Husk meg
Brukernavn
Passord

Hattrick.org

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 19 12

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 feb 06, 17:29
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Føler jeg bør utvide Stadion etterhvert. Hvis jeg bør ha antall supportere x25 så bør jeg utvide til 25000 snart, men det koster så eitranes mye for en med 400 000 på kontoen. :(


Holder på å utvide til 25 000 selv, men det koster som sakt flesk..

---------------------------

United we stand, devided we fall!


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 07 feb 06, 18:22
Jepp.. Det koster å bygge ut stadioen, men du tjener de fort inn igjen da.. Tjener jo mer når du får full stadio da, så det kommer godt med..

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 04 mar 06, 15:43
Av en eller annen grunn har jeg ikke lagt merke til at vi har en HT tråd her på forumet. Må jo slenge meg på jeg også da..

Laget mitt: Jokke FK
Liga: VI.438

Jeg trener Playmaking og har gjort dette noen sesonger nå. Spiller treningskamper hver uke (bytter da hele laget mellom hver kamp slik at flest mulig får trening), men jeg føler det tar svært lang tid før spillerne mine øker i ferdighetene.. 

Lønner det seg å trene Playmaking eller er det mer lønnsomt å variere treningsmetoden??

Ole


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 04 mar 06, 16:19
Er det flere som har problem med å se kampen sin her?

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 04 mar 06, 17:53
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Av en eller annen grunn har jeg ikke lagt merke til at vi har en HT tråd her på forumet. Må jo slenge meg på jeg også da..

Laget mitt: Jokke FK
Liga: VI.438

Jeg trener Playmaking og har gjort dette noen sesonger nå. Spiller treningskamper hver uke (bytter da hele laget mellom hver kamp slik at flest mulig får trening), men jeg føler det tar svært lang tid før spillerne mine øker i ferdighetene.. 

Lønner det seg å trene Playmaking eller er det mer lønnsomt å variere treningsmetoden??

Ole



Ikke varier. Selv trente jeg Playmaking, men det er spørs hva en selv legger opp til. Spørs hva du har tenkt å selge videre. 
Det anbefales rundt om å trene Playmaking, så det er nok det beste.

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 10 mar 06, 07:46
Opprinnelig postet av GelderdEnd
Av en eller annen grunn har jeg ikke lagt merke til at vi har en HT tråd her på forumet. Må jo slenge meg på jeg også da..

Laget mitt: Jokke FK
Liga: VI.438

Jeg trener Playmaking og har gjort dette noen sesonger nå. Spiller treningskamper hver uke (bytter da hele laget mellom hver kamp slik at flest mulig får trening), men jeg føler det tar svært lang tid før spillerne mine øker i ferdighetene.. 

Lønner det seg å trene Playmaking eller er det mer lønnsomt å variere treningsmetoden??

Ole



Har du fått hentet inn ordentlige talenter nå ?

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 10 mar 06, 21:45
<< Har du fått hentet inn ordentlige talenter nå ?

Nei, har ikke fått rotet meg til det enda. Har ihvertfall fått solgt 3 spillere idag. Skal legge inn noen bud ikveld tenkte jeg. 

tenkte da å kjøpe spillere under 20 år med Solid på Passing og Weak eller passable på playmaking. Burde ikke det bli bra da?

Takk for all hjelp :o)

erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 12 mar 06, 13:41
Minst passable playmaking! ikke gå for lavt på stamina heller, da må du bruke mye tid på kondistrening og det er drepen på formen til spillerne dine... passing er fint å ha  på playmakerne dine, men solid passing og passable playmaking kan fort bli dyrt, da de er temmelig ettertraktede!

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 09 apr 06, 08:03
Hvordan har det gått for folk her inne egentlig?

Selv ble det avdelingsseier til tross for kun uavgjort i siste seriekamp, men med seier hadde jeg rykket direkte opp til 3.divisjon. Neste helg må Fredrikstad Kickers ut i kvalikk og det blir nok en altfor tøff match for oss, og vi må mest sannsynlig belage oss på nok en sesong i 4.divisjon.

Ellers veldig fornøyd med mange millioner på bok som vil gi oss gode renteinntekter neste sesong når lønningene sikker vil nærme seg 2 millioner i uka!

Hva med dere andre?

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 apr 06, 16:54
Bingo Ultras endte på en finfin 3 plass i VI.467. Neste år tar vi sikte på å holde oss stabilt på toppen av tabellen og å få økonomien på rett kjøl(noe jeg er på god vei til å klare!).

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 10 apr 06, 12:53
The Retired Pølsemakers havna til slutt på 5. plass etter å ha slått en av gullkandidatene 3-0 på hjemmebane. Skulle gjerne handla inn masse forsterkninger til neste sesong, men med mindre jeg trekker opp en knallbra junior som jeg får solgt for en pen sum, så blir det dårlig med stjernespillere tror jeg. Får se hvordan det går.

---------------------------

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 11 apr 06, 11:56

Tjøtta FK havna til slutt på en litt skuffende 3.plass. Jeg begynner forresten å angre stort på at jeg begynte å trene forsvar.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 06, 12:14
Opprinnelig postet av kenneth

Tjøtta FK havna til slutt på en litt skuffende 3.plass. Jeg begynner forresten å angre stort på at jeg begynte å trene forsvar.



Du kan jo gå over til en annen treningsmetode hvis du vil.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 11 apr 06, 12:37
Å, det var fint du sa


Saken er bare den at jeg vil tape (eller miste fortjeneste) på å bytte akkurat nå

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 06, 13:08
Opprinnelig postet av kenneth
Å, det var fint du sa


Saken er bare den at jeg vil tape (eller miste fortjeneste) på å bytte akkurat nå


Hvis du har et hjelpeprogram, så kan du jo se når det passer å gå over. Hvis du akkurat har kjøpt spillere til forsvarstrening så er det vel ikke verre enn å selge de igjen. Men jo lenger du venter jo verre blir det.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 06, 13:11
Endret: 11 apr 06, 13:15
Er det noen her inne som vil røpe hvilke hjelpeprogram som de bruker ?? Line-up o.s.v. ??

Jeg vet at HAM blir brukt av mange av de rutinerte, men jeg synes dette programmet virker veldig tungrodd. 
Eller er det bare jeg som ikke er nok dataekspert ??

Ja, jeg har HAM installert jeg også, men har også noen andre. Og HAM er ikke den jeg benytter meg mest av.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 11 apr 06, 13:23
Jeg liker å bruke Hattrick Organizer, veldig simpelt program og gratis i tillegg. 

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 apr 06, 13:35

Jeg bruker Hattrick Caddy + HT Rankings versie 2.9

Den siste er den beste. Har blitt anbefalt denne av en spiller i Romania. Han er dreven på dette Hattrick-greiene.
Jeg skriver en del med han på Yahoo messenger, og han er flink til å gi meg input.

 


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 12 apr 06, 02:14
Hjelpeprogram er for pingler  Men jeg fører selvfølgelig treningsskjema, så jeg har rimelig god kontroll på den måten. Å selge forsvarsspillere når de har fremragende er ikke særlig smart, derfor venter jeg heller. ;)

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 apr 06, 13:57
Endret: 12 apr 06, 14:03
Opprinnelig postet av kenneth
Hjelpeprogram er for pingler  Men jeg fører selvfølgelig treningsskjema, så jeg har rimelig god kontroll på den måten. Å selge forsvarsspillere når de har fremragende er ikke særlig smart, derfor venter jeg heller. ;)


Hva tror du managerne i de øverste divisjonene gjør ?? Flesteparten bruker HAM etter det jeg har lest rundt omkring.
Så vær så god å kall dem for pingler du.


Å selge forsvarsspillerne dine med en gang har jeg ikke sagt. Men hvis du skal gå over til f.eks. playmaking, så må du gjøre dette gradvis. For en gang har du vel tenkt å selge unna forsvarsspillerne dine ?? Og du vet jo det at du får trent flere midtbanespillere enn forsvarsspillere. Så si at du har kommet til et punkt hvor du har tenkt å selge forsvarsspillerne dine, så kan du vel beholde et par av de som faste i laget dit, og dermed gå over til annen treningsmetode.

Mulig at jeg forklarer litt dumt her nå, men jeg håper du skjønner tankegangen.


Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 19 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340