Quiz - Fotball Internasjonal
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Hahahaha, her er det mye prøving og feiling! Hehehe Men, ingen har sagt den rette kombinasjonen. Ingen virker å vite hva stjernene symboliserer heller.
Torino da ?? De kommer ihvertfall fra samme by som Juve. Og har Juve fått 2, så kan vel Torino få 1.
Bams-fia, Jack og sang!
Jaja, får ta ett jeg, da. Kjøre på noe enklere for å få stafetten i gang igjen.
Hvilke tre italienske klubber spiller med gullstjerne på drakta? Det ene laget har sågar to av dem.
milan, juve og napoli???
Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan
Bams-fia, Jack og sang!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Vil forresten tro at om dere finner ut hva stjernene står for, at det er lettere å finne ut hvilke lag det er snakk om.
Kan jo gi et hint: Det handler om noe man har vunnet.
Bams-fia, Jack og sang!
Huff, egentlig holdt meg unna denne konken fordi det virker slitsomt å komme opp med spørsmål... :)
PS! Og en stjerne betyr 10 seriemesterskap...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
En stjerne symboliserer 10 seriemesterskap. Juventus har 28 mesterskap, Milan har 17 og Inter har 13. Genoa er nærmest ei stjerne med sine 9 mesterskap, men de tok jo det siste i 1924, så...
Så George, kjør på!
Bams-fia, Jack og sang!
Hvilken klubb var den siste til å vinne det som het "Serievinnercupen" og hvilken klubb var den første som vant "Champions League"? Jeg vil også ha årstall...
Bams-fia, Jack og sang!
Serievinnercupens siste finale ble vunnet av Barcelona i 1992. Det første laget som vant CL var Marseille i 1993.
Så lett var det, ja...
Brauerei C. & A. Veltins er et bryggeri. Dette har sponset en stadion, hvilket lag spiller til daglig på denne stadionen, og i hvilken by holder de til? (Inspirert av Syversen, den her)
Bams-fia, Jack og sang!
Nytt spørsmål, da:
Brauerei C. & A. Veltins er et bryggeri. Dette har sponset en stadion, hvilket lag spiller til daglig på denne stadionen, og i hvilken by holder de til? (Inspirert av Syversen, den her)
Må jo være tysk...
Snakker vi Veltins Arena???
I så fall snakker vi om FC Schalke 04, holder vel til i Gelsenkirchen, men det er vel ingen by??
(nå kommer Per Olavesen til å drepe meg)
Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan
Bams-fia, Jack og sang!
Denne er kanskje litt tricky, men jeg prøver...
Hvilken Fotballkeeper har denne CV`en å vise til???
1955-59 Chesterfield
1959-67 Leicester City
1967-72 Stoke City
1977-78 Fort Lauderdale Strikers
Vil også legge til at han spilte 73 kamper for landslaget og holdt 0`en i 35 35 av dem
Bams-fia, Jack og sang!
Du har selvsagt rett, men det visste du vel
Porto, Benfica og Sporting har regjert portugisisk serie siden begynnelsen. Men to sesonger har et annet lag vunnet serien. Hvilke to sesonger, hvilke to lag, og hvem ble toppscorer i serien disse to sesongene?
Bams-fia, Jack og sang!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914