Husk meg
Brukernavn
Passord

Dere må nok stå i svingen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Rubbster

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 4

Lagt til: 14 sep 04, 14:12
Endret: 14 sep 04, 14:15
Alle som bestiller billetter til Hovedtribunen vil pent bli flyttet til svingen, dere betaler 200 for hver billett noe som er bortkasting av penger. Alle som prøver å komme inn fra FFK vil pent bli henvist til svingen:D

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 14 sep 04, 14:16
Rubbster: Du virker som en skikkelig kosing. Du må bare forsette å skrive. Så fint at du kunne sette av litt tid til å berike vår hverdag. Slapp av, vi skal bare inn å hente 3 poeng.

---------------------------






Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 sep 04, 14:17
Endret: 14 sep 04, 14:19
Så hyggelige og gjestfrie dere er. Dette har ikke vært noe problem noen andre steder vi har vært (er alltid mange FFK-folk på sittetribunene på bortekampene)

Var også samlet en god del Stabæk-folk like nedenfor meg på sittetribunen hvor jeg har sesongkort på Fredrikstad Stadion (bl.a. Ingebrigt med flere, og her hadde alle supportereffekter) under FFK-Stabæk i vår - ingen jaget de vekk, og ingen sa så veldig mye på det heller. Er rett og slett ganske vanlig at noen bortesupportere velger å sitte.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 sep 04, 14:24
Kan ikke tenke meg at dette er lovlig praksis heller, har man en plassbillett til et offentlig arrangement så kan man ikke bortvises dersom man oppfører seg sømmelig. Hvis dette skjer meg kun fordi jeg har på meg et rødt skjerf den aktuelle dagen, da kommer jeg til å ta dette til høyeste hold for å få slutt på denne praksisen.

I alle mine dager som bortesupporter har jeg aldri hørt lignende tullprat!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 sep 04, 14:51
På melløs kom du ikke inn på den lille sittetribunen hvis du hadde på deg ffk-supporterutstyr. Ble seff sendt krav til MFK om refusjon av billetten, med tilhørende purring :-). Penga kom på bok de!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 sep 04, 14:53
Melløs er et kapittel for seg selv...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 14 sep 04, 15:18
Endret: 14 sep 04, 15:19
Sendte følgende mail til Stabæk for å få klarhet i dette en gang for alle :

Er det sant at FFK-supportere som har kjøp billett til hovedtribunen, vil bli nektet adgang og henvist til svingen hvor plankehaugen skal stå? Håper på snarlig svar da det er mange som har kjøpt billetter til hovedtribunen over internett.

Fikk raskt følgende svar tilbake :

Ikke meg bekjent.

De som har kjøpt billett har jo et sete og kan sette seg der.

Mvh
André Flem
Stabæk Fotball

Så de som absolutt vil sitte på hovedtribunen kan forsette å kjøpe billetter der.


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 14 sep 04, 15:21
Hehe.. leste inne på forumet til stabæk gutta, at de fryktet at vi skulle ta over hele hovedtribunen.. Og ja gutter det har dere helt rett i:D


:ffk:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 sep 04, 15:33
Ja, det er vel ikke så mange stabæk-folk på nadderud!? :)

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 14 sep 04, 15:40
Er ikke rart det er få av dem, de fleste er vel flaue over heiarop som;

"Skal du være, vil du være Stabæk-gutt? Ja, bevares!"

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 04, 16:23
Kan tenke meg en viss Rubbster ler godt nå

:D

Rubbster

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 4

Lagt til: 14 sep 04, 16:36
ja, jeg ler godt når dere må pent sette dere ned i svingen å ha meget bra utsikt i første omgang når Jon Knudsen(landslags keeper) ikke gjør en dritt ute der mens i andre omgang må dere se på keeperen deres(3-4 valget til RBK) står i mål og bare venter på det neste mål som kommer hvert 15 minutt(må være litt raus med dere).

Ser ikke noen grunn til at dere skal sitte på hovedtribunen når dere kan ha en slik utsikt...unner dere virkelig den!!!!!!!!

Og til Planken eller hva du nå enn heter det der er to år siden...du har et skarpt minne desverre er du ikke like skarp på hva som er "inn" og hva som er uuuuuut

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 sep 04, 16:58
Tror vi blir nødt til å fike til disse folka jeg, får jo ikke noe straff for det uansett.

:rolleyes: :p :)

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 sep 04, 17:22
Kanskje vi ikke trenger slå stabæk for å overleve i TL allikevel? Dette kan jo fort sende de nedover i systemet: Stabæk konkurs?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04
Innlegg: 244

Lagt til: 14 sep 04, 17:58
Nedover i systemet kommer de uansett. Konkurs eller ikke.
Stabæk rykker ned sammens med Sogndal!!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 14 sep 04, 18:02
Mye heller Molde enn Stabæk! Kortere å reise og allright`e supportere (de få som er det da)

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 14 sep 04, 22:46
Opprinnelig postet av Rubbster

Og til Planken eller hva du nå enn heter det der er to år siden...du har et skarpt minne desverre er du ikke like skarp på hva som er "inn" og hva som er uuuuuut


Utifra resta av innlegget ditt Rubbster har jeg vanskelig for å tro at du er gammel nok til å huske to år tilbake....

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 15 sep 04, 10:25
Stabæk har vært lenge nok i eliteserien. Morsomt at små askeladd-klubber kan vise seg frem av og til, men på sikt er det skadelig for norsk fotball at små veikryss har egne lag i tippeligaen.

Stabæk er et lag som egentlig aldri har hatt og aldri kommer til å få noen skikkelig supporterskare. Dersom Stabæk rykker ned blir de fort glemt, både av naboene på Bekkestua og av resten av fotball-Norge.

En anekdote i norsk fotballhistorie avsluttes for godt når Stabæk rykker ned.

Takk for alt Stabæk!

;)

---------------------------

Hvem er raskest: Brian West eller Vidar Hansen?


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 15 sep 04, 10:42
Tror vi FFKsupportere skal konsentrere oss selv om vårt eget lag nå........
Kan bli tungt å svelge om det er FFK som må ta den lange, tunge veien ned...
Håper og tror at FFK klarer seg, men er forberedt på å støtte laget til neste år uansett divisjon!
Ikke verdt å godte seg over hvem som rykker ned før det er bestemt synes jeg......
Og kanskje ikke engeng da.

Håper FFK fortsetter den positive trenden og spiller resten av kampene med den samme selvtillitten de har vist de siste ukene!

:ffk::ffk::ffk:

mortimer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 04
Innlegg: 12

Lagt til: 17 sep 04, 12:03
Det var jo morsom med en practical joke da. En del som gikk på den også. Så kommer jo den vanlige dritt slenginga fra en del her inne, som jeg forstår er ganske vanlig...

Aldri hatt noen supporterskare? Tror du det er noe som kommer så fort man knipser med fingrene??

Plankehaugen er kanskje mange, men halvparten er der fordi det er billig. Siden jeg bor i fredrikstad, måtte jeg jo spionere litt når dere spilte mot HamKam, og dere er elendige til å synge for klubben sett utifra hvor mange dere er? Det vet jeg dere har diskutert før, og det er desverre sant.

Noen sammenligner nadderud stadion med et friidrettsanlegg, det vet vi er sant. Derfor jobber også stabæk med stadionplaner.

Og bjørn, hvis du virkelig tror at det er sånne folk som han som fikk juling i fredrikstad og tapte saken som går på fotballkamp i bærum, så tar du helt feil.

---------------------------

Forza de blaa



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340