Husk meg
Brukernavn
Passord

Simen Brenne til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 27 jun 03, 10:59
Er det flere enn meg som synes at Simen hadde passet bra inn i årets FFK lag? Han har jo akkurat de kvalitetene vi mangler hos en spiss, gjennombruddshissig og kjapp til tusen.. Leser i dagens FB at det ikke er umulig å bytte spillere med Moss! Dessuten er Simen Selbakgutt og burde ha hjertet i FFK!

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 27 jun 03, 11:17
Simen kommer fra Selbak. Det er nesten som Øssia. De har i allefall ikke "hjertet" i FFK.
Simen er en kommende storspiller.Mye av Mosse spillet er vel bygd rundt han. Moss slipper sikkert ikke en så sentral spiller uten at de er nødt av økonomiske grunner. Hvor lang kontrakt har han i Moss.
Scorer han seiersmålet til søndag er han vel heller ikke i "hjertet" til supporterne i FFK heller ????
Håper så ikke skjer !!

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 27 jun 03, 11:19
Dette er et av mange rykter som går, og alle og enhver kan jo forsøke å lese litt mellom linjene i denne artikkelen her.

Kan ikke helt ser for meg hvilke andre enn Simen Brenne som skulle være aktuelle for årets FFK lag, samt Brenne står vel uten kontrakt til året?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 27 jun 03, 11:57
Send en mail til Høyli om dette !
Han sa selv i fjor at bare 4-5 spillere pp laget fra i fjor var godt nok for førstedivisjon. Det er allerede motbevist. Nå nå vi forberede oss på Tippeliga.
FFK vinne, lever opprykkskampen for fullt. Og Eggen er ikke av den oppfatning at et nytt opprykk kommer for tidlig.
Eggen sier også:
- Et opprykk kommer aldri for fort! Kan vi rykke opp, satser vi alt på det. Men da trenger vi forsterkninger, og jeg vet hvem jeg vil ha, sier han."

(jeg vet ikke åssen jeg skal få sitater i ramme ? )
Jeg tror vi er bedre enn tabellen hva tabellen sier. Håkan var også inne på det i Radiointervjuet etter LSK.
Med 3-4 spillere ute pga skade/sykdom er det vi har prestert bra. Med de sentrale spillerne på plass hadde vi prestert bedre mot både Sandefjord, Hønefoss og Godset.
Jeg advarte før Ham Kan panpen at vi skulle være fornøyd med 6 poeng på de neste 4 kampene. Vi greide 5 poeng, med mange sentrale borte. Det var bra med de forutsetningen som lå i stallen !

---------------------------

moxi-V

FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!


Donald

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 26

Lagt til: 27 jun 03, 12:23
Hvorfor skulle ikke gamle Øssia og Selbak spillere ha hjertet sitt i FFK nå? At det var litt rivalisering i "gamle dager" da klubbene spilte i samme divisjon er vel bare naturlig! Nå når FFK endelig har fått orden på klubben er jeg sikker på at 99 prosent av de som tilhører Selbak/Øssia ønsker at FFK skal komme tilbake i norgestoppen!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340