Har gått for FMV fra dag en, men det viktigste nå er og ikke krangle for det vil bare skade klubben. Uansett så blir det bra samme hvor den kommer tror jeg.Det har jo blitt bra på stadion i år også. stadion er stadion. Lykke til til de som bestemmer.
deilig å se at så mange forstår at det beste er fmv .. tenk så deilig det er å reise på rompa 10 min før kampstart på brygga å rekke kampen selv om man krabber :ffk:
jeg vil gjerne at stadion kommer på FMV, men jeg skjønner ikke hvorfor noen har vurdert å sette stadion på det store jordet, ved øssia, hvor det var den speiderleiren for noen år tilbake. kjempe stor plass hvor det er plass til en stor og flott stadion og mange parkeringsplasser
pølse: hold deg til tema. Trådstarter ville ikke ha noen meninger i denne tråden, bare "FMV" eller "Holmen". Da holder vi oss til det og starter ikke noen ny diskusjon.
Hva i helvete er dette. Prøver å stemme på Holmen men får beskjed om at det finnes et likt innlegg uten at jeg kan se at min stemme er registrert i tråden. Har mistanke om at moderatorene her inne er partiske og har sperret for holmen-stemmer:)
Hva i helvete er dette. Prøver å stemme på Holmen men får beskjed om at det finnes et likt innlegg uten at jeg kan se at min stemme er registrert i tråden. Har mistanke om at moderatorene her inne er partiske og har sperret for holmen-stemmer:)
Vet ikke om du er seriøs, men skriv f.eks "holmen..." det er fordi noen andre har skrevet det samme som du prøvde på, så vet du det til en annen gang :p