Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerrykter!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 mai 04, 11:24
Leser på f-b.no diskusjonsforum at det sirkulerer en del rykter om spillere som er på vei/bort.

Wehrmann, Ophaug, Pereira, Enerly skal være aktuelle for FFK, samtidig som det siee at risholt er på vei bort.

Noen som vet noe?

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 mai 04, 11:28
Dette er gamle rykter fra i høst. Ville ikke lagt særlig vekt på noen av dem, og Risholt signerte ny kontrakt like før jul.

Det mest aktuelle av disse ryktene er vel å hente Enerly til sommeren, men ettersom vi har fått West (Og RBK sliter i motvind) er vel det også tvilsomt.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 18 mai 04, 11:39
Endret: 18 mai 04, 11:39
hørte 16. 5 at det er startet forhandlinger mer
med Ronny Johnsen

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 18 mai 04, 11:57
Endret: 18 mai 04, 11:58
Que Sera, que sera:
:cool::cool:
Men det er vel på tide med noe "konkret" snart, for det trengs. :ffk::o
Tror dessverre at markedet ikke er verken "lettere er rimeligere" å forholde seg til nå enn tidligere. Kanskje enda fler om benet nå.
:o:ffk:
I nød kan det også kanskje være mulig med låne/leie avtale for noen måneder fra 1.juli. :ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 mai 04, 11:58
Endret: 18 mai 04, 17:37

RødOgHvit

Knøttespiller
Ble medlem: 16 mai 04
Innlegg: 38

Lagt til: 18 mai 04, 13:29
Ja jøss, man kunne vel ikke vente annet? En back bør være første prioritet, en anvendelig venstreflanke, og en spiss som putter mål. Den siste trenger vi kanskje ikke hvis det løsner skikkelig for Markus snart, og at Söderstjerna og Wst blir kvitt skadene. De fire er gode spissalternativer, men en som er bedre kan sikkert dra resten opp og.

:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Eksil i Trondheim, et svarthvitt helvete, med kun øyn for den Røde og Hvite himmel sørover.


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 18 mai 04, 14:03
f-b
synes det er bra at eggen jobber uten å nevne navn

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 18 mai 04, 14:05
Har Simen også på topp.

Det er helt klart back-rekke som må styrkes. Der har vi få alternativer når det oppstår skader, som med Tor nå.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 18 mai 04, 14:17
Synes ikke målscoringa har vært det største problemet, og nå har jo flere av spissene/offensive spillerne våre kommet i gang (Hornseth, Håkan og Brenne). Er nok bakover det skorter til tider ja....

---------------------------

math


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 18 mai 04, 15:42
Rykter vil alltid svirre. Det vi i hvert fall trenger, etter å ha sett seks serierunder, er ny venstreback, en GOD spissmakker til Ringberg og gjerne en flankespiller.
West er dessverre kun rask, hvis han ikke er skadet, og dermed er Enerly et godt alternativ.
Jeg har ønsket meg Kovacs eller Helstad tidligere og står for det fortsatt.
Pereira vil helst hjemover, men her satses det vel kanskje mest på Kallio

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 18 mai 04, 15:53
Drømmen hadde vel vært: Pereira, Enerly og Ronny Johnsen for i år og neste år. Gjerne også Kailo. Pri 1 må jo være å holde plassen og etablere seg.

Hadde vært deilig med følgende lag:

1. Steinar Sørlie

2. Pål-Andre Zwartek
3. Thomas Pereira
4. Tor Trondsen
5. Tony Kailo/Ronny Johnsen

6.Roger Risholt
7.Dagfinn Enerly
8. Tero Koskela
11.Stian Johnsen

9. Marcus Ringberg
10.Simen Brenne

Innbyttere:
Jørgen Pettersen
Anders Rotevatn
Roger Helland
Brian West
Bjørnar Johannesen
Håkon Søderstjerna
Dag-Frode Hornseth
Christian Petersen

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 18 mai 04, 15:57
Opprinnelig postet av tomroar
hørte 16. 5 at det er startet forhandlinger mer
med Ronny Johnsen


Dagbla om Ronny Johnsen

---------------------------

www.carlberner.no


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 18 mai 04, 20:19
Vi trenger helt klart forsterkninger og en vesntre back må vel stå øverst på lista. Stian har gjort mye bra, men har fortsatt en del igjen til stabilt tippeligamål.
Når Tor er tilbake på banen så er jo det nesten en ny forsterkning. Han fikk ikke vist mye i 45 min mot Lillestrøm. Med Tor tilbake og en ny back bør vi ha det vi trenger i bakre rekker.

Det jeg er ltt forundret over er at alle skal ha en god makker til Ringberg og at Håkan roses opp i skyene. Det er selvfølgelig gode spillere, for all del, men har de prestert etter hva de får i lønningsposen? Skal det settes tæring etter næring så er jeg faktisk ikke fremmed for at Håkan og Markus faktisk bør finne seg nye klubber til sommeren. Da frigis det en del kroner som kan investeres i antatt bedre spillere/like gode spillere som kanskje presterer med samme lønn?!?

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 198

Lagt til: 18 mai 04, 23:23
Endret: 18 mai 04, 23:23
Ingen som synes vi trenger en bedre keeper..? Jeg har sansen for Steinar, han er en viktig karakter på laget, men han holder ikke mål (heh) noe som vises på statistikken over mål imot. Er ikke bare forsvaret som må få skylda, Steinar holder ikke Tippeliga-nivå. Vi klarer å score mål, men det renner inn bak óg, og det beste vi klarer er uavgjort.... det hullet må tettes igjen.

---------------------------

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 19 mai 04, 01:05
Endret: 19 mai 04, 01:07
Hvis ikke Markus scorer snart, så bør vi nok se etter en ny spiss. Det jeg har sett av Markus i år holder dessverre ikke mål.
Vi trenger helt klart en ny spiss! Vet heller ikke om Enerly er den rette spillern.Virker som han er på hell og begynner å trekke på åra. Var forferdelig håpløst å sende Dadason tilbake til Island! Vi hadde virkelig trengt han i år.Han har erfaringen og rutinen og vet å putte mål.Vi kan jo også prøve å få tak i Daniel braaten selv om det kanskje blir vel vanskelig.
En ny rask midtstopper sammen med Tor bak,en ny venstre back(Jeg vil ha stian fram på kanten!)En ny spiss og muligens en ny keeper, Så redder vi plassen!

Og Roger Risholt...DU BLIR HER!

:ffk:

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 19 mai 04, 01:15
Endret: 19 mai 04, 01:16
Er egentlig litt spent på hvilket av de tre målene han burde avverget mot Sogndal?

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 19 mai 04, 06:33
3 mål nå og to i forrige kamp er igrunn ikke så verst.
ja, det er nok i forsvaret forsterkningene kommer...

---------------------------

Stadion på FMV!


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 19 mai 04, 08:51
Tilbake til utgangspunktet når det gjelder nye spillere.
1 spiss som kan ofre seg, motta og slite. Slik at Marcus kan få mulighet til å gjøre det han er god til score mål.
1 Venstre Back
1 All rond forsvarer.
1 Keeper som ikke setter nervene dine i helspenn hver gang han beveger seg utenfor målstreken.
Dette bør alle være spillere som går rett inn på første 11`eren og ikke bare er "middelhavsfarere" som øker stallens bredde.
Godt at Eggen nå innrømmer "hemmelige forhandlinger", ellers kunne en begynne å lure:cool::cool:
:ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 20 mai 04, 14:04
Endret: 20 mai 04, 14:05
Må jo også si vi alle har vært fantasiløse når det gjelder "nye spillere" til :ffk:.
Vi ramser opp spillere som er reserver på andre TL lag f.eks Enerly og andre spillere som heller ikke har markert i årets serie.
Når det gjelder å hente forsterkninger fra andre TL lag blir vel det vanskelig. Hvilket av lagene ønsker å gi fra seg spillere i denne kategorien, og hvilke spillere av toppkvalitet i TL vi gå til ett lag som slåss for å overleve.?
Når det gjelder 1.Divisjon så har lag som Start, Aalesund, Kongsvinger og Sandefjord i allefall egne ambisjoner om opprykk, så spillere derfra vil trolig også koste mer enn de smaker.
Uten å kjenne så veldig godt til 1.div. nivå så ser jeg iallefall likevel 2 spillere som hadde vært av interesse.
Haugesunds U-landslagspillere. J.Grindheim og Keeper Larsen.
Men hvorfor f.eks ikke se til Skotland hvor laget som ble nr.2 i årets 1.Div Clyde har frigitt flere av sine beste spillere. Spillere som trolig ville kunne ha styrket FFk-stallen.
Så mitt beskjedne tips, ta f.eks kontakt med Clyde ( spillere kan jo dessverre allerede ha gått til andre klubber), eller andre 1.div lag i Skottland eller lag under toppskiktet i England , Tyskland osv. Det må her finnes spillere som kan heve FFK, til en fornuftig pris.:ffk::cool:
Uansett nytenkning må til .

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340