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914