Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongen 2025

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 19 apr 25, 13:26

Glimt kampen blir flyttet til 16 juli. Da må FFK på en måte ofre seg litt med 3 kamper på 7 dager for at glimt skal få det penere når de møter tottenham borte og hjemme. Beste for oss hadde vel vært å møte glimt søndag 4 mai. 

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 20 apr 25, 10:02

En dag igjen til kamp og jeg merker jeg er mer spent på denne enn de tidligere kampene. Da hadde jeg ingen forventninger. Nå har det bygd seg opp og mot et antatt dårligere lag kan vi gå på en litt uventet smell. 

Veldig usikker på hvilket nivå Sandefjord også har. 3-0 seier mot Molde er på papiret veldig bra... men er det Molde som er helt elendige eller undervurderer vi Sandefjord? 3-1 tap mot Kåffa er vel ikke fullt så bra igjen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 apr 25, 13:20

Sandefjord er jo et veldig ballbesittende fotballag, og mange vil sikkert tenke på dagens kamp som et oppgjør mellom to motpoler når det kommer til måte å spille fotball på. Jeg tror vi skal forvente en kamp der Sandefjord har ballen mye, men jeg håper og tror likevel at vi på hjemmebane skal våge å presse i store deler av kampen. Når Sandefjord får det offensive spillet sitt til å gli, så er de veldig gode. Men de er vel i utgangspunktet bedre fremover enn bakover i banen. Igjen tror jeg dødball er det våpenet vi kan straffe dem hardest med, men samtidig håper jeg at vi nå får se et FFK-lag som også evner å skape sjanser og mål i "åpent spill". Vi har vist veldig lite av det de første tre kampene. 

Jeg har registrert at de som følger Sandefjord tett snakker om at de kanskje aldri har hatt bedre lag før enn i år. I fjor vil jeg si de fikk underbetalt ut fra prestasjonene, så det er et godt fotballag vi møter i dag som kan vinne mot alle i Eliteserien når de har dagen. Men det kan også vi. 

Ellers blir det spennende å se Hagens disposisjoner nå som alle (minus Kvile) rapporteres å være klare.

Jeg antar at Rocco Shein fortstat skal matches forsiktig og ikke er aktuell fra start. Men hva med Sørløkk? Kan han være aktuell å starte fremfor Metcalfe (som har imponert meg hittil i år) i en hjemmekamp mot Sandefjord? Eller kan han true Holten på topp? Jeg tviler på det. Med Stian Stray Molde tilbake samt en formsterk og innkast-viktig Daniel Eid, blir visekaptein Simen Rafn et fast tredjevalg på back (og tredjekaptein Owusu vår faktiske kaptein fremover?). 

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/01/2025 15:21 | 34df8bbb