Synd at Trondsen er skadet, men Jørgen får sitt endelige gjennombrudd som stopper i denne kampen.
Ringberg hedder til Hornseth som putter 1 - 0 til FFK like før pause. Men Rosenborg-svina får hjelp fra dommer og F. Johnsen putter et måt to min før kampslutt.
Rosenborg starter kampen sterkt, Brattbakk scorer etter bare 8 minutter. Jevnere utover i omgangen men Karadaz setter en heldig lompe, 2-0 etter 41 minutter.
Virker som om Eggen har vært hissig i pausa. Ringberg "kælver" inn utligning 2-1 etter 57 minutter. Brenne utligner til 2-2 på en passning fra West etter 79 minutter.
Generelt sett enn meget imponerende kamp av gutta. Både Hornseth, Helland og Johnsen hadde muligheter til å putte.
FFK viser en herlig innstilling og kjemper et sjokka RBK lag ut av stil. Ståle Stensås har til stadighet problemer med en hurtig Brian West. Men RBK er hele tiden farlige på overganger og etter 36 min. scorer rbk etter en corner. Azar Karadas stanger ballen inn. FFK fortsetter å kjempe og produserer mange sjanser. Etter 85 min. er det duket for utligning. Risholt takler en nølende Frode J. ned i knestående før han spiller fri Brian West på høyre. West skyter ballen inn i feltet hvor en kjempende Ringberg sklir ballen inn i mål. Publikum tar av og hyller sine helter.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
1-4. Men FFK åpner best, og Ringberg får endelig et etterlengtet mål. RBK vil etterhvert vise sin styrke og ta over kampen...men, jeg håper jo selvsagt at jeg tar feil :ffk: