Speakertjenesten på Fredrikstad stadion.
Jeg tar med meg Discman i morgen.
:D :D :D
---------------------------
Med sportslig hilsen
KjellK
Foreslår at alle som er for høy musikk og støtte fra speaker under spillestopp gjør dette. Jeg brenner gjerne "I of the tiger" til dere alle sammen, så slipper vi denne tullete debatten. Musikk hører ikke hjemme under spillestopp, ferdig med det.
Macka fra start!
Håper vi ikke kommer til Cupfinalen, for der går de jo på indre bane og drar igang med mic og greier og greier. Tråki for alle dere som kommer til å gå hjem da.........
Med sportslig hilsen
KjellK
Til Gøran Karlsen:
Hvor gammel er du egentlig?
Utrolig lite voksent å love `masse pepper på nettet`... I seg sjøl en drit tæm reaksjon. For det andre; What a threat!!!
(tips: gå på kino og se Terapi for Korte Lunter)
Hvor gammel er du egentlig?
Utrolig lite voksent å love `masse pepper på nettet`... I seg sjøl en drit tæm reaksjon. For det andre; What a threat!!!
(tips: gå på kino og se Terapi for Korte Lunter)
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Til Speaker:
Håper vi ikke får mer av denne tullete musikken! Hvordan kan du bare sånn uten videre kjøre i gang med musikk? At folk klapper betyr ikke at folk vil ha musikken!!! Folk klapper jo også uten musikk!!
Vær så snill å spar oss for ydmykelsen!!
Håper vi ikke får mer av denne tullete musikken! Hvordan kan du bare sånn uten videre kjøre i gang med musikk? At folk klapper betyr ikke at folk vil ha musikken!!! Folk klapper jo også uten musikk!!
Vær så snill å spar oss for ydmykelsen!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25