Husk meg
Brukernavn
Passord

Suksess eller til h......?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 29 jun 04, 00:37
Etter de inntrykkene jeg nå sitter inne med, nå noen dager før overgangsmarkedet på ny åpner er jeg redd vi på ny blir latterliggjort av fotball Norge. Eller har Harry og innkjøpssjefene denne gangen klart å holde kortene tett til brystet og virkelig kan hente frem noen "storfæsker"

Jeg som ivrig ffk-tilhenger har lest febrilsk disse og andre sider opp og ned i håp om å få den glederlige meldingen om at Ronny Johnsen eller Bjørn T. Kvarme har signert, men de lar fortsatt vente på seg.

Navnene som har blitt nevnt er klare, Johnsen, Kvarme, Hjelde og Kallio er fortsatt på blokka. Det har i tilegg vært snakk om en unggutt fra Tromsø. Ellers har det ikke vært mye rykter ute å gå. Det er flere utganger av hvordan dette overgangsvindet vil ende, men jeg sitter med en følelse av at det blir enten eller. Klarer vi å hente inn to stopperforsterkninger som kan ordne opp bakover, det håper jeg men er desverre ikke sikker.

Hva tror folket blir det suksess eller går overgangsvinduet og "storfæskene" til helvete.



---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 jun 04, 01:09
Jeg må ærlig innrømme at jeg har resignert til å ta en kamp av gangen og støtte guttæne der og da, for så å ta en oppsummering av sesongen som den blir. Å berge plassen nå vil være en enorm prestasjon, og en stor overraskelse...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 jun 04, 01:22
Tror Harry og KTE vil lykkes denne gang.

Enerly er klar, Wade Barret vil bli klar til Lillestrøm kampen.

Så er spørsmålet, hvem er den nye midtstopperen, som skal heve laget vesentlig?
Denne forsterkningen tror jeg FFK satser på å få klar til 25/7.

Den siste forsterkningen tror jeg blir Toni Kallio. Han vil komme så snart HJK er slått ut av Champions leaque kvalikken. Antagelig i begynnelsen av August.

Klarer Harry og KTE å få på plass overnevndte forsterkninger har de gjort en god jobb, og vi vil få mange gledesstunder i høst og sikker plass til slutt.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 29 jun 04, 08:23
Blir absolutt ikke fornøyd med bare Enerly og Barret. Det må minst ett navn til som går rett inn på laget. For egen del ville jeg helst hatt Kvarme. Der er det guts så det holder. Det var da de begynte med leggskinner på Liverpool treningene, når Kvarme kom. Kompromissløs fighter. Akkurat en sånn vi trenger. Det skal gjøre vondt å spille mot FFK. Vi trenger ikke være snilleste gutten i klassen. Vi trenger å berge plassen. Alt annet er uviktig.
Hvis FFK signer Barret, er Kallio forstatt aktuell da? Spiller ikke de på samme plass?

---------------------------






bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 jun 04, 08:38
Etter det jeg har forstått kan Kallio spille omtrent overalt på banen, WadeB kan også spille flere steder, kjekt å ha sånne spillere, men får bare håpe de eventuelt får det til...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 jun 04, 09:33
Du har helt rett bjorn.

Wade Barret spiller like godt høyre, som venstre back.

Kallio har spillt alt fra spiss, sentral midtbane, venstreving, venstreback og midtstopper.

Med feks. Kvarme i troppen og en frisk Tor Trondsen kan man jo se for seg en forsvarsfirer med:

Wade Barret-Trondsen-Kvarme-Kallio

Da blir det ikke mange baller i nettet å hente for Steinar Sørlie.:D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 29 jun 04, 10:31
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Tror Harry og KTE vil lykkes denne gang.
:D:ffk:


Det har jeg ingen tro på at de skal lykkes, skal FFK redde plassen, må laget lykkes og det kan de klare hvis de "tar seg samme og gir jernet". De fleste lagene i TL er ikke stort bedre enn FFK, hvis de fikk tilbake innsatsviljen fra tidligere år.

Det må løpes etter hver ball, det må vises vilje til å lykkes - det var tragisk å spille 0-0 mot et totalt livløst Viking-lag på søndag.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 29 jun 04, 10:41
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Da blir det ikke mange baller i nettet å hente for Steinar Sørlie.:D:ffk:


Hmm, kanskje de burde hentet inn ny og bedre "ballplukker" også?

Jaja, samma det, så lenge de 10 forann Steinar gjør jobben, ja så blir det enklere å være god også...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 29 jun 04, 10:42
Endret: 29 jun 04, 10:45
Opprinnelig postet av orion

Det har jeg ingen tro på at de skal lykkes, skal FFK redde plassen, må laget lykkes og det kan de klare hvis de "tar seg samme og gir jernet". De fleste lagene i TL er ikke stort bedre enn FFK, hvis de fikk tilbake innsatsviljen fra tidligere år.

Det må løpes etter hver ball, det må vises vilje til å lykkes - det var tragisk å spille 0-0 mot et totalt livløst Viking-lag på søndag.


Joda...men det var ikke mangel på innsats og vilje til å vinne som gjorde at det ble 0-0 mot Viking...det var rett og slett udyktighet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 29 jun 04, 10:46
Har rett og slett ikke trua på at det kommer noen særlige forsterkninger. Vi for ta det vi har og spille fotball.

Det er det Eggen må gjøre!!!

Uansett går jeg også på stadion neste år, selv om det blir 1 divisjon!!!

orion

Juniorspiller
Ble medlem: 09 feb 04
Innlegg: 192

Lagt til: 29 jun 04, 11:07
Opprinnelig postet av oleberg
Har rett og slett ikke trua på at det kommer noen særlige forsterkninger. Vi for ta det vi har og spille fotball.

Det er det Eggen må gjøre!!!

Uansett går jeg også på stadion neste år, selv om det blir 1 divisjon!!!


Det er riktig innstilling !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 29 jun 04, 12:26
Tror ikke at det holder med Kallio og Barrett heller. :confused:Trengs mer enn dette her.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 29 jun 04, 13:02
Først pss hva i h. mener du med "Suksess eller til h.....".
Dersom du mener at 1.div neste år er helvete for :ffk: er vi uenige. (Missforstå ikke jeg håper selvsagt at :ffk: klarer å holde seg i TL).
Det jeg prøver å si er at dersom :ffk: ikke viser seg modne til TL dette året, så tenker vi langsiktig. Bygger opp ett lag, som vil gi oss mange gode stunder i 1Div 2005 på veien mot å bli ett stabilt TL lag fra 2006.

Derfor vil jeg advare mot "paniske" innkjøp nå, bare for "kjøpe".
Har ikke Harrien & Co greid å få ta i kvalitet til medio juli, tviler jeg på om de klarer det også seinere i år.
Er m.a.o redd for at FFK dessverre overvurderte årets mannskap & egen evne til utvikle det videre, samt egen evne på "transfer-markedet".
men tilbake til utgangspunktet, stadion blir ikke kvitt meg, verken i år eller neste år, eller neste år....
;):ffk: i TL 2006.

Mener fortsatt " The future so bright, that I gotta wear shades":cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 29 jun 04, 13:51
Jeg må jo si at rykker vi ned så er det h. Jeg tror forsatt at vi kan klare oss. Utroligere ting har skjedd. Her snakker vi om ny stadion. Hvor stor tror dere interessen blir i 1. divisjon? Tror dere den blir like stor som i fjor? Det er ikke like gjevt med ett lag på vei ned som det er motsatt vei. Det var 6500 nå mot Viking. Det kan bli glissent utover høsten. Hvorfor går det ikke ann å blø for drakta? Når finspillet ikke fungerer må det kriges. Det er greit hvis man har gitt alt men ikke klart det. Det kan ikke sies etter kampen mot Viking. Ett råttent Viking lag med null selvtillit. Er så dritt lei å gå fra stadion skuffet/frustrert/sint. Enda så gjør jeg det gang på gang. Det er det ikke alle som gjør. Det ser vi nå.

Hva gjør Eggen? Risholt som kantspiller? En av norges beste sentrale midtbanespillere blir satt på kanten. Flere spanske klubber er interessert i ham. Hvorfor blir det ikke skrevet mer om dette? Det er jo fullstendig idiotiskt. Det ser faktisk ut som om Eggen slipper unna med det også. Må jo heller ikke glemme at han først ble prøvd som midtstopper. Herregud!!! Risholt er sentral midtbanespiller. Alle andre ser det jo. De ser det i Spania. Den eneste som ikke ser det er KTE.

---------------------------






Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 29 jun 04, 13:58
Det med Risholt og Spania tror jeg du kan ta med en klype salt.
Agenten som uttalte seg til pressen er en bløffmaker, som ikke har agentlisens og som er svartlistet av det Svenske fotballforbundet.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 29 jun 04, 14:17
Fotballagenter er vel som bilselgere - ikke til å stole på :D
Og hvis det er bilselgere her på forumet og føler seg tråkka på, så er det en oppriktig mening :D

Vi har vel vært inne på dette mange ganger: vi lyktes ikke skikkelig på overgangsmarkedet før sesongen startet. Ledelsen har hovedansvaret. Det får vi ikke gjort noe med. Derimot kan ledelsen sørge for at klubben har godt nok mannskap i høstsesongen. La oss håpe den er mer handlekraftig i denne runden.
Men vi må kanskje også stikke fingeren i jorda og erkjenne at FFK kanskje ikke er en veldig attraktiv klubb å spille for nå med tanke på tabellplasseringen og mulig nedrykk. Det er som kjent stor forskjell på oss som er oppriktig glad i klubben, og det store flertallet av spillere (som jeg vil anta det er) som ser på klubbene stort sett som arbeidsgivere. Og da vil de ha en god arbeidsgiver.

Det er kanskje også en av forklaringene til hvorfor storfiskene ikke står i kø ved midnatt til 1. juli

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 29 jun 04, 19:24
Tror det er mulig å berge plassen selv med dagens mannskap, men klart det blir lettere med gode forsterkninger.

Det er ganske mange lag i TP som sliter for øyeblikket, så det blir nok mye rart å se av overganger etter 1 Juli..

Jeg håper bare ikke FFK blir for desperate, og heller ikke at man velger å "vente" på spillere som blir klare så fort klubben dems ryker ut av CL-kvalik....les.Kallio....

Undere har skjedd og undere vil skje igjen!

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 29 jun 04, 20:11
antidrillo, nedrykk = helvete. Det er ikke bare å rykke rett opp igjen neste år, fotballen fungerer ikke sånn, det stod kun om et poeng i fjor. Vi kunne like så godt spilt i 1 div. i år også. Nå må forsterkninger på plass, og det er som tidligere sagt billigerer å hente inn noen forsterkninger nå enn en ny storsatsning for å få laget opp i Tippeligaen. Vi er der vi skal være, nå er det blod og hardt arbeid som gjelder pluss et par forsterkninger til da.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 jun 04, 20:33
får angst av ordet nedrykk!!
er kun 110% innsats av hele ffk og noen solide forsterkninger som gjelder nå! et nedrykk vil være" inn i evighetens mørke" for å sitere dimmu borgir! :D
tror detta ordner seg jeg!

ps. blir gary konserten på stadion, tar jeg på ffk skjerfet!!:ffk:

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 29 jun 04, 20:43
Det er selvsagt ikke gunstig å rykke ned, men det er da heller ikke snakk om noe "evighetens mørke"...

Dersom vi skulle rykke ned (bank i bordet), har vi et godt lag, og et godt fundament for å rykke opp igjen. Vi kommer ikke til å "ta en Moss" :)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340