Odd Grenland - Fredrikstad FK
Blah..
Velger å tro at vi klarer å hale i land denne. Selv om åpningen kunne vært bedre.
Ikke akkurat en stor 1.omg. Som vi spiller nå er 1 poeng bra. Synes vi slipper dem litt for lett til sjanser!
PS! Plankehaugen ruleær stadion!!!

---------------------------
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
ser kampen på web-tv.kampen er akkurat som forventet:jevn og vanskelig.midtbanen blir som samtlige bortekamper iår(unntak lyn) løpende imellom som høns.enklere å spille seg gjennom midtbanen til FFK,enn å stjele godteri fra et lite barn...
foruten west,bora,ALH og bjørkøy må flere spillere forbedre innsatsen sig!brenne må ha værrt omgangens store skuffelse,helt borte.han kommer i 2omg.synd med ramberg,skulle heller satt jonna fram sentralt og blixt/pac inn på hback.WEST derimot har vært meget god!løper mye og hvilket solo mål!nå må dere se å gi gutten kontrakt!!f.... hvis vi mister han på bosman...forøvrig har ALH vært god,samt ramberg sålenge han var med...peters OK innhopp,enerly veik,kvisvik sliter med å komme inn i kampen,bertelsen og piiroja selger seg litt enkelt.bora har vel også spilt helt greit.odd slipper til alt for mange innlegg,og med suffo og occean vil vi bli straffet hardt for det i 2omg hvis ikke det jobbes bedre...
vi startet forøvrig bra,men faller bakpå etterhvert,og alt for store rom mellom 4ern bak og midtbanen.skal vi presse høyt,må jo sannelig 4ern bak også stå høyere...ingen god følelse nå,men håper så inderlig på 3poeng!!!
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av aavdst
Noen som fikk med seg hvorfor Kvisvik fikk gult kort helt på tampen av første omgang?
tror han smelte med kjeften...samtidig var kortet til brenne horribelt!absolutt ikke gult kort,og hvertfall ikke når det var første tacklinga i kampen...synd,får håpe ramberg ikke er alvorlig skadet da...
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av aavdst
Noen som fikk med seg hvorfor Kvisvik fikk gult kort helt på tampen av første omgang?
Konspirasjon
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Brenne på landslaget!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
det er en grunn til at kampen gikk som den gikk! den grunnen er drillo olsen, nå har jeg forsvart han lenge nok, det skjer gang på gang på gang, han legger om til 4-5-1 og da mister vi alt press og slipper inn mål, sorry drillo, sånn er virkligheten!
Here we go again...
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
det er en grunn til at kampen gikk som den gikk! den grunnen er drillo olsen, nå har jeg forsvart han lenge nok, det skjer gang på gang på gang, han legger om til 4-5-1 og da mister vi alt press og slipper inn mål, sorry drillo, sånn er virkligheten!
Når ting går dritt, er det Drillos feil, men spillet mot RBK var vel Eggens verk? Vet ikke om jeg skal le eller gråte...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
mot rbk spilte ffk 4-4-2 i store deler av kampen, det er sikkert drillo som avgjør det også, så fort ffk la om til 4-5-1 så slapp vi inn mål, det er skremmende at drillo/eggen/ahlsen og de andre ikke ser dette! Tar litt hart i når jeg hetser drillo her, ja, men det skjer jo igjen og igjen, det virker faktisk som at det går dritt vær bidige gang ffk legger om til 4-5-1, det er da vel ikke bare jeg som ser det??
Som sagt så har jeg alltid forsvrt drillo i hans tid i FFK, men det må jo være noe med akkurat denne 4-5-1 formasjonen, odd fikk over 15 cornere og presset konstant i 2 omgang!
ps legg merke til at jeg kun er imot formasjonen; det er jo ikke noe offensivt trykk fra ffk i 4-5-1, jeg liker derimot dette med hurtige overganger o.l. noe som også er drillo fotball, men for FFK passer dette helt klart best i 4-4-2!!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Skal ikke være mulig å bli rundspilt så sinnsykt av Odd i 2 omgang, selv om de har hjemmebane og blabla...
Ekstremt skuffende forestilling.
Er jo bare helt utrolig!!!
Det må jo være noens skyld, når vi går fra å spille glitrende fotball i en 4-4-2 formasjon mot RBK, til å bli rundspilt av Odd i 4-5-1 formasjon.
Ålesund, Molde, Ham-Kam, Viking, Odd, Vif, LSK, alle bortekampene med samme resultat og
samme trend, åpner bra i 4-4-2, spiller jevnt i 1 omgang, går så over til 4-5-1 og feiger.
Er bare helt tragisk av trenerstaben
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
En ting til, er det bare jeg som syns dette, eller er Martin Wiik forferdelig dårlig?!! Syns den mannen gjør alt galt. Han mister ballen veldig mye, prøver på for vanskelige ting, og de sjeldne gangene han faktisk får til noe så går det så sakte at han drar ned dempo i angrepet. Jeg mener denne spileren har fått nok sjanser, nå må det være på tide å la andre spillere som f.eks, MacDonald eller Magnussen få prøve seg i steden .
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88