Synes Martin Wiig begynner å vise gode takter. Håper ikke han er på vei ut. Gutten er ung og har ikke fått nok muligheter til å bevise hva han er god for. Trondsen,Peters og Hornseth bør gå. Hoås er for meg et fiasko kjøp. Har ikke tro på at han kan bli noe bedre.
Enig i at vi bør beholde Wiig. Bra innhopp mot Start (fikk til og med skryt av keiko), meget positiv i dag med flere perlepasninger bl.a. målgivende til Enerly.
Kan jo ikke sende bort Wiig til 2.div? Det er jo galskap å sende en så bra spiller til 2.div. Kan jo være en skikkelig karriære-dødare. Bara nekt Wiig!
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Håper Peters bli. Han er en anvendelig og undervurdert spiller. Hvis flere skal ut nå håper jeg vi klarer å "kvitte" oss med Hornseth. Hoås kan gjerne også leies ut eller selges, men det er vel lite sannsynlig. Trondsen legger kanskje opp? Wiig bør bli. Syns han gjør en bedre jobb enn Hoås.
forsvinner west nå skyter vi oss virkelig i foten.han er nok hvertfall FFK spiller ut sesongen,som alle andre ønsker jeg en skadefri og rask brian west framover.blir han den samme west igjen er det ikke tvil om at gutten bør gis ny kontrakt.men samtidig fornuftig at styret/trenertrioen avventer med ny kontrakt.ente vits å tilby kontrakt til en som knapt kan bidra.håper virkelig FFK kvitter seg med endel spillere i sommer.vi trenger kvalitet,ikke kvantitet.håper at hornseth,stjerne,peters og koskela finner seg nye klubber i sommer.problemet er at de ikke ønsker å forlate FFK,selv om de tilbringer tiden på tribunen eller med breddefotball.med 4spillere ut har vi redusert stallen til 25spillere som er langt mer fornuftig enn 31spillere.men ønsker dog en spiss til.så på toth som er forsterkning i angrepsrekka,ikke som en direkte erstatter for ringberg.toth-wiig-hoås-west blir for tynt.west kan man jo ikke regne med 100%,wiig og hoås har vist lite av hva de kan,og de er unge.mackie mener jeg bør utvikles på vingen.mangler kanskje litt pondus til å spille spiss.nå som piiroja er tilbake er ikke behovet etter en stopper der.eventuelt etter sesongen hvis helland gir seg.trondsen er nok desverre ferdig.en keeper(myhre!!) og en spiss inn før vinduet stenger hadde smakt,men tviler vel egenlig på nye spillere.markus salget var ikke planlagt så klubben sitter jo igjen med 1spiller mindre enn de hadde regnet med før høstsesongen.de prøvde seg jo på todi før dryktene rundt markus begynte.
Er Brian West er kanskje en av de forsvinner, for håpe det ikke er han. Er det sannsylig tror dere?
Vel, usannsynelig er det vel ikke. Tror ikke FFK ønsker å skrive ny kontrakt med en spiller som ikke klarer 90 min, eller som spiller 1/3 av kampene, og skal de da få noe igjen for ham, så må de selge nuh...
Når jeg tenker meg om er vel West bosman-spiller? isj
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg mener West må bli, han er vel blitt en mega god innbytter...synd han ikke er helt skadefri.
Syns forøvrig at McDonald skaper mye av det som West klarer.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Jeg mener West må bli, han er vel blitt en mega god innbytter...synd han ikke er helt skadefri.
Syns forøvrig at McDonald skaper mye av det som West klarer.
West blir nok uansett ut sesongen ja. Enig med Brukernavn at McDonald skaper mye av det West gjør.
Hvis West forsvinner etter sesongen tror jeg ikke det er så farlig. McDonald får da enda en vinter på å bli bedre på. Får litt matching i tippeligaen denne sesongen. Han kommer nok da til å bli enda bedre taktisk neste år. Hvis han får litt mer rutine, så kommer han nok til å bli en spiller som vi kommer til å ha mye glede av.:ffk: