Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad best på tribunen!

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Møklegård
De aller fleste er vennlige og høflige. Ja noen sammenligner oss faktisk med Celtic fansen....-

Jaså, du har merket deg den :)

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
:preligiøse, mot abort og prevensjon, mange unger. Ellers øldrikkende og syngende

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
fugl: ille koselig det altså! men vi kan ikke ta med i regninga at du bor i oslo city, eller at briskebybanden har et medlem fra f.eks. bergen. lillestrøm er og blir en liten by. fredrikstad er faktisk større. ergo blir lsk-supportere `bønder` for oss... sånn er det.

ellers er vi takknemmelige for at vi endelig er med i det gode selskap, også supporter-messig. og det er gøy at vi nå diskuterer/engasjerer/irriterer kanari, klanen og tornekrattet i stedet for foreldregruppa til eidsvold/turn og blåhvalene fra sandefjord :D

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

Knøttespiller
Ble medlem: 20 apr 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av fugl

som dere sikkert skjønner bor ikke jeg på noen bondegård men midt i oslo sentrum. så fortell ikke meg om hva som er harry, bønder!! for meg er lillestrøm en koselig by med mange hyggelige mennesker. før toglinja og varemessa kom lå kanskje lillestrøm som ei bygd 20 år etter i utviklingen..

Jeg kan ikke dy meg...hvorfor skryter alle fra Lillestrøm av et stort stygt lagerbygg ?(som en varemesse egentlig er) Fredrikstad kan jo begynne å skryte av lokalene til Høili da...

Lillestrøm kan vel neppe skryte a vå være Oslos mest attraktive "forstad" om man kan kalle det det... Som Oslogutt (jeg også) er det vel en kjennsgjærning at om man ikke har tilbrakt store deler av livet i Groruddalen, så er vel Oslo vest og etterhvert sør lang mer poppulært.. se forøvrig finn.no!

Men én ting er jeg hjertens enig med LSK folket, FFK supporterene må ikke herme, SPESIELT IKKE ta opp f.eks. Klanens bonde hets- det blir for dumt.

Plankehaugens svar på Skeid-supporterenes tiltrop på slutten av Skeid-FFK i fjor var derimot meget bra :)

Og apropos SKEID; Er det noen som vet hvem som var først ute med SA SA SA...BRA BRA BRA.... SKeid eller andre(FFK)?

----------------------------------------------------------

Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,

et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,

FFK har begge deler.

Eggen, t

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 apr 04

Lagt til:
greit la oss droppe den by diskusjonen. jeg og du bor i oslo, ferdig med det. blir for dumt å dra dette ut til det kjedsommelige når det egentlig var fotball vi diskuterte.

apropo er jeg 99% sikker på at dette er en opprinnelig skeid sang fra mange, mange, mange år siden.

Åråsen er mitt hjem!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jan 04

Lagt til:
Theodora, du driter deg ut med det bondepratet ditt, eller preiket som dere sier på bygda. Jeg var sammen med ei dame som hadde familie like utenfor Fredrikstad, og veit du hva de levde av? Jepp, de var ekte bønder med bondgård.

Gratulerer folkens, jeg hadde et bra inntrykk av Fredrikstadfolk, men nå begynner jeg å få dere langt oppi halsen.
Men det er typisk folk i utkantsnorge å være litt kjepphøye vel?

-Osloborger-

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Altså, bare for å fortelle deg litt fakta:

1) Fredrikstad ER Norges 6. største by.
2) Hva er det like utenfor de fleste byer? Jo, gårder... Til og med utenfor Oslo... Og London som jeg bor i.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av veiron

Gratulerer folkens, jeg hadde et bra inntrykk av Fredrikstadfolk, men nå begynner jeg å få dere langt oppi halsen.
-Osloborger-

Finn deg et annet sted å bedrive din verdifulle tid da. Jeg satt en potet i halsen en gang, den kom sikkert fra en av Fredrikstad´s mange bønder, og det var sinnsykt slitsomt, noe jeg håper å slippe å oppleve igjen. Jeg anbefaler deg herved å oppholde deg et sted du slipper å ha ting i halsen.

Ganske lei av Lsk supportere som mener det ene og andre negative om oss, her inne på et FFK-supporterfora.

Min mening har alltid vært at supportere som flyr rundt på andre sine forum å skriver dritt, og generaliserende usakligheter gjør sin egen supporterklubb en bjørnetjeneste.
Det er dette dere (en del Lsk-folk) driver på med her inne nå.

Utrolig tragisk diskusjon er det også.

Macka fra start!

A-lagspiller

Lagt til:
Var på biltur i europa i påska. Stort sett bondegårder hele veien...

Har alltid ledd av bønder/byfolk som har behov for å hevde seg. De fleste kutta det ut på barneskolen da de skjønte at de dreit seg ut...

Ha en fin dag!

Stadion på FMV!

Bedriftsspiller

Lagt til:
hvem av dem er du da Svein? var dette du skriver egen erfaring fra den gangen du måtte fosvare at pappaen din var bonde? neida svein, du er vel ikke mer bondsk enn de fleste. landbruket har vel sunket betraktelig, men synes ikke man bør skamme seg over å drive en gård.

Alle i norge er vel opprinnelig bønder og så veldig urbane iforhold til resten av verden er vi ikke... vi er ett lite potet-jordet i nord, kanskje vi alle skal innrømme det?

-urbanfugl-

Åråsen er mitt hjem!

A-lagspiller

Lagt til:
Hvis man staver "fugl" baklengs får man "bonde"

A-lagspiller

Lagt til:
Da er vi iallefall enig i diskusjonen er lavmål!

Stadion på FMV!

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
jepp... that`s my point

Bedriftsspiller

Lagt til:
( bøg, det var ikke til deg.... ;) )

jepp svein.... thats my point

Åråsen er mitt hjem!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av fugl
Alle i norge er vel opprinnelig bønder og så veldig urbane iforhold til resten av verden er vi ikke... vi er ett lite potet-jordet i nord, kanskje vi alle skal innrømme det?

Hele verden var opprinnelig bønder... Og fiskere... Og jegere...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
Synes det er på tide at denne tråden blir stengt nå jeg...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til:
Sitat fra leksikon fra 1973:
Lillestrøm:
"Tettbebyggelse i Skedsmo, ca 11000 innbyggere. Nordenden av Øyeren. Industri, trelastskole, jenbanestasjon."

He he, hvem er bønder? ....de hadde iallefall jernbanestasjon da, men det var nok for å ta med melkespann fra rampen og tømmer fløtet ned fra Finnskogen.....

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25