Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillertropp 2025

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 30 mar 25, 18:02

Opprinnelig postet av Rey

Det er vel så enkelt at de har utsatt å ta noen avgjørelse. Både Kennedy og Bjartalid er skadet, så da kan de vente og se ann skadene dems. Er det sjanse for at Bjartalid blir skadefri før neste vindu regner jeg med at han meldes inn.

Ellers, veldig rart av FFK å la Jenssen gå til Særp uten å få en eneste krone for ham. Forsåvidt like rart at vi ikke klarte å få en eneste krone for Mads Nielsen

Tror du at FFK slapp Jenssen gå uten å få uten å få noe som helst ? Jeg vet ikke men håper da at man fikk hvertfall noen smuler Smile 

Han fikk ikke bli med særpingene til molde så akkurat nå ser det ikke ut til å bli noe tippeliga på ham hvertfall.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 30 mar 25, 19:53

Sportssjefen i Særp sa i hvert fall at de fikk mulighet til å hente han gratis nå. Synes det er rart for en keeper som absolutt har besvist at han holder nivået. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Marthe

Knøttespiller
Ble medlem: 27 sep 14

Lagt til: 31 mar 25, 10:43

Jeg så en kommentar på Facebook, usikker på fra hvem, om at FFK hadde tilbudt Håvar en god kontrakt for at han skulle bli. Så da får jeg en litt sånn rar følelse av at dette er litt barnslig trass. Asså, misforstå meg rett, jeg forstår at Håvar ikke har vært fornøyd med den situasjonen han har vært i siden vi signerte Fisher, og det har han all grunn til. Men å gå til erkerivalen for å bli 3. keeper fra FFK hvor han er 2. keeper (og det forventes et salg av Fisher på et punkt), gir ikke no særlig mening.

---------------------------

-Marthe

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/01/2025 15:21 | 34df8bbb