Risholt til Aarhus?
Det jeg reagerte mest på var egentlig at Risholt ble rangerte som tredjevalg på midtbanen, og kanskje også fjerdevalg. Jeg finner i hvert fall ikke tre spillere som er mer verdig enn han i en 4-5-1 eller 4-4-2. Hvis ikke Bjørkøy har imponert voldsomt da.
Jeg anser Risholt for å være den beste krigeren når han er skadefri og i form. At han ikke er noen av delene akkurat nå betyr ikke at han ikke er viktig for laget. Regner med at med litt trening etter skaden så er han på plass i førsteelleveren igjen?
Hvis han faktisk ikke er bedre, så lurer jeg på hvor det har blitt av spillerene som ved nyttår fikk tillit på B-landslaget og kom tilbake med motivasjon i kofferten. Jeg savner krigeren Risholt, og tror egentlig han ikke har noen problemer med å komme seg tilbake i form.
Artikkelen
Hmmm, jo mer jeg skriver, desto mer føler jeg at Risholt faktisk ikke er den samme gamle. Kanskje han faktisk ikke holder samme nivået lengre...
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
2) Sikkert Bjørkøy (ellers er det da ingen vits i å hente ham)
3) Ramberg
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av FFK1903
Brenne er jeg med på, Bjørkøy bør bevise noe før Drillo rangerer han foran Risholt syns jeg og Ramberg er vel jevngod med Risholt. Mener dog at Risholt på sitt beste er FFKs beste midtbanemann.
1 og 2 gjør Risholt til tredjevalg. Nr 3 gjør ham til "kanskje" fjerdevalg.
En Risholt i KANONFORM er en klassespiller. Bare synd det er så sjeldent...
Ansvarlig redaktør
Risholt slutter
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Holters, du kan få lov til å slette denne tråden hvis du føler behov for det :)
Synes dette virker realt av klubben jeg, men aviser er jo flinke til å vri og vende litt da...
Engasjert hovedtribunist!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Og som noen har hauset opp til nye høyder.
Ansvarlig redaktør
A hero is gone, we will never forget you... :(
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Selger vel ikke snus i Danmark vel?
nei, og det nytter vel ikke å komme med hans legende-kommentar i Kristiansand heller; " blir det ikke f***e på meg i kveld, så..." etter å ha skutt Start til TL...
Det blir nok andre "boller" skal du se
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Holters
Julekake, er ikke det nøyaktig det samme scenarioet som med Ringberg...?
Og som noen har hauset opp til nye høyder.
Jo.. Og etter å ha døyvet skuffelsen over å ha mistet favorittspilleren min i noen dager, så har jeg kommet til det at jeg støtter klubben, såfremt ikke nye sider kommer frem i saken. det kan du lese mer om i en annen tråd...
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914