Håper han ikke går dit. Litt feil av aftenposten å si at ailo ikke kom hit for at vi røkker ned.. det er jo ikke tilfelle ennå :ffk::ffk:, men vi for nok 1 eller 2 til. Tipper på dem fra island, men det kan være anre også. vi har nok kanske dem klar mot sogndalhåper jeg da. :ffk::ffk::ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Tror ikke vi skal sluke alle uttalelsene til Eggen og Hansen rått, spesielt ikke hva de sier utad angående spillerforsterkninger, her er det mye taktikk ute og går. Man gjør minst mulig for å virke lite attraktiv på markedet og desto mer for å virke attraktiv.
Forståelse for at Kallio ikke vil hit nå. I ettertid burde nok ledelsen hatt is i magen til å signe ham før serietstart da de hadde muligheten til det, på tross av hans lille skade.
Er ikke alltid like klokt å signe en skadet spiller heller da. Hadde Kallio kommet og gått skadet store deler av sesongen så hadde jo alle mast om hvor dumme og naive ledelsen var som hentet inne en skadet spiller.
Men på en annen side visste vel ledelsen at ikke det var noen kjempealv
orlig skade? Det var vel en lege som sjekket ham?
Skal man vinne på sikt må man helt sikkert ta noen sjanser. Det er helt klart. Tenk dere hva som hadde skjedd hvis vi hadde hatt ham i ett par av de tette kampene som ikke gikk vår vei. Dette er selvsagt hypotetisk, men kan være en realitet.
Ja der ser vi hvor kompetent ledelsen i klubben er til å skaffe spillere. Nå har de snakket om Kallio i hele år, så glipper spilleren til Molde. Jeg tror jeg spyr.
Hælvete!!!! ække annet å si..... Skjønner ikke hvorfor de ikke hentet han før seriestart..... Vet at han var skadet men likevel..... Må jo kunne ta noen sjanser da......
HERREGUD...JÆVLA INNKOMPETENTE FOLK...hvilke idioter er det som sitter å i ledelsen der a...Burde helt klart å få en slags oppkjøpsrett på spilleren hvis han ble skadefri...Her tror jeg ffk gikk glipp av en meget god spiller...
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
For kort tid siden gikk FFK ut og sa at det ikke ble noe av Toni Kallio-overgangen fordi HJK ikke lenger var interesserte i å selge. Derfor kjøpte FFK isteden Wade Barret som har vært skadet siden han kom. Kort tid etter går altså Kallio til Molde. Har HJK plutselig ombestemt seg? Mitt tips er at Kallio ikke lenger ønsket å gå til FFK, mens FFK på sin side skyldte på at HJK Ikke ville selge for å redde ansikt selv. Skrev vel dette i forumet da uttalelsen først kom fra Hansen, og om ikke dette er noen bekreftelse på at mine antakelser stemte, så er de hvert fall vesentlig styrket.
Nå blir det spennende å se om de klarer å sikre underskriften til en offensiv spille før 31. august.
HJK nektet å selge Kallio før de var slått ut av CL kvalliken. Att ikke spilleren ikke ville til FFK er ihvertfall merkelig, siden han uttalte i våres att han ville hit. Att han siden har ombestemt seg siden FFK er et bunnlag er litt rart, siden han nå har gått til "topplaget" Molde. Tror nok det var mer sansynlig att han valgte Molde for de lokket med mer lønn. FFK har jo en lønnspolitikk de må følge. Skal ikke se bort fra att han Harry ikke helt klarte å følge med i svingene heller.
Det var etter at HJK var ute av CL det ble uttalt fra FFK-hold at HJK likevel ikke ville selge Kallio. Dermed valgte FFK å gå for Barret.
Huh? Kom Barret etter at HJK var slått ut av Champions League? Eller tolket jeg det feil nå? Syns bare det ikke er lenge siden de røk ut, men leeeeenge siden Barret kom.
Nå vel, han kom nok ikke til en klubb som lå helt i bunnen. Og Molde har jo lurt spillere før til å tro at de er et topplag. David Ljung følte seg vel egentlig lurt etter at han skjønte at han ikke hadde kommet til en toppklubb, men et bunnlag, og forlat da også klubben.
Men synd vi ikke fikk tak i "poteten". Vi hadde ikke bare fått en klassespiller, vi hadde også fått en spiller som kunne brukt nesten overalt på banen.
Har FFK brukt opp lånekvoten sin, om det er noe som heter det? I så fall så burde det jo være mulig å låne en spilller frem til sesongslutt. En toppspiss på lån i tre mnd bør jo ikke koste all verden det? Hva med å låne Helstad fra Austria Wien i tre mnd? Ingen av partene taper noe på det?