Sesongen 2025
Opprinnelig postet av Anders Strand
Hva skal vi finne på for å få mål ut av sjansene da?
Red FotMob har vi kun bommet 6 store sjanser. Haugesund har det samme, mens Kamma er best i ligaen med 5.
Mao så handler det ikke om å sette sjanser, men om å skape de. Der er vi blant de svakeste. På 13.plass med 13 sjanser, mens Viking leder med 45 skapte sjanser.
Vi har en spillestil som er veldig defensiv, og ingen av spissene vi har brukt de siste sesongene har sett veldig bra ut.
Kanskje han nye keeperen burde fått sjansen? Fischer har ikke vært på sitt beste de siste kampene.
Den nye keeperen kan ikke stå før overgangsvinduet åpner igjen... hvis du ikke snakker om Øvretveit og det håper jeg ikke.
Kampen i går synes jeg var bra. Veldig mye positivt å ta med seg. Vi skaper store sjanser og dominerer til tider banespillet. Jeg sitter egentlig igjen med en god følelse etter kampen. På samme måte som jeg gjorde etter cupkampen vi tapte mot Viking i 2013. Satser på at dette er kampen som gjør at det snur, akkurat som da.
Og når det gjelder Granaas, så synes jeg absolutt han har fortjent et innhopp. Treningskampen mot Sandefjord viser at han har mye å komme med og er heller ikke redd for å trykke til i duellene
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
14/05/2025 10:56 | e795f477