Husk meg
Brukernavn
Passord

tror jaggu jeg...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 jun 03, 19:54
...skal kjøpe boksehansker og hockeyutstyr til Ringberg.

Neida, men dommer Øvrebø har tydeligvis et aldri så lite behov for å repetere reglene litt. Det er vel F%¤& ikke lov til å slå i fotball?

Ellers synes jeg guttane skal være fornøyd med kampen i dag. De gjør jo en stor kamp i dag, synd det glipper 2 ganger... Ellers vil jeg bare fremheve Steinar i dag, fy faen for noen redninger...
:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 jun 03, 21:14
Slapp av Kej..dommeren er alt leid inn som sparkesekk på helgens karate leir i Kongsten...og jeg skal stå først i køen..Faen for en røtatælp...:ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 jun 03, 21:49
Ingen tvil om at dommeren var dårlig, men han var jo dårlig begge veier da selv om han kanskje blåste mest for Lillestrøm. Alt i alt et surt tap, men gutta viser at døm virkelig kan spille fotball. Morsomt å være på stadion i dag!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 26 jun 03, 02:09
dårlig begge veier???????? han blåste mot ffk i hytt og gevær slik alle dommere har gjort det siste!!!! virker som de har noe mot oss!! vi ble jo snytt for minst ett soleklart straffespark også....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Lærkula

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 259

Lagt til: 26 jun 03, 02:14
Dommeren hadde altfor stor respekt for Lillestrøm, det skal jo ikke være mulig:confused: Nei den norske dommerstanden er ikke så god som folk vil ha det til å være!

---------------------------

11 hvite guttær på vei mot toppen!

Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20

Lenge leve hjørnet


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 28 jun 03, 01:43
Ja det skal være snickers og twist. Det virker nesten som om dommerne i første divisjon er er på et høyere nivå enn tippeligadommerne.

Det jeg har sett av dommerne som til vanlig dømmer tippeliga har ikke holdt mål.

Da sier jeg bare: Ja til dommere i første divisjon.. Med edvarsen i spissen

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


Heed

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 132

Lagt til: 28 jun 03, 02:40
Moro vettu..:ffk: :ffk: :ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 28 jun 03, 23:57
Når det gjelder den norske dommerstanden så tror jeg ikke at den er så veldig dårlig. Det er bare det at det finnes noen uskrevne regler for slike kamper.

Blant annet at Øvrebø dømmer LSK til vanlig og må slite med dem resten av sesong, det slipper han med FFK. Han blåser nesten aldri 1. divisjon. Faktisk sjekka det.

En annen ting er at nyopprykkede lag aldri, og da mener jeg aldri får noe gratis. Da refererer jeg bare til den brennhete debatten om dømming av RBK. Tror nok de har en del fordeler ute å går, selv om ingen noen gang kan si det høyt.

Thats facts. Så stå på FFK, drit i dommern!!!!!!!!!!!!!!!!

:ffk: :ffk: :ffk:

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


morgoth

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 jun 03
Innlegg: 8

Lagt til: 29 jun 03, 11:54
håper vi får en bra dommer i kampen mot moss, det hadde ikke vært noe morro å tape pågrun av dommern i en så viktig kamp.

håper at edvartsen dømmer, han er helt klart den beste 1 divisjons dommeren, det går ikke lenge før han dømmer tippeligan.

---------------------------

i hundre mot toppen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340