Husk meg
Brukernavn
Passord

Er FFK relativt fornøyd med stallen allerede nå?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 des 04, 10:51
Jeg leser stadig om norske klubber som kjøper spillere jeg gjerne kunne tenkt meg i FFK.
Seneste nå har VIF kjøpt Stefan Ishizaki fra AIK. (rundt 3 mill).
(jeg mener ikke nødvendigvis at FFK har spesielt mye å stille opp med mot de store klubbene)

Jeg bare lurer på hvor FFK er, og når jeg hører folk i klubbhuset sier "vi har ikke dårlig tid" så kjenner jeg meg litt småsvett, det er ikke den rette holdningen. Vi trenger flere forsterkninger, spesielt på midtbanen og gjerne spiss også, og kanskje en som kan spille både venstre og høyre back :p

Lurer på om FFK ser seg tålig fornøyd allerede, eller om kassa begynner å bli tom?

Vi har fått flere gode spillere allerede, er fornøyd med det, men jeg mener at det bør satses litt, vil ikke høre "vi har ikke dårlig tid" Væra litt på offansiven æ guttær!!! :rolleyes: :)

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 09 des 04, 11:25
FFK har jo sagt at de ikke har avsluttet spillerjakten, men at de fortsatt ser etter forsterkninger til førsteelveren.

Har vel en viss mistanke om at de ser etter litt ukjente spillere siden de vil ta inn nykommere på prøvespill når de treningene starter i østfoldhallen igjen.
f-b

Foruten det så går det jo tydeligvis rykter om at FFK er ute etter både Tryggvi Gudmundsson og Martin Andresen.

Den som lever vil se.
Ingen vits i å bli utålmodig allerede nå, bjorn.
Vi går en spennende tid i møte!!:D:D

Ronaldo

Knøttespiller
Ble medlem: 12 sep 04
Innlegg: 43

Lagt til: 09 des 04, 12:07
Da bør dem raske på skal dem ha martin for jeg leste på tekst tv at porto frister martin. Jeg fant en link da..Martin Andresen

---------------------------

FFK er det beste laget


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 09 des 04, 12:08
Enig Bjorn, jeg skjønner ikke helt at ikke :ffk:også jaktet S. Izhizaki. Mener de burde ha hatt råd, eller blakka de seg på Bertelsen kjøpet.
Håper i allefall at det er noen flere spillere på plass i løpet av januar.
Når det på hvilke plasser :ffk: trenger spillere, er vi også enige Bjorn, vil bare si MIDTBANE med store bokstaver.

:cool:"The future so bright i gotta wear shades"

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 09 des 04, 15:59
Hadde jeg fått det akkurat som jeg ville, hadde det kommet en ny spller i hver lagdel (minus keeper).

Det får jeg nok ikke... Savner fortsatt en venstrekant, og er enige med de som vil ha en spiller til som kan spille back. Tror neppe det blir flere spisser nå.

Er derimot ikke helt enig i at vi må kjøpe NÅ! Spillerne er der utpå nyåret også. Ingen vits å stresse. La Drillo få litt tid på seg til å finne ut hva han trenger :)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 09 des 04, 16:19
Godt sagt Olavesen. Selv om jeg skummer alle nyheter hver dag for å se om det er noen nye på gang. Forstår derfor utålmodigheten til Bjorn og han fra Transylvania.

En ting som bekymrer meg noe er at FFK har godt fra en profilert trener, til to. Det jeg er litt redd for er at disse tenker mye på sin status i fotballverdenen. Eggen har klart å få mye ut av en dårlig spillerstall mange ganger i sin karriere. Drillo laget gull av gråstein med landslaget. Håper ikke det er hovedmålet nå. Det er klart at med et lag fullt av etablerte stjerner kan treneren bare tape status om det går dårlig. Ingen heder å hente om det går bra. Noen som har tenkt det samme?:confused: Er greit hvis noen av de jeg har provosert igår og tidligere idag synes dette var helt teit.;)

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 09 des 04, 16:43
Opprinnelig postet av dracula
Enig Bjorn, jeg skjønner ikke helt at ikke :ffk:også jaktet S. Izhizaki.


Jeg er helt enig i at Stefan Ishizaki kunne vært en meget spennende spiller.
Men vi må også tenke på at vi ikke kan støvsuge markedet for alt som er av spennende spillere. Håper FFK heller satser på å skaffe en venstre kantspiller ala Tryggvi Gudmundsson. Ishizaki er vel primært en høyrekant, og der har vi Enerly.

Det er mange spennende spillere der ute, men alle kan desverre ikke komme til FFK....................

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 des 04, 09:17
En annen spennende ung svenske ser jeg har nevnt før Ulandlagsspilleren Mattias Mostrøm AIK.
:ffk: ta kontakt.
Han kan spille på begge kanter, og blir trolig ikke særlig dyrere om dyrere enn Bertelsen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 des 04, 13:34
Tror ikke FFK jakter på noen spesielle spillere akkurat nå.
Nå tror jeg det er meningen at Drillo skal komme i gang først (starter førstkommende mandag), Vurderingen av den spillergruppa vi har vil nok foregå til over nyttår og først da vil trenerteamet vårt ta stilling til hvilke spillertyper/spillere vi trenger.

Det er som andre her har sagt: Det er mange spennende spillertyper der ute..:D.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 10 des 04, 13:48
Aftonbladet skrev igår om Ishizaki`s overgang til VIF at, "Vålerenga er den heteste klubben i Norden akkurat nå". HVis svenske medier har denne oppfatningen, vil jo det lett påvirke en spillers veivalg. Brann og Malmø var også på banen. Hvor tror man FFK ligger på en rangering over de "heteste klubbene i norden" fra en spillers perspektiv .

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 des 04, 14:07
Vi ligger nok godt innpå på øvre halvdel over "hete" klubber i Norge ihvertfall, tipper det kun er Brann, VIF og RBK som er ganske hevet over alle andre i spillernes øyne, mens FFK er i toppsjiktet blant resten av lagene.

Hvordan FFK ligger an i forhold til svenske og danske lag har jeg ikke noe grunnlag for å uttale meg om, annet enn at jeg regner FCK og Brøndby i Danmark som klart større og mer interessante klubber foreløpig.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 10 des 04, 15:21
:cool::ffk::ffk::ffk:Tror dessverre FFK ligger litt langt nede på lista over "hete" klubber i Norge, ihvertfall når det gjelder Norden.

På den andre siden tror jeg dette kommer til å endre seg mye de nærmeste årene. NÅR vi har klart å etablere oss i toppen, og når den nye stadion står klar, tror jeg FFK vil ligge i samme sjikte som for eksempel Brann og Vålerenga.

Skal vi si innen 2006? Ja, det gjør vi dere.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 10 des 04, 15:32
Endret: 10 des 04, 15:33
Ingen vits å vente til 2006 Rødhvit!
Neste år er vi i Toppen!

2005! 2005!:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 10 des 04, 16:24
Opprinnelig postet av FFK Forever
Neste år er vi i Toppen!



Rolgig i svingen nå Frognertøs. Blir vel nærmere 2006.

---------------------------

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 11 des 04, 18:33
Endret: 11 des 04, 18:35
Rolgig? Her på Frogner sier vi ikke rolgig.. st haugentassen...

Vi er i toppen neste år!

2005!
:ffk:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 des 04, 13:31
FFK har vel sagt at de vil styrke midtbanen sentralt. Kunne det vært en ide og satt inn Enerly sentralt og skaffet en ny høyreving? Trond Fredrik Ludvigsen er jo en spennende høyreving jeg ikke hadde hatt noe imot å se i FFK. Har så absolutt ikke noe imot Enerly som ving, men tror at han kunne gjort en god jobb som ballfordeler på midten. Syns FFK savner det.

Noen synspunkter på dette?

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 12 des 04, 14:54
Endret: 12 des 04, 14:55
Jeg synes ikke det vil være noen god idé å bruke Enerly sentralt. Greit nok at han er en god ballfordeler, men det er bare en liten del av arbeidsoppgavene til en sentral midtbanespiller. En av Enerlys svakheter er det defensive arbeidet, og det arbeidet er ekstremt viktig. Han har på ingen måte den taklingsstyrken som en sentral midtbane spiller trenger. Jeg tror heller ikke har har den arbeidskapasiteten som trengs, men det er mulig jeg tar feil der.

Av de spilleren som er i stallen i dag så har vi ihvertfall en 4 eller kanskje 5 spillere jeg heller ser som sentrale midtbanespillere fremfor Enerly. (Risholt, Brenne, Petersen, Helland, Koskela)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 12 des 04, 14:55
Opprinnelig postet av JJunior
Noen synspunkter på dette?

Definitivt. Du kan ikke mene vi skal flytte mannen med Tippeligaens beste innlegg inn sentralt? Riktignok er han bra teknisk og slår bra pasninger, men vi må bruke folk der de er best...

Ludvigsen er en bra spiller, men ikke glem at han spiller kant i 4-3-3 i Glimt, en litt annen rolle. Hans innlegg kan på ingen måte måle seg med Dagfinn`s.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 14 des 04, 11:03
Jeg tror en av grunnene til at Dagfinn tross alt presterte for FFK nesten umiddelbart etter at han kom var at han fikk spille sin favorittposisjon, og jeg mener personlig at det å ha et skikkelig spillbart oppspillsalternativ høyt oppe på banen er *gull* verdt for FFK.

Hvis vi skal ha en midtbaneforsterkning må det bli i konkurranse med Stian og Simen, i mine øyne, og ikke med Enerly.

Jeg tror også det er *svært* fornuftig å ikke ta av på overgangsmarkedet, det at FFK nå er litt avventende vitner om ansvarsfølelse overfor klubben, jmf økonomi osv. Hvis vi ser litt større på FFK sin stall, så har den jo faktisk vært en billig stall mht overgangsbeløp.

Vi skal ikke ha VIF-økonomi i FFK, for det dreper jo enhver langsiktig tanke!


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340