Husk meg
Brukernavn
Passord

VIF-fan dømmer Enga-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 aug 04, 12:13
Satt litt på spissen selvsagt, men de som så kvalik-kampen mellom Enga og Sandefjord i fjor høst, husker vel dommer Johnny Ditlefsen sin mildt sagt merkelige dømming. Helt på egengånd avgjorde han kampen til fordel for Enga slik at de overlevde i Tippeligaen. Har sjeldent sett så mange merkelige, feilaktige dommeravgjørelser som bare gikk i det ene lagets favør - Enga.

Det er lov å håpe at han har lært etter all kritikken er litt mer diskret i sin Enga-patriotisme denne gangen og at det ikke blir en kamp 11 mot 12 mann (eller 13 mann da, siden Klanen liksom skal være den tolvte.... enda mer urettferdig altså!)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 06 aug 04, 13:42
Sludder og vås!! Dette blir bare teite spekulasjoner..Den norske dommers standen er av de mest profesjonelle i hele verden.. Vis det skulle være noe sant i det så er det det samme som å skrive sin egen oppsigelse! De er mennesker de også, har både gode og dårlige dager..

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 06 aug 04, 14:06
da har dommere mange dårlige dager!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 aug 04, 14:33
joko - du må ikke ta alt så seriøst :)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 06 aug 04, 14:38
Endret: 06 aug 04, 14:39
Jeg for min del synes den norske dommerstanden er råtten. Det er kanskje på tide å heltidsansette dommere og la de få en anstendig lønn.

---------------------------






joko

Juniorspiller
Ble medlem: 02 jul 04
Innlegg: 93

Lagt til: 06 aug 04, 15:02
på grunn av at alle kampene er på tv og at man kan se tv bilder så blir det jo lett å se hvilke feil en dommer gjør.. De har alltid gjort feil men det er bare mer synlig nå en tidligere.. Synes de gjør det greit de aller fleste.. Skulle likt å se "pølse" dømme en elite serie kamp som sikkert bare har gode dager.. hehe

Og det er jo alltid påfallende at man skal legge skyllen på dommerne når ens egene prestasjoner er for dårlige.. Det er oftes de som klager tør jeg påstå

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 06 aug 04, 15:42
Vel...etter det jeg har sett av kamper hvor ikke FFK har vært involvert i år, og det er en del kamper, så er ikke den norske dommerstanden noe å skryte av. Selvfølgelig kan de gjøre feil, men det er blitt så ille nå at noe må gjøres!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 06 aug 04, 15:46
At dommere gjør feil må man leve med. Men når alle feilene rammer det ene laget, så må det jo være beviste feil/korrupsjon.

Sandefjord ble dømt nord og ner i kvalliken av en udugelig dommer, som sansyneligvis kommer til å dømme oss samme vei til søndag :-(

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 06 aug 04, 15:48
Opprinnelig postet av joko
Sludder og vås!! Dette blir bare teite spekulasjoner..Den norske dommers standen er av de mest profesjonelle i hele verden.. Vis det skulle være noe sant i det så er det det samme som å skrive sin egen oppsigelse! De er mennesker de også, har både gode og dårlige dager..



HAHA??Norskedommerstanderen er helt elendig..kanskje en av de værste i verden?helt elendig dømming..og ikke bare i ffk kampene...Norske dommere burde blitt erstattet med utenlandske..Den dommeren gav VIF tp kontrakt!!møkkadommer

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 06 aug 04, 15:51
Bare dommerene dømmer mot FFK er det: Dommær jævel...Dommerjævel! og masse piping.
Det hører liksom med.
Men det er jo noen helt for #%¤"/" dommer-avgjørelser innimellom.
Kan tenke meg at å være dommer er den værste jobben i TL...jeg ville heller samla flasker. All ære til de som vil!

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 07 aug 04, 02:04
Jeg for min del kunne tenkt meg en løsning som faktisk har fungert særdeles godt i Polen.

Der bruker man ofte dommere fra Tsjekkia og Slovakia i den hjemlige serien, mens dommere fra Polen dømmer i de andre lands serier.
Denne ordningen omfatter særlig kamper av større betydning.
Foreløpig har dette fungert utmerket.

Kunne faktisk godt tenkt meg en slik prøveordning her i Skandinavia.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04
Innlegg: 141

Lagt til: 07 aug 04, 03:20
Endret: 07 aug 04, 03:20
enig med deg radoslaw.
vi får bruke svenske og danske dommere i toppdivisjon, mens norske dommere dømmer i sverige eller danmark.
da trur jeg det hadde blitt bedre dømming i norge:)

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 07 aug 04, 12:12
Opprinnelig postet av joko
Skulle likt å se "pølse" dømme en elite serie kamp som sikkert bare har gode dager.. hehe


jeg hadde sikkert ikke "rula" banen, men mange av de dommeravgjørelsene som vi FFKsupportere har sett i år, har vært helt sinnsyke! tenker bare tilbake når espen berntsen ikke dømte straffe mot vif på tampen av kampen, og tommy skjærvendømte straffe og rødt kort mot brann...

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 07 aug 04, 16:58
Dommerane er like ræva i 1.div. også.
Kan ikke akkurat legge skylda på døm for at vi røkka opp. Skulle nesten tru at døm ville at vi skulle bli der nede.:confused:

ÅsaNisse

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 17

Lagt til: 09 aug 04, 17:50
Ditlevsen var det største som skjedde fotballforbundet`s kjæledegge VIF ifjor.

---------------------------

tjs


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 09 aug 04, 19:05
"Vitsen" er slettet av moderator nå. Hadde dessverre ikke sett det før nå, og det var utvilsomt upassende.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbuss-aristokrat #16

Juniorspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 87

Lagt til: 10 aug 04, 01:24
Hmm.. det er greit at dommere kan ha dårlige dager da, men det er rart at det skjer hver gang FFK spiller kamp og hver gang dømmes det mot oss. nedrykkskandidatene..
Det virker så lett for dem. "er vi i tvil blåser vi imot fredrikstad, de er jo så dårlige uansett"

Nå sier ikke jeg at vi hadde vunnet den kampen på ullevål, men den straffedømminga var helt talentløs! Det ødelegger mye av kampen.

---------------------------

Jenta i gutteflokken!

Lenge leve "hjørnet"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340