Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Haugesund - FFK (25.08 kl 17.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 25 aug 24, 16:33

Kjapt og gæli. Haugesund er et lag vi skal slå selv om vi lset veldig mot dem for bare et par uker siden.

Til dagens kamp er det en del overraskelser på laget. Den første endringen er Kvile ut på grunn av karantene og inn kommer Fallou Fall. Vi har ikke sett spesielt mye til han, så det blir spennende.

I tillegg så kommer Brandur Hendriksson inn på midten i stedet for Patrick Metcalfe. Det er vel for å skape mer framover, for der bidrar ikke sistnevnte i det hele tatt.

I tillegg er det verdt å merke seg at Björkström er på benken. Vi skulle aldri latt Mads gå. 

Bjartalid er forresten meldt ut av spillertroppen til denne kampen. Regner med han blir meldt inn før overgangsvinduet stenger, men jeg liker det ikke at han nå er ute med skade igjen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 25 aug 24, 17:18

Oså litt overraskende at Bjørlo starter på benken. De tre på topp er da Traore,Sørløkk og Skogvold.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 25 aug 24, 17:40

Ja og jeg synes det er rart ikke Auland starter 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 25 aug 24, 17:48

Vi trenger å trene mere på angrepspill. Det er frustrerende å se på når vi slår bort ballen med en gang vi får tak i den. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 25 aug 24, 17:54

Det finnes ikke presisjon i spillet vårt. Vi har en treffsikkerhet på 64% på passningene våre i første omgang og lar Haugesund styre for mye med en ballbesittelse på 65%. Hadde vi møtt et bedre lag, så hadde det nok vært greit, men vi møter Haugesund som ligger på kvalikplass. Da hadde jeg håpet på litt mer.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 25 aug 24, 18:25

På tide å bytte ut Hendriksson nå. Han har vært svak i dag.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 25 aug 24, 18:48

Der scorer Haugesund etter 84 min. Vel fortjent. FFK har vært skremmende svake i dag. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 25 aug 24, 19:21

Jeg blir egentlig litt skremt av at de sier på TV2 etterpå at det var mye bra her. Det synes jeg så absolutt ikke det er.Dette var svakt på alle måter

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 25 aug 24, 20:43

Så bare 1. omgang, og da så det ut som en 0-0 kamp. Jeg tenker at det hverken er oppsiktsvekkende eller urovekkende at vi ryker på naturgress i Haugesund.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 aug 24, 09:14

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Så bare 1. omgang, og da så det ut som en 0-0 kamp. Jeg tenker at det hverken er oppsiktsvekkende eller urovekkende at vi ryker på naturgress i Haugesund.

... så det er ikke urovekkende at vi taper på naturgress og i tillegg har Norges dårligste kunstgressmatte på hjemmebane? Er vel ikke akkurat tvil om at laget er inne i en negativ trend.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 26 aug 24, 21:39

Opprinnelig postet av Holters

Er vel ikke akkurat tvil om at laget er inne i en negativ trend.

Jeg vet jeg sa, og tror også jeg skrev på dette forumet, at det var en mulighet for at vi tok eliteserien på sengen med vår ultradefensive strategi. Kun ett lag har sluppet inn færre, mens halvparten har scoret like mye eller flere (fem lag har færre kamper).

Videre mente jeg at de andre lagene ville finne ut av oss etterhvert, og at høstsesongen vil se annerledes ut resultatmessig. Dette skjedde på mange måter første sesongen i Obos også, uten sammenligning forøvrig.

Så, fotball er spill/motspill, og  når reultatene blir svakere for vår del, er ikke det eneste svaret at vi er dårligere, men kan også være at motstanderne er bedre, mot oss. Altså at de løser måten vi spiller på bedre. Både forventet og sannsynlig. Og trenden startet i god tid før treneren fra fiskelandsbyen dro til Sverige.

Det er spillere som så ut som kloninger av Messi og Ronaldo i april og begynnelsen av mai, som nå fremstår som helt ordinære. Systemet vi spilte, fikk de til å se gode ut.

I dag har jeg også lest påstander om at spillerne er dårligere trent nå, enn under forrige trenere, dog ikke her på forumet.

 

Jeg tror ikke kunstgresset på stadion hadde så mye med dette resultatet å gjøre.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340