Husk meg
Brukernavn
Passord

Chess har snudd, Kvisvik blir i Brann ut sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 apr 05, 07:42

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 01 apr 05, 10:11
Vet ikke om jeg er så veldig interessert i slike sponsorer som skiftet standpunkt etter vær og vind. En FFK-sponsor skal sette FFK først.

Men kanskje er det en april-spøk. Hvem vet. Det er umulig å ta stilling til noe som helst i dag. Vi får bare vente og se om det er tilfelle.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 apr 05, 10:49
samme for meg bare det ender opp med at FFK tjener penger på dette.... men, det er jo 1 april i dag da...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 01 apr 05, 11:52
Endret: 01 apr 05, 11:52
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
samme for meg bare det ender opp med at FFK tjener penger på dette.... men, det er jo 1 april i dag da...

Jepp, men det sto i VG også og de har av prinsipp ikke aprilspøker. Så dette stemmer nok.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 apr 05, 12:18
Endret: 01 apr 05, 12:18
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Jepp, men det sto i VG også og de har av prinsipp ikke aprilspøker. Så dette stemmer nok.


Nei de spøker jo nok ellers i året, så 1 april bør de nok la være ja... he he tenker på risholt saken fra i går..:D

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


fireman

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 mar 05
Innlegg: 11

Lagt til: 01 apr 05, 13:55
Opprinnelig postet av jashin
Vet ikke om jeg er så veldig interessert i slike sponsorer som skiftet standpunkt etter vær og vind. En FFK-sponsor skal sette FFK først.

Men kanskje er det en april-spøk. Hvem vet. Det er umulig å ta stilling til noe som helst i dag. Vi får bare vente og se om det er tilfelle.


Chess er jo Brannsponsor først og fremst da. Ville være rart om han terget åp seg brannfansen når mesteparten av dem bruker Chess.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340