Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Haugesund 14.08.2024

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 26 aug 24, 18:39

Mikkjal har gjort en kjempejobb for oss slik han også gjorde i Klaksvik og er i full gang med å få til i AIK. 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 26 aug 24, 21:47

Opprinnelig postet av Holters

 

... akkurat som du er styreleder for fanklubbene til Jenssen, Begby, Åsheim, osv. mener du? Eller hadde bestemt deg for å være negativ til alt rundt Thomassen allerede før han gikk inn døra på stadion bare fordi han var færøysk? Til tross for at prestasjonene motbeviste forutinntattheten din gang på gang?

 

Jeg var først skeptisk, og fikk bekreftet mine mistanker. Tror ærlig talt andre tenere kunne rykket opp sist sesong, med de samme økonomiske ressursene, som var noe helt annet enn hva forgjengerne disponerte.

Og tror ikke man trenger å være trollmann for å nå den plasseringene vi ender opp med.

Han fortod heller aldri hieriakiet i en fotballklubb. Der årsmøte er høyeste organ, som velger et styre, som ansetter en daglig leder, ogderetter kommer sportslig leder og til slutt treneren. Thomassen oppførte seg som om han eide klubben. Det mislikte jeg sterkt. For meg er alltid klubben det største.

Dessuten spilte vi det Nils Arne Eggen i sin tid kalte "rævva fotball", og det er jeg heller ikke stolt av.

Dette er mine meninger, som jeg står for, men det er lov å være uenig.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 26 aug 24, 21:50

Opprinnelig postet av Erikk

Mikkjal har gjort en kjempejobb for oss slik han også gjorde i Klaksvik og er i full gang med å få til i AIK. 

Følger ikke Færøysk fotball veldig tett, men Klaksvik, kalt "fiskesheikene" har veldig mye større budsjetter enn de andre lagene på øyriket, og henter de beste spillerne. Dessuten løftet de seg betydelig internasjonalt etter at han dro fra klubben.

Kunne ikke dy meg


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 684

Lagt til: 29 aug 24, 19:13

Etter to tap i begynnelsen har Mikkjal 4 strake seierer så det ser ut til at han har fått noe suksess der også. Desverre,er det fristende å si Wink



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340