Harald Røed i Ørn forventer 6000 mennesker i Lystlunden 16 Mai! Det blir konge hvis det kommer så mange. Måtte det beste laget(Ørn) vinne! Lykke til i serien!
Konge hvis det kommer så mange.
Siden jeg bor i Tønsberg for tia, kommer iallefall jeg. Kort vei og skal sørge for å få med meg et par. Får prøve å omvende vestfoldingene til kampen:-)
Hvis det kommer 4000 fra Fredrikstad må jeg si jeg er imponert...det kommer nok veldig ann på åssen vi har gjort det i tidligere kamper og ikke minst været...
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
Jeg tror det kommer 4-5000.Vet at mange ser frem til denne kampen. Det blir sikkert full fart på Bastøyferga både frem og tilbake.
Er det langt til Lystlunden fra ferga??
det er nok flere som kommer til å ta privatbilen en det er folk som tar bussen.. slik jeg ser det i dag må nok noen si ifra til bastø fossen at det kommer noen tusen, så de får satt opp en ekstra ferge.. :ffk: :ffk:
Ffk har ringt å bedt om 2500 billetter så at det kommer mange fra Fredrikstad er hevet over enver tvil. Må legge til at det ikke koster 70 spenn timen i Horten å parkere. Men det lønner seg ikke å ta bil. Det tar faen ikke mer enn 5 min å gå til satdion fra fergen. Det er ikke sikkert bilen får plass på fergen heller. Velkommen skal dere være hvertfall. Regner med at en eller annen fra Plankehaugen tar kontakt hvis det er ønskelig med informasjon eller treff før avspark.
Ingen kan vel ta bilen den dagen, det kommer til å bli en fest både på og utenfor banen, med seier til FFK og en kald pils i handa, kan det bli bedre:cool:
Hvis vi skal være litt realistiske, men samtidig litt patriotiske så kan vi vel ikke regne med så mange folk fra Fredrikstad? Det hadde vært sinnsykt morro, men jeg tror at åpningen av sesongen kommer til å få kjempe betydning for hvor mange folk det kommer.:| Hvis :ffk: har fått seg et par på tryne før den kampen tror jeg ikke det kommer så mange. Men måtte gud forby :ffk:
Rettelse: FFK har nå fått oversendt 3000 billetter og disse regnet man med i FFK`s ledelse at lett skulle selges ut! Fint for oss da denne kampen redder hele budsjettet til Ørn inneværende sesong og FFK strengt tatt ikk trenger hjemmekamp 16.Mai for å fylle stadion (Ref første hjemmekamp mot Skeid er vel nesten utsolgt?)