Har et litt sånn ambivalent forhold til detta... Sku gjerne sett Moss ned i 8 div, men på den annen side er det jo bra for bredden at de blir, kanskje vi om noen år atter en gang kan få noen sugene "lokaloppgjør" i TL... Hadde selvsagt vært morsomt om vi kunne fått opp Sparta og Halden/Kvikk også, skjønt jeg tror MFK er tilbake i TL før den tid...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Slapp av, alle som ønsker Moss dit pepper`n gror; Neste år er Rune Tangen aaaalt for gammal til å redde Moss i siste liten....ergo....da rykker de ned :D
Hrm noen flere enn meg som husker en intervju runde med mossinger på tv der 99% av alle mossingene godtet seg over at ffk gjorde det dårlig i vår/sommer sesongen?
Ja, men det gjør vi jo også. :rolleyes: Det er fordi vi ønsker å vise dere hvor hegemoniet i Østfold egentlig er. Det var en fantastisk opplevelse å rundspille dere 26/10-03 og vi ønsker å gjøre det flere ganger. Vi håper på et møte i cupen neste år og så møtes vi i 2006 i samme divisjon. Vi får håpe det er i TL.
Syns det er bra at Moss klarte seg jeg! Østfold har godt av å ha lag i alle "toppdivisjonene"!!! Så syns vi skal sende alle lykkeønskninger til Moss FK!!!
Og snakke om hegemoniet i østfold er bare dumt fra din side.. moss har aldri vært en stor fotballby, og aldri blitt sett på som østfolds stolthet. selv når dere lå i TL, og vi i 2. så håpa hele norge at vi skulle bytte plass. se på historien, og se hvor hegemoniet bestandig har vært! nå ligger vi milevis foran dere både publikumsmessig, supportere, sponsorer, økonomi, spillerstall, entusiasme, klubbledelse, ja rett og slett alt!!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!