Det er ikke så ofte jeg sprer rykter her inne, men noen ganger så bare må man:
I morgen kan det være duket for pressekonferanse og trolig skal klubben presentere sin nye hovedsponsor. Hvem blir så ny hovedsponsor?
Det har lenge vært kjent at Ivar Vollevik og Chess har forhandlet om å bli Fredrikstads hovedsponsor. Mindre kjent er nok følgende påstand: Klubben kan ha valgt en mildt sagt mer lokal hovedsponsor!
Brynildgruppen skal være aktuell som hovedsponsor og det ryktes om ca. 3 millioner i året.
Klubben har visstnok flere gode nyheter å avsløre på pressekonferansen! ;)
Takk Holters, på en slik grå dag er det flott at det kommer noen fargerike rykter :) La oss håpe det er hold i disse da. Lurer på hva de andre gode nyhetene kan være? Noen som skal tiltre trøye nummer 10? DET hadde vært noe det :)
Kan det være at Ulf Berg som i går feiret 50 årsdag som kan være ny hovedsponsor? Hørte mange med stor inflytelse var til stede under feiringen i Torsnes... Ryktene vil ha det til at hjemme og bortedraktene blir med ulike sponsorer. Så nå venter vi i spenning på hvordan draktene blir.. og det visste vel heller ikke engang du Trond Halvorsen?
Kan det stemme at Oslo Liftutleie er skviset fra draktreklamen i år? De støtta oss når det gikk dårlig med andre store sponsorer og nå er de borte i følge rykter jeg har hørt...
Om Mr. Henriksen har vært her inne og tittet tror jeg neppe det ville vært grobunn til en artikkel på f-b.no, men at noen her inne legger ut link til en artikkel før den er publisert i avisas nettutgave er jo meget interessant. :cool: Forøvrig pleier vel Henriksens artikler å bære preg av grundig resarch og ikke ville gjetninger??
Da ble det Brynild-gruppen da :) Flott at i hvert fall det endelig er på plass :) Fikk dog ikke med meg alt, så det er sikkert noen flere som kan komme med litt mer?
Hovedsponsor
Sparebank1 er villige til å tegne en treårig hovedsponsoravtale med Moss FK som er verdt flere millioner kroner.
- Avtalen er ikke formelt underskrevet ennå, men den gir oss økonomisk pusterom, sier Rønningen fornøyd.
Tre forskjellige hjemmedrakter? Den med Brynild og Væreste-reklamen på brystet var grusomt stygge. Feas sin "gikk an". Men ikke akkurat særlig estetisk dette...