Det er treninger hver onsdag klokken 20:00 (muligens ikke hvis det kræsjer med Champions League :p). Neste onsdag er vi på Frigg-feltet (bak Chateau Neuf). Det er bare å komme altså. Når gresset blir grønnere flytter vi til Voldsløkka. Og den siden Phisque nevner fungerer i Explorer hvis man bruker adressen Guttæne FC
Hm. Hadde det ikke vært for at det er over to år siden jeg rørte en fotball sist og stort sett har sittet stille siden det, så hadde 8. divisjon sikkert vært en grei start på et mulig comeback for min del. Får vurdere det, men seriestarten kommer nok litt for brått for meg og formen min... Er dog letttrent :) (liker hvert fall å tro det)
Hørtes fristende ut det der. Fikk aldri noe svar på mailen jeg sendte, så jeg prøver her i stedet.
Riktignok er vel kondisen meget svak og fotballferdighetene har sett bedre dager....
Er det bare å møte opp Frigg-feltet på onsdag kl 20 for å sjekke ut opplegget? Har litt lyst til å prøve meg på noe sånt, kjekt å ha noe å finne på ved siden av studier...
Dette høres perfekt ut for meg! Sluttet og spille fotball for ca.6 år siden, men har lengtet tilbake lenge. Det som derimot har stoppet comeback planene er at jeg ikke har vært motivert for fysisk harde sesongoppkjøringer, i så måte er jo dette perfekt!! :p
Hørtes faktisk artig ut... Men er kun i Oslo frem til sommeren og vet ikke om jeg har mulighet til å være med på kamper i helgene osv. Har heller ikke mulighet til å komme meg langt utenfor Oslogryta da jeg er fattig soldat inne til førstegangstjeneste uten bil!
---------------------------
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"