Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Brann 18.08.2024

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 18 aug 24, 09:54

Med seier over dagens motstander, Brann, kan vi klatre helt opp på andreplass med litt flyt, men vi kommer garantert inn på europacupplass. Hvor realistisk det er med seier i dag er et helt annet spørsmål. Jeg er egentlig fornøyd hvis bergenserne blir like sure som etter forrige kamp. Det hadde vært morro.

Laget er litt spennende i dag. Får Skogvold sjansen fra start allerede i dag? Sammen med Kjelsrud? Ellers er det vel ikke så mye endringer som  er aktuelle. Regner ikke med det blir noen endringer hverken i forsvar eller på midten, med unntak av Sørløkk ned hvis det blir endringer på topp

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 178

Lagt til: 18 aug 24, 12:09

Det har bare gått drøye 2 1/2 døgn siden Brann spilte en ganske dramatisk kamp - vi får håpe at den sitter i, både i hoder og bein. (Synd det ikke ble ekstraomganger forresten.) Dessuten har de kanskje allerede tankene i Almaty (totalt off topic, men er det ikke litt rart at Kasakhstan spiller i Europa?).

Selv om jeg var noe kritisk til kjøpet av Henrik den annen, håper jeg jo at vi får se ham i ettermiddag. Hylekoret fra Fugla da han ble solgt, kan tyde på at gutten har noe for seg, selv om det vel var en del sentimentalitet over å miste en "local lad". Kanskje ikke fra start, men etter hvert - og hvorfor ikke sammen med Henrik den første?

I alle fall bør Sørløkk tilbake der han hører hjemme på banen. Metcalfe er tydeligvis ikke i sin beste form, men slik som vi spiller nå, har han vel fast plass.

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 18 aug 24, 15:25

Kampen er vel ganske som forventet så langt. Vi slår ballen bort og den kommer like fort tilbake. Vi har et par sjanser, men veldig fortjent at Brann leder. 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 18 aug 24, 16:26

Dette gjikk så dårlig som jeg var redd for. Tror ikke vi skal tro og ha noen sjangs på medalje nå når vi ikke har noen mulighet mot de andre topplagene... 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 18 aug 24, 17:09

Mulig Torstvedt spiser ordene sine an Fischer


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 18 aug 24, 17:15

Fischer var da ikke så dårlig i dag han? Han skal vel ha litt av skylda for det første målet ettersom utsparket hans fra mål havner bak vår bakerste forsvarer, men han har da ganske mange gode redninger også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 18 aug 24, 17:31

Opprinnelig postet av Rey

Fischer var da ikke så dårlig i dag han? Han skal vel ha litt av skylda for det første målet ettersom utsparket hans fra mål havner bak vår bakerste forsvarer, men han har da ganske mange gode redninger også.

0-1 burde han tatt, og 0-2 går i korthjørnet. Han er neppe fornøyd med de selv.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 22 aug 24, 17:27

Fisher bør også kunne få spille en kamp helt på det gjevne uten å bli slaktet. Målene var vel i den kategorien der de fleste er mulig å ta men det ikke kan lastes keeper at de går inn. Selvik i haugesund blir av mange regnet som den beste norske keeperen ,og han har sluppet inn 30 mål på 19 kamper. Fisher har 20 innslupne. Kun Glimt har sluppet inn færre. Jeg er hvertfall meget fornøyd med Fisher,men blir han solgt i vinter så lever jeg også veldig godt med Jenssen. 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 26 aug 24, 09:16

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Mulig Torstvedt spiser ordene sine an Fischer

Fischer er den soleklart beste keeperen vi har - uavhengig av ordene til Thorstvedt. Det er moro med lokale gutter, men det er faktisk godt å se at man velger å benytte de beste spillerne fremfor å være sentimentale.

Dette er forhåpentligvis også det siste året til Begby, som ei heller er god nok.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340