Vil takke deg for mange gode minner fra Fredrikstad stadion, du er en av de viktigste spillerne som har spillt på stadion de siste 20 årene. Nå begynner en ny epoke for deg og for FFK og håper at FFKs veier og dine krysses igjen på mange positive måter, du vil alti bli husket.
takk for alt marcus. synd det måtte slutte sånn, men du får passe på å putte masse mål mot moss i årene som kommer.
bladde litt i gamle artikler i f-b, og da jeg fant denne fikk jeg litt perspektiv på hvordan ting har forandret seg de siste årene:
Den svenske «målmaskinen» Marcus Ringberg har skrevet under en toårsavtale med FFK.
Klar for rødbuksene er også Rune Marthinussen, eller «Lille Maradona» som han blir kalt i Narvik.
marcus ringberg scorte måål - scorte måål - scorte måå-å-ål
Tusen takk for minnene, spiller og menneske Markus Ringberg. Håper du føler det er et riktig steg på veien for deg. Uansett ønsker jeg deg alt godt i livet og på banen, selv om jeg ikke ønsker at du oppnår stort med din nye klubb...
Jeg kommer til å ønske deg velkommen tilbake når du innser at du har gjort et galt valg... :-)
Etter 10 til 15 år med ørkenvandring kom endelig en personlighet som sammen med Lars Petter, Stian, Bjørnar m. fler bragte oss ut av bakgården og inn på den arenaen vi etter så mange år nesten hadde glemt hvordan var.
Takker deg for all innsats du har gjort for laget, klubben og byen, du hadde fortjent mange flere år her du hører hjemme.
Det radiointervjuet var sterkt! Detta var ikke lett for`n.
Men han gjorde jo det rette. FFK kom ikke engang med kontraktsforslag, HamKam slengte en 4.5 års kontrakt på bordet og antakeligvis en bra lønn.
Bra gjort Markus! Skamme seg Mokkelbost & Drillo! Ikke engang ta en prat med en ansatt dere har bedt finne seg noe annet å gjøre.
Gleder meg til den dagen Mykkelbost forsvinner. En usympatisk, ryggradsløs, flåkjeft av en brumlebasse som ikke har vist et snev av personlig engasjement for FFK. Har Bratseth funnet sin overmann i usympatisk utstråling?
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Farvel, og lykke til, Markus. Ønsker deg alt godt for framtida. Synd å se deg dra fra klubben på denne måten. Trist å miste en kjernekar som deg. Du kommer alltid til å være Fredrikstadgutt for oss med hjertet i FFK. Du vil bli dypt savnet, og du vil aldri bli glemt!
Jeg ønsker deg all den lykke du kan få! Du har vært fantastisk på alle mulige måter. Da jeg leste det i avisen ble jeg rørt om da du fortalte alt det fine du hadde opplevd. Om FFK vinner 3-1 mot Ham-Kam og du scorer så skal jeg gi en aplaus til deg! Lykke til med fotballen og alt det kjære du har i livet:)