Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny keeper på trening i dag.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 16 aug 05, 16:03

En ny keeper er på trening i dag. Har vært i Inter. Er her på prøvespill. Steinar Sørlie er ikke på trening. Laget fikk beskjed om dette på formiddagstreningen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 aug 05, 16:22
Jepp, les mer på FFKsupporter.net. =)

---------------------------

Ansvarlig redaktør


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 16 aug 05, 16:23
Endret: 16 aug 05, 16:25

Magnus Bahne fra finske Åbo.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 aug 05, 16:31
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Magnus Bahne fra finske Åbo.



Hm, finske FC Inter vel?

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 05, 16:32
Er jo ikke noe problem med spillere på prøvespill, men hørtes ikke akkurat kvalitet ut. Det er sikkert mange spillere, inkludert meg, som kunne tenke seg å spille for oss, men det er ikke sikkert det er kvalitet for det. Jeg er selvsagt unntaket som bekrefter regelen

Hørtes ut som dette var en spiller som FFK hadde blitt tilbudt og ikke en de selv har sett på en del kamper, og jeg er litt skeptisk til at en keeper skal kunne spille seg til kontrakt på grunn av noen treninger og en treningskamp. En keeper bør sees over lengre perioder, for de kan ha en god eller dårlig dag på jobben. Hvis Real Madrid hadde sett Sørlie mot Rosenborg på Lerkendal så hadde de vel kjøpt han omgående, men han er ikke noen stjernekeeper.

Håper virkelig ikke FFK hopper på den første og beste keeperen de kommer over, men at de tar seg god tid til å finne en keeper som gjør det stabilt godt over tid og ikke en som kanskje står en god kamp i en treningskamp og vips har fått kontrakt.

Jeg sier ikke at han ikke kan være god, men jeg har mine bange anelser...

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 05, 16:35
Endret: 16 aug 05, 16:36
I følge denne artikkelen fra 4. august 2005 så tolker jeg i hvert fall som at han er FC Inter-spiller, til og med bilde av han.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 16 aug 05, 16:37
Kjedelig når klubber i forskjellig land har samme navn, men her har klart Finske inter.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 16 aug 05, 16:37
Opprinnelig postet av FFK1903
I følge denne artikkelen fra 4. august 2005 så tolker jeg i hvert fall som at han er FC Inter-spiller, til og med bilde av han.

Han er FC Inter-spiller. Bahne er jo til og med oppført på nettsiden deres. Linker til spillerprofilen i artikkelen her på FFKsupporter.net.

Mokkelbost ville ikke kommentere Sørlie-ryktene.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 05, 16:50
Endret: 16 aug 05, 16:51
Etter litt prøving og feiling kom jeg omsider frem til supportersidene deres og forumet. Får prøve å lokke litt informasjon ut av de også, men moderatorene måtte visst "dobbeltsjekke" meg før jeg kunne begynne å skrive

Link til supporterklubben Ultraboyz

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 16 aug 05, 16:53
Endret: 16 aug 05, 16:54

Han kunne jo tatt med seg lagkameraten Tomi Petrescu over, et kjempetalent som aldri slo gjennom i Leicester. Ellers er jo Prince Otoo et navn som kunne vært festlig på lagoppstillingen

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 aug 05, 16:54
Hvis noen ser han i trening, hadde det vært morro om dere skrev noen ord her :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 16 aug 05, 17:49
Leste et sted at Bahne har vært aktuell for Viking tidligere, men at han skal ha stagnert den siste tiden. Ser dog ut som han har 2 a-landskamper?


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 aug 05, 19:32
Da blir det mer furting på ALH da..........

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 16 aug 05, 22:01
drit nå i alh! Han stikker jo av nå etter sesongen alikehvel! Det blir spennende å se hvordan bahne klarer seg mot moss! 

Noen som vet hvor mye det koster å  komme inn på den kampen? og når går den??

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 05, 00:51
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
drit nå i alh! Han stikker jo av nå etter sesongen alikehvel! Det blir spennende å se hvordan bahne klarer seg mot moss! 

Noen som vet hvor mye det koster å  komme inn på den kampen? og når går den??
  FFK-moss er den 18/8 kl: 19.00

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 05, 01:03
Ser at Drillo virket fornøyd med han under treningen på Kråkerøy Stadion i hvert fall. God på streken og rask og god til å sette igang spillet igjen. Dessuten snakker han svensk. Merkelig at FB ikke avsluttet med et ordspill, når det lå rett foran nesen på dem? Jeg får skrive det selv da:

"Så gjenstår det å se om han blir å finne i FFK-drakta."

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 17 aug 05, 03:21
Blir gøy og se han mot Moss...

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 17 aug 05, 07:46
Enda en keeper? Ved juletider kommer kanskje Myhre tilbake, og ALH fortsetter likevel, så har vi 5 keepere (tenkt scenario). Synes vi burde ventet med ny keeper til man fikk avklart Myhres situasjon. Vi klarer oss fint med de tre vi har ut sesongen. Burde heller sett på andre plasser på banen etter forsterkninger. F.eks en midtbanekriger dersom Bjørkøy blir værende som høyreback.

remtan

Juniorspiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 185

Lagt til: 17 aug 05, 09:30
Opprinnelig postet av aavdst
Enda en keeper? Ved juletider kommer kanskje Myhre tilbake, og ALH fortsetter likevel, så har vi 5 keepere (tenkt scenario). Synes vi burde ventet med ny keeper til man fikk avklart Myhres situasjon. Vi klarer oss fint med de tre vi har ut sesongen. Burde heller sett på andre plasser på banen etter forsterkninger. F.eks en midtbanekriger dersom Bjørkøy blir værende som høyreback.


Alh er ikke det vel liten vits å beholde. Ikke vits å ha en kepper som man vet kommer til å grave seg så dypt ned hvis han ikke får være 1.keeper. 

At Sørlie 3evnt også er på vei ut er vel ingen umulighet....

Da har man plutselig ingen a-lags keepere....

---------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 17 aug 05, 10:31
Opprinnelig postet av aavdst
Enda en keeper? Ved juletider kommer kanskje Myhre tilbake, og ALH fortsetter likevel, så har vi 5 keepere (tenkt scenario). Synes vi burde ventet med ny keeper til man fikk avklart Myhres situasjon. Vi klarer oss fint med de tre vi har ut sesongen. Burde heller sett på andre plasser på banen etter forsterkninger. F.eks en midtbanekriger dersom Bjørkøy blir værende som høyreback.


Vi kan jo ikke vente på Myhre før vi ser på kepere.

Når det er sagt så syntes jeg keeper-politikken i FFK om dagen er merkelig! Hvorfor er ALH plutselig 1.keeper? Hvorfor sitter Sørlie på tribunen? Var han på benken mot HamKam?

ALH vil tilbake til trøndelagen mens Sørlie vil jobbe for plassen i FFK. 

Er det meninga at denne finnen skal konkurrere mot Sørlie om 1.keeper-plassen?

---------------------------

www.carlberner.no


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 05, 11:09

Sørlie trenger jo konkurranse.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 aug 05, 11:31
greit nok det at steinar trenger konkuranse, men jeg syns vi burde funnet en spiller sentral midtbane..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 17 aug 05, 14:38
Syns det her er helt greit jeg...

Jeg har sansen for Sørlie, men ser gjerne at vi får en mer stabil førstekeeper. Jeg vet egentlig ingenting om denne finnen, men ser ingen feil i å prøve ut forskjellige keepere.
Vi kan ikke vente på Myhre i all evighet heller....

Og Keiko.....
FFK har jo nettop sagt at de leter etter en ny høyreback, så Bjørkøy er tiltenkt en plass på midtbanen.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 aug 05, 14:43
Opprinnelig postet av keiko99
greit nok det at steinar trenger konkuranse, men jeg syns vi burde funnet en spiller sentral midtbane..


Sentrralt på midten HADDE vi en klassespiller, men han gav vi jo bort i sommer... Da mener jeg å huske noe om at de sa vi hadde nok dekning der... Ja, vi ser jo det
Største tabben vi har gjort i år var å kvitte oss med Roger!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 05, 14:47
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av keiko99
greit nok det at steinar trenger konkuranse, men jeg syns vi burde funnet en spiller sentral midtbane..


Sentrralt på midten HADDE vi en klassespiller, men han gav vi jo bort i sommer... Da mener jeg å huske noe om at de sa vi hadde nok dekning der... Ja, vi ser jo det
Største tabben vi har gjort i år var å kvitte oss med Roger!


Klassespiller og klassespiller. Roger har ikke vært noe i hele år, og han går fortsatt skada. Vi må ha spillere som spiller, dermed basta. Søder kunne vært bra for klubben han også hvis han hadde vært helt frisk. Men så lenge han ikke var det så er det greit at han forsvinner ( i likhet med Risholt ).

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 17 aug 05, 14:51
Må da fortsatt være lov å være skadet? Greit at han er det enda, men det gjør ham ikke til noen dårligere spiller for det.. Dessuten spilte ikke akkurat Roger dårlig for oss i år Hadde sine kamper der han ikke var på topp han å, men det har vel de fleste hatt i år!
Det at han går skada enda beviser vel bare at han ikke "faket" noen skade som flere mente, bare for å komme seg vekk herfra!
Nei, en Roger i samme slaget som ifjol hadde hjulpet oss mye...

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 17 aug 05, 15:02

søder og risholts avgang har vell så mye med holdning og innstilling å gjøre, som med fotballferdigheter og skader. så lenge man ikke har vilje og eller evne til å ofre og yte både i kamp og på treningsfeltet, er det helt greit at å rydde dem ut av stallen. mener uansett at både ramberg og brenne går de gutta en høy gang. 

---------------------------

på vinger over europa


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 17 aug 05, 16:00
Det virker som om Roger Risholt og Markus Ringberg fortsatt er favorittspillerene til en del av klubbens supportere. Vil derfor benytte anledningen til å komme med en liten oppdatering. De er ikke FFK spillere! Gå å plag deres respektive klubbers supportersider i stedet!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 aug 05, 17:12
Endret: 17 aug 05, 17:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Sørlie trenger jo konkurranse.



Jeg var på treninga idag og ble veldig imponert over denne keeperen. Det skal bli spennende å se ham i kamp imorgen, men uansett vil det forundre meg meget dersom ikke FFK prøver å få til en avtale med spiller og hans klubb her.
Finnland har mange gode keepere og han her har jo også vært innom det Finnske landslaget.
Selv om Myhre skulle komme tilbake ved nyttår, så er det jo greit nok å ha en nesten like god 2. keeper også. Lund Hansen flytter jo hjem og jeg synes absolutt alt tyder på at Sørlie ikke er med i klubbens fremtidsplaner. Synd på en måte, fordi han er jo en stor humørspreder og er også veldig godt likt blandt supporterne, nesten på linje med Ringberg.
Men skal laget bli bedre, så må de ansvarlige kun ta hensyn til fotballkvaliteten og ikke til personlige og følelsesmessige hensyn og det synes jeg faktisk FFK har vært flinke til i år. 

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 17 aug 05, 17:31
Opprinnelig postet av frekkrik
Må da fortsatt være lov å være skadet? Greit at han er det enda, men det gjør ham ikke til noen dårligere spiller for det.. Dessuten spilte ikke akkurat Roger dårlig for oss i år Hadde sine kamper der han ikke var på topp han å, men det har vel de fleste hatt i år!
Det at han går skada enda beviser vel bare at han ikke "faket" noen skade som flere mente, bare for å komme seg vekk herfra!
Nei, en Roger i samme slaget som ifjol hadde hjulpet oss mye...


Problemet er jo at Roger bare er i slag i en 5-6 kamper gjennom sesongen.. Han kan ikke få klippekort på midtbanen av den grunn. Jeg syns Ramberg har vært like frisk i noen kamper i år. Men han må også heve stabiliteten sin.

Jeg håper at en større smittende entusiasme kan komme tilbake til laget. Det er så utrolig gøy å se på!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 aug 05, 17:31
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Men skal laget bli bedre, så må de ansvarlige kun ta hensyn til fotballkvaliteten og ikke til personlige og følelsesmessige hensyn og det synes jeg faktisk FFK har vært flinke til i år. 


Støttes.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 aug 05, 18:02
Hvis jeg skjønte finnene rett så har han sluppet inn 7 mål på 16 kamper, hvorav fire av målene kom i samme kamp. Han har stått godt i år og er en viktig del av laget og en spiller de ikke vil gi slipp på. Men de hadde flere andre de ville tilby oss, blant annet Mutumba med det klingende kallenavnet Rinkeby`s Pele

Startet visst den diskusjonen der inne jeg, tydelig at det er en spiller mange mener noe om, bare så synd at 90% av innleggene er på finsk.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Bosman

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 aug 05
Innlegg: 1

Lagt til: 17 aug 05, 19:21
Magnus Bahne er en veldig god keeper og etter at ha sett Opdal, Johnsen og andre keeperer i Tippeligaen er jeg ikke i tvil at Bahne kann bli en hit. Han er god på streken, veldig god med beina og snakker en masse. Han er den dessidert beste keeperen i den finske ligaen og har spillt fast på Inter de siste 6 sesongerne( siden han en var 19). Standaren på finsk fotball er vel ikke den beste, men gode keeperer har vi, også internasjonellt. Han håller nok nivået, uten tvil. Man er ikke akkurat förnöjde med at miste sin viktigste spiller blant intersupporterne.

---------------------------

Hyvä Suomi!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 aug 05, 19:41
Ang. finske keeper husker Enkelmann (eller noe slik) for noen år siden.
En av de største tabbene i PL historie, så linje med Bjarte Flem sin blemme i TIL.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 aug 05, 22:36
Opprinnelig postet av dracula
Ang. finske keeper husker Enkelmann (eller noe slik) for noen år siden.
En av de største tabbene i PL historie, så linje med Bjarte Flem sin blemme i TIL.


Jeg må nesten le, dracula.
Du måtte jo grave frem noe negativt.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 aug 05, 22:41
Er ikke så alvorlig ment.
DEt  er jo en glimrende finsk keeper i Bolton, er det vel.
Sier heller ikke at han E.mann var dårlig, han var uheldig på samme måte som Bjarte F.
Egentlig var det bare det at jeg var i England på den tiden, og de kjørte reprisen av dette hele kvelden mer eller mindre.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 17 aug 05, 22:48
Opprinnelig postet av dracula
Er ikke så alvorlig ment.
DEt  er jo en glimrende finsk keeper i Bolton, er det vel.
Sier heller ikke at han E.mann var dårlig, han var uheldig på samme måte som Bjarte F.
Egentlig var det bare det at jeg var i England på den tiden, og de kjørte reprisen av dette hele kvelden mer eller mindre.


Jo, jeg skjønte at det ikke var så alvorlig ment, dracula. Men jeg kunne altså ikke la være å le litt. 
Men som jeg tidligere har sagt, så gleder jeg meg til å se den Finnske keeperen imorgen. Ihvertfall det jeg så på trening så ut til å være omtrent i klasse med Thomas Myhre, og da trenger vi ham i høst.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 aug 05, 22:54

Seriøst SnæbbussA1.
Dersom han er aktuelt til å sitte på benken til Finland, tror jeg i utgangspunktet at han holder høyt nivå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 aug 05, 00:21
Opprinnelig postet av dracula

Seriøst SnæbbussA1.
Dersom han er aktuelt til å sitte på benken til Finland, tror jeg i utgangspunktet at han holder høyt nivå.



Jeg har søkt litt rundt på internett, og det eneste jeg fant som jeg kunne forstå (engelsk), var at Magnus Bahne ble kåret til den Finnske ligaens beste målmann for April/Mai 2005.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 aug 05, 08:31
det er vel øyet som ser, personlig ser jeg på det som en seier, trenger menn med holdninger ikke gutter med nykker

---------------------------

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 aug 05, 08:38
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Sørlie trenger jo konkurranse.



Jeg var på treninga idag og ble veldig imponert over denne keeperen. Det skal bli spennende å se ham i kamp imorgen, men uansett vil det forundre meg meget dersom ikke FFK prøver å få til en avtale med spiller og hans klubb her.
Finnland har mange gode keepere og han her har jo også vært innom det Finnske landslaget.
Selv om Myhre skulle komme tilbake ved nyttår, så er det jo greit nok å ha en nesten like god 2. keeper også. Lund Hansen flytter jo hjem og jeg synes absolutt alt tyder på at Sørlie ikke er med i klubbens fremtidsplaner. Synd på en måte, fordi han er jo en stor humørspreder og er også veldig godt likt blandt supporterne, nesten på linje med Ringberg.
Men skal laget bli bedre, så må de ansvarlige kun ta hensyn til fotballkvaliteten og ikke til personlige og følelsesmessige hensyn og det synes jeg faktisk FFK har vært flinke til i år. 

 

Enig, og om FFK henter ny keeper og sender SS og ALH dit peppern gror så er det greit for meg. Den ene sutrer og skjønner ikke at han må prestere for å spille, den andre sutrer pokker ta når han får spille også...Ikke skjønner jeg problemet, det burde være en ære å spille i FFK-drakt og ingen av våre to nåværende a-lagskeepere viser mye stolthet for drakta...

---------------------------

Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 18 aug 05, 16:23
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 18 aug 05, 17:35
Høres veldig fornuftig ut! Nå må de keeperne vi har i stallen få arbeidsro!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 aug 05, 18:07
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...



Magnus Bahne er Bosmanspiller etter sesongen, så FFK kan utmerket godt skrive kontrakt med ham allerede nå, gjeldende fra 1/1-2006.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 05, 19:07
Endret: 18 aug 05, 19:09
kansje vi bør bruke god tid og ikke skrive med den første vi har.. viktig å se ann ting

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 19 aug 05, 00:09
Bahne dra hjem til Finland uten kontraktsforslag!
Selv håper han visst veldig på at FFK tilbyr ham en kontrakt, men som Drillo sier:
- Får han et kontraktsforslag av FFK?
- Jeg vet ikke.
-Vi har en strategi. Så vi vet mer hva som skjer neste uke en gang, røper FFK-treneren.

Da vet vi vel alle åssen dette endre... Sikkert ikke noen ny keeper i høst i hvertfall.. Å før de får surret seg til å tilby ham en kontrakt, kan fort en annen klubb ha gjort det samme.. Vi trenger en keeper NÅ!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 19 aug 05, 00:38
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...



Magnus Bahne er Bosmanspiller etter sesongen, så FFK kan utmerket godt skrive kontrakt med ham allerede nå, gjeldende fra 1/1-2006.

Jepp. Og jeg tror det er akkurat det FFK ønsker å gjøre.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 20 aug 05, 01:49
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Costanza
Ifølge Jerry Knutsson så er det ikke aktuelt å hente en ny keeper nå midt i sesongen, så om de liker det de ser av Bahne så blir han eventuelt aktuell for FFK neste sesong...



Magnus Bahne er Bosmanspiller etter sesongen, så FFK kan utmerket godt skrive kontrakt med ham allerede nå, gjeldende fra 1/1-2006.

Jepp. Og jeg tror det er akkurat det FFK ønsker å gjøre.


Det eneste som kan være et problem er at hans Finnske klubb har opsjon på å forlenge hans kontrakt med dem.
Jeg vet ikke hvilken betydning dette har? Hvis jeg skulle tippe, så har den opsjonen antagelig ingen betydning, så lenge spilleren vil spille for FFK og ikke for dem. 
Vet du noe mer om dette, Costanza?

---------------------------

FFK på toppen i 2005



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340