Nå er kanskje jeg litt for subjektiv siden jeg kjenner de, men jeg vet at de vil vise seg fram i Tippeligaen! Og jeg tror de kommer til å kunne spille seg inn på laget. Yherland er en god spiss som scorer mange mål på juniorlaget, Jose er en midtbanespiller som fungerer bra som ballfordeler.. begge sinnsykt tekniske og raske i spillet. Gleder meg stort til å se de i FFK-drakta i Tippeligaen :D
---------------------------
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Gutta kan ikke spille før de er 18 år fordi de kommer fra et annet kontinent, men Garro fyller 18 i August og McDonald i September (såvidt jeg husker), så da må vi vente til utpå høsten ihvertfall.. imens skal de herje på juniorlaget og etter hvert rekruttlaget antar jeg.
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Traff på Henning Berg går, holdt på å køre ned mannen faktisk... Tenkte jo mitt, hva med å la ham spella kamper og komme inn som en bauta i forsvaret de siste kampene i år, fra sommeren av selvsagt...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...