Dette er dessverre en kamp jeg ikke får reist til. Er det noen slags overføring i Aristokraten? Litt bedre å bite negler sammen med likesinnede, enn hjemme i egen stue sammen med kjerringa, som overhodet ikke er innterresert i fotball !;)
Tror de pleier å vise kampene på Mets hvert fall. Mulig de viser den på Aristokraten også. Tipper noen som vet dette med sikkerhet er innom og gir deg svar i god tid før avspark.
Går det an å høre Bergstrøm på radio på internett? Er dessverre langt fra Fredrikstad.
finn radio fredrikstad på venstre marg på f-b sida. har hatt mange fine kamper med bergstrøm sent på natta da jeg studerte i australia. rart hvor nærme man kommer heimen med bergstrøm på hodetelefonene mellom alle pizzanini reklamene.
finn radio fredrikstad på venstre marg på f-b sida.
Nettradioen funker bra med Internet explorer, men jeg bruker Opera til vanlig. Får opp det riktige vinduet,men ute Mediaplayerlinja nederst som styrer radioen.
Noen som vet åssen jeg får nettradioen til å funke i Opera?
Jeg gikk inn på nettradio. "Kobler til medier" står det. Klar står det så. Hører ikke en lyd. Trykker jeg på play så står det bare kobler til medier. Har akkurat lastet ned siste versjon også. HJELP!
damit..får ikke radio fredrikstad til å fungere på den linken de har på f-b sida,er det noen annen mulighet til å få hørt kampen?koble seg opp via media player eller real one player elle rnoe lignende?
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Det var i utgangspunktet det jeg også lurte på da, radion min funker jævlig bra den, det er bare så kjedelig å sitte hjemme når gutta tar 3.poeng !!!:rolleyes:
Skulle akkurat til å skrive det samme! hihi:) Jeg råder alle som skale se kampen på web-tv til å høre på radio fredrikstad. Kommer alltid i stemning av å høre Bergstrøm! Intervjuer og jubel er ikke dumt!
Var det noen som sa at Web-TV funker som f... ? Jeg testet det nå, TV2, og synes det er bortimot verdiløst. Jeg har bredbånd og sendingen spiller angivelig av med 591 kbit/sek , med det er jo bare 3-4 sekunder med levende bilder før det fryser i ti sekunder, hele tiden. Fy og fy.
Nettradio funker godt.
Fikk hakking på TV2 Web-tv da jeg hadde over 1000Kbps pr. sek, men da jeg satte den ned til ca 500 så gikk det knirkefritt. Ikke noe problem med å få med seg detaljene. Absolutt verdt pengene. Spesielt i dag :)