laget mot lyn
ser bra ut det. litt ergelig at risholt er ute med karantene, men tor spiller fra start.
:ffk:
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Er det noen av kortene han har dratt på seg pga munnbruk?
Christian Pedersen må også stå over. Jeg synes det er svakhetstegn ved spillerne at de drar på seg så mye kort.
Om vi husker så langt tilbake som til da vi lå i 2. divisjon. Vår gode terrier på midtbanen, Christer Arnesen. Han måtte vel stå over annenhver kamp på høsten.
Roger og Christian må skjerpe seg, selvom det koker.
At Risholt og Peters må stå over har vi vært klar over siden Glimt-kampen, og heldigvis sliter vi ikke med skader sånn at vi likevel kan mønstre et bra mannskap.
Risholt sitt gule kort mot LSK var totalt unødvendig. En tackling i kampens siste spilleminutt bakfra nede ved motstanderens cornerflagg... De andre gule kortet hans var også greit, var vel en tackling i Molde-kampen om jeg ikke husker feil. Det gule i Bodø så jeg ikke.
Men slik må vi regne med. Midtbanespillere SKAL pådra seg noen gule kort, det viser at de gir alt i duellene og ikke viker unna. Og det gjør ikke Risholt. Men selvsagt kan han tenke seg om to ganger før han kaster seg inn i dristige tacklinger hvor det egentlig ikke er nødvendig (som mot LSK), men det er enkelt å si - vanskelig å gjøre, når man først har den innstillingen og spillestilen.
Isteden burde man kanskje rette oppmerksomheten mot regelverket med gule kort, som etter min mening er altfor restriktivt. Man straffer ikke stygge spillere med dette. En økning til 4 eller 5 gule kort før man fikk første karantene burde vært mulig.
Ellers blir det spennende å se hva Bjørnar Johannessen får til. Han kan gi oss det lille ekstra fra sentral midtbaneposisjon. Det blir to "Leo`er" mot hverandre på søndag. Den ekte Leo mot vår Hvalers Leo-kopi, som kanskje er bedre enn originalen anno 2004 (og har bedre teknikk!)
Regner med at Håkan Söderstjerna kommer inn og setter sitt preg på kampen etter hvert. Nesten litt synd at han ikke starter, men det sier jo hvertfall noe om at det faktisk er reell konkurranse om plassene - i hvertfall på noen plasser...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hvem vet, kanskje han er en superreserve?
Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Kort sagt, så er jeg fornøyd med at det er Eggen som er Eggen og ikke jeg... :)
Skal vel heller ikke se bort i fra at Stjerna kommer inn det siste kvarteret og scorer et mål han også.
Ringberg putter det tredje og vips er det 3-0 til FFK.
Kaffekongen..
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 05 jun 04, 16:16
Endret: 05 jun 04, 16:16
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914