Jeg ser at dere har brtekamp siste serierunde. Om dere vil være med mange folk som har et godt hjerte for FFK så kom på Ullevaal. Det er ikke langt. Vi sender Stabæk ned på kvallikplass og dere sikrer TL plass neste år!!
Da er jeg i Stavanger, men takk for innbydelsen. Håper og tror vi sikrer plassen, så tar vi det igjen til året. Vålenga seriegull og FFK i Tippeligaen neste år.
Ikke missforstå. Seff så drar dere til Oljeland om dere kan. Mit poeng var bare at dere var velkomne i FFK utsyr (men med våre sanger) om dere trengte et sted å være. :-)
Hele byen skal jo til Stavanger, for faan. Ihvertfall jeg. Kanskje var det en god ide allikevel, sånn for en senere anledning, og hjelpe hverandre litt. Klanen vs Plankehaugen. Ville blitt litt av en gjeng. Men at jeg ville klart og heie på vif i 90.min eeehhh neppe.....
:ffk:
Jeg ser at dere har brtekamp siste serierunde. Om dere vil være med mange folk som har et godt hjerte for FFK så kom på Ullevaal. Det er ikke langt. Vi sender Stabæk ned på kvallikplass og dere sikrer TL plass neste år!!
Det er et glimrende forslag. Jeg har ikke anledning til å dra til Stavanger pga jobb. Men får vi billetter sammen med klanen eller må en da være medlem.