Husk meg
Brukernavn
Passord

syng for de som ikke er på banen også

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

guggen

Knøttespiller
Ble medlem: 12 jan 05
Innlegg: 29

Lagt til: 19 jun 05, 00:03
på old trafford synges stadig ole gunnar solskjær sangen.

piroja sitter antakelig på tribunen og ser kampene, det samme gjør tor trondsen. Kan vi ikke synge sangene deres og gjøre dem mer sugne på comebacket?

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 jun 05, 00:14
Ja det brude vi, men jeg er mange ganger sikker på at fansen har sett solskjær og satt i gang da, men jeg støtter deg for det :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 jun 05, 00:17
enig.piiroja kom ruslende foran plankehaugen sist mot bodø.synes det da skal lages ennå mer liv enn å rope piiroja 5ganger...selvfølgelig setter spillerene pris på dette,spesielt når de sliter med skade.så hvordan piiroja lyste opp da vi ropte navnet hans!hyll de som fortjener det!gode supportere gjør det vanskeligere å forlate oss.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 jun 05, 00:23
Enig i at vi skal gjøre det. Men synes det skal gjøres når spillere er der eller tror jeg blir litt rart. I morgen f eks. skal jeg synge hele dagen "Tor med hammer er klippe ...." i.o.m. at vi skal på fisketur... he he he

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340