Duskedamer ?!?
Se hva noen mener her :
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_telemark/3707639.html
:eek::confused::cool::ffk:
Vil tro vi FFK`ere vet og verdsette damekroppen på en annen måte enn disse skien dyra :)
Opprinnelig postet av kingleh
Meget søte piker.
Vil tro vi FFK`ere vet og verdsette damekroppen på en annen måte enn disse skien dyra :)
Hmm. Jeg mener Oddrane har et poeng her. Hvorfor skal vi importere latterlig amerikansk fotball kultur, når vi har vår egen? Duskedamer er bare showoff, og hører ikke hjemme på en fotball-stadio.
Få heller jentene til å starte eget fotballag.
---------------------------
Jeg har ikke noe i mot duskedamene i seg selv, og vil ikke bruke mye anstrengelser på å jobbe i mot dette heller, men etter min mening er dette noe som passer fint i basketballkamper, der er det kultur for slikt og det "hører mer hjemme".
Jeg synes rett og slett det ikke passer helt inn på Fredrikstad Stadion eller andre fotballarenaer på dette nivået.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
:ffk:
No offense Rebekka ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
I don`t belive it :(:(
Bra Costanza at du fremhever at det ikke er noen big deal i hvertfall...
Hva er det som gjør at de ikke "passer" da? Vil enhver "ny" ting hentet utenfra ikke kunne brukes ifm fotballkamper?? Blir det feil med WigWam også da? Det var jo ikke slik før! Synes at dette er en fin måte for jentene å støtte laget og plankehaugen på. Kan jo ikke få nok av røde og hvite farger på tribunene :ffk::ffk:
Stå på våre kjære duskedamer! Ta gjerne med dobbelt sett med dusker neste gang ;)
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Forsangere og andre gjøglere skal ikke lede supporterene fra indre bane, men fra tribunen.
Forlag til duskejentene, som var veldig flinke og søte:
Sjekk supporterantrekkene til brasilianske supporterjenter.
Kom opp på "det glade felt" å vær gaaal!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
duske damen.
Jeg var i brasil i høst, der så jeg på tv fra Flamengo mot cruzerio på maracana stadion, 100000 mennsker.Sambaen ruvet over banen, sp:confused:illerne danset. Det er fotballgalskap, men fyfaen så mye liv.
Opprinnelig postet av BøgeJon
Hva er det som gjør at de ikke "passer" da? Vil enhver "ny" ting hentet utenfra ikke kunne brukes ifm fotballkamper?? Blir det feil med WigWam også da? Det var jo ikke slik før!
Wig Wham underholdte før kampen, derfor synes jeg det var helt greit. Å forklare hvorfor jeg ikke synes det passer med duskedamer underveis i kampen blir ikke veldig lett, ettersom det er snakk om en "følelse av at dette ikke helt passer inn". Jeg har generelt ikke veldig mye til overs for amerikansk supporterkultur, og mener ikke vi bør etterstrebe det i Fredrikstad.
Wig Wam derimot war ganske tøft... Bedre enn forventet ihvertfall!
Opprinnelig postet av Rebekka
Nå vil jeg bare si at det er ikke vår mening å amrikanisere Stadion da. Vi vil ikke annet enn å heie guttane fram :D
Go for it Rebekka! At folk kan være så vanskelige...! Alt som sprer glede, farge og entusiasme rundt laget hilser i hvert fall jeg hjertelig velkommen :ffk:
Synes det er prisverdig at dere faktisk bruker tid og penger på å støtte opp om laget. Jeg er lei av folk som tråkker på engasjement og tiltakslyst!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Flott tilltak av flotte jenter!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914