Husk meg
Brukernavn
Passord

SV: Kvisvik er klar i følge Tv 2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 14 jun 05, 18:49
veeeel...

Det de sa var at de var enige om de personlige betingelsene, og at etter det TV2 erfarte var de i ferd med å sluttforhandle en avtale på 6 millioner.

TV2 sa samtidig at Brann ville bruke deler av midlene til å hente Ludvigsen Bodø/Glimt.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 jun 05, 18:52
Var det nødvendig å starte en ny Kvisvik-tråd pga dette da, moderator? :) Siden du har bursdag og greier, så får vi vel la det gå!

Jeg kan ikke forstå annet enn at dette går i boks nå, men liker ikke om vi (dvs. investorene) svir av hele 6 mill. på en 30 år gammel spiller. Men jeg skal være positiv til dette uansett. Hvis FFK har fått til dette, så er det et stort løft for klubben.

For øvrig ytterst merkelig om Glimt gir fra seg både Ludde og Trond Olsen samtidig i sommer. Snakk om å selge seg ned en divisjon...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 05, 18:53
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dette må feires... :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 05, 18:55
Opprinnelig postet av Costanza
Var det nødvendig å starte en ny Kvisvik-tråd pga dette da, moderator? :) Siden du har bursdag og greier, så får vi vel la det gå!

Jeg kan ikke forstå annet enn at dette går i boks nå, men liker ikke om vi (dvs. investorene) svir av hele 6 mill. på en 30 år gammel spiller. Men jeg skal være positiv til dette uansett. Hvis FFK har fått til dette, så er det et stort løft for klubben.

For øvrig ytterst merkelig om Glimt gir fra seg både Ludde og Trond Olsen samtidig i sommer. Snakk om å selge seg ned en divisjon...
Stætter bursdag barnet om at det var nøvedig med ny tråd.. jippi :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 14 jun 05, 18:55
var ikke jeg som startet dette, men patrioten...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jun 05, 19:05

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 14 jun 05, 19:14
deeeeeilig

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jun 05, 19:17

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 14 jun 05, 19:17
Kvisvik har etter all sannsynlighet iallefall 3 år igjen som fotballspiller på høyt nivå, er en utrolig humørspreder og er i tillegg lokal.

Etter mitt synspunkt er dette utelukkende positivt!

Velkommen skal du være til FFK Raymond! (hvis dette stemmer da) :D

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 14 jun 05, 20:21
Veldig positivt det her, vil trekke folk til stadion, skape litt "buzz" rundt FFK som vi har manglet så langt i år.. tjener nok inn litt av de pengene som brukes på Kvisvik!

---------------------------

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 14 jun 05, 20:40
Kvisvik kan ha opptil 5 år igjen som toppseriespiller, og etter den tid kan han sikkert bidra masse rundt det sportslige som feks trener/motivator. Pengene kommer vi til å få igjen på flere måter... Flere tilskuere, flere sponsorer, større muligheter for å nå Royal League og komme lenger i cupen. Gleder meg så sinnsykt til å synge/klappe fram Super-Ray når han kommer ut på en fullsatt stadion søndag 24.juli mot Lyn. Med trøye nr 27! (Litt gøy at den drakten ble "fredet" før sesongstart....)

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Vi trenger Markus Ringberg!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 05, 21:07
Opprinnelig postet av fidq
Kvisvik kan ha opptil 5 år igjen som toppseriespiller, og etter den tid kan han sikkert bidra masse rundt det sportslige som feks trener/motivator. Pengene kommer vi til å få igjen på flere måter... Flere tilskuere, flere sponsorer, større muligheter for å nå Royal League og komme lenger i cupen. Gleder meg så sinnsykt til å synge/klappe fram Super-Ray når han kommer ut på en fullsatt stadion søndag 24.juli mot Lyn. Med trøye nr 27! (Litt gøy at den drakten ble "fredet" før sesongstart....)

:ffk::ffk::ffk:
vi venter vel ikke til den 24/7vel.. tenk den 3/7 mot start da :D kan vel håper at han kommer da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 103

Lagt til: 14 jun 05, 21:10
Kan jo alltids håpe, men jeg tror nok 24/7 er mest realistisk. Start skal vi da klare på "egenhånd" :eek:

---------------------------

Vi trenger Markus Ringberg!


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 14 jun 05, 22:04
Veldig morsomt at Raymond er klar for FFK! Endelig kjøper FFK en klassespiller. Morsomt og høre om:D:D

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 jun 05, 00:06

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jun 05, 08:51

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 15 jun 05, 10:23
Uvant at FFK er så tidlig ute...hadde ventet at det skulle være laaaange forhandlinger som akkurat ble ferdige så Harry kunne sette seg i Ferarri`n, rase inn til NNF og slenge in papirene kl.23.59.99.

Dette virker profft av FFK, tydelig forbedringer.
:ffk:

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 jun 05, 11:08
SA spekulerer i pressekonferanse i dag.Les her

Bora

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04
Innlegg: 142

Lagt til: 15 jun 05, 12:30
FFk bekrefter at det har vært kontakt mellom klubbene.

---------------------------

FFK til Royal League


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 15 jun 05, 12:32
Klubben kommer med en kort pressemelding om at det er opprettet kontakt også... Det må jeg si, den største fotballnyheten i Norge det siste døgnet og de kommer med 3.5 tørre linjer... Gøy at de har lært seg å holde kjeft til ting er i boks.

Link:
http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=145

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340