Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Byåsen: 11.08.2019 kl 1700

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 10 aug 19, 18:17

For første gang på så lang tid jeg husker, innbyr FFK til gratiskamp og så langt er det delt ut ca 6500 billetter. Håper så mange som mulig benytter seg av disse slik at vi kanskje kan få oppleve stemningen vi hadde mot Moss i fjor og annenhver uke for 10 år siden.

Motstander er Byåsen som ligger sist på tabellen med flest baklengsmål og nest minst scorede mål. Da må det jo være lov å håpe på mange mål for FFK, spesielt når Kjelsrud er tilbake.

Bortekampen i våres endte med 1-0 seier til FFK og ekspertene er veldig delt i om det var en godt gjennomført bortekamp eller ikke. Jeg er blitt en gretten gammel gubbe med årene, så jeg mener det var ræva spill og bare flaks som gjorde at vi vant. Men vi har heldigvis spilt bedre etter det, så jeg regner med at vi skal være klart bedre enn Byåsen i morgen.

Verdt å merke seg er det at Byåsen har hentet inn Andreas Nordvik for å tette forsvaret. 

Håper på følgende lag i morgen:

Jenssen

Åsheim, Nielsen, Molde, Begby

Solberg, Hagen, Veteli, Drage

Nieves

Kjelsrud

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 10 aug 19, 18:25

Det laget burde funke.

Ellers er det verdt å nevne at Stjørdals-Blink vant 1-0 over Nardo i dag. La oss sørge for at deres opphold på 1. plass blir kortvarig.

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17

Lagt til: 11 aug 19, 17:57

Ferien er brukt bra ser jeg. Solberg og Vetteli er jo helt grusomme her. Byåsen med den desidert største sjansen. 

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 11 aug 19, 18:03

Er vel A. Hagen som hadde den desidert største sjansen når han får ballen på 10 meter, er alene og brenner den 5 meter over. Den sjansen er stor. For øvrig er han i samme kategori som Solberg i dag. Åsheim vår beste så kangt

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Sandaker

Juniorspiller

Lagt til: 11 aug 19, 18:08

Nieves, love og Nilsen inn. Kjell, Solberg og hagen ut. 

Sandaker

Juniorspiller

Lagt til: 11 aug 19, 18:37

Hadde jeg vært Tim Nilsen nå hadde jeg vært rimelig forbanna 

Sandaker

Juniorspiller

Lagt til: 11 aug 19, 19:05

Der røk opprykket. Byåsen så ut som et bedriftslag. Kjelsrud like middelmådig som forventet.

At vi ikke er påskudd fra start med 8000 på tribunen er ufattelig. 

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 11 aug 19, 20:06

Dette var en sørgelig forestilling. Rart at FFK svikter hver gang det står noe ekstra på spill. Forøvrig er jeg trygg på at Kjeldsrud vil gjøre det veldig godt i FFK. 

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 11 aug 19, 20:07

Savnet Sellin faktisk.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 11 aug 19, 21:52

Dagens største skuffelse er for meg kampledelse.!

Andreas Hagen blir spilt på feilvendt gang etter gang. Hadde han enten vendt nesa mot motstanderens mål for å komme i medløpers, eller kommet dypere i banene for å hente ballen så hadde Forsvaret til Byåsen fått en mye vanskeligere jobb med å forsvare seg. Det blir for forutsigbart. Rett og slett elendig av trenerteamet. 

Samtidig så spiller FFK med alt for lite intensitet i gjenvinningsfasen, ender opp med at vi vinner ballen tilbake lavt i banene. Med kun Kjelsrud på topp, og ingen som kommer til han i støtte så mister vi ballen til ett hardtarbeidende Byåsen. 

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 11 aug 19, 22:06

Andre omgang var strengt tatt bra. Vi skapte mange nok sjanser til at med normal effektivitet hadde vi vunnet greit, og Byåsen slapp ikke til.

Men første omgang var ræva. For lite bevegelse, og de gangene det var tilløp til gode angrep rotet vi det bort med slurv. Hadde vi holdt samme nivå i første omgang som i andre hadde sannsynligheten for scoring vært tilsvarende større.

Jeg vil ikke gå med på at opprykket røk i dag. Vi er ett poeng bak Blink. Det er 11 kamper igjen. Men dette var på papiret den enkleste kampen vi hadde, og ryker opprykket så er dette en av kampene vi vil tenke tilbake på og irritere oss grenseløst over. (Synes fortsatt kampene mot Vidar og Brattvåg var verre).

Men opp på hesten og ned til Jæren for å hente tre poeng!

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

Sandaker

Juniorspiller

Lagt til: 11 aug 19, 22:28

Jeg har store problemer med å se hva Kjelsrud skal tilføre oss. Han taper de fleste duellene og er ikke noe bra oppspillspunkt. Han er ikke spesielt rask eller teknisk. Da står tøffheten tilbake. Men én helt grei midtstopper skal ikke ha noe problemer med å nøytralisere han.

Jeg hadde startet med Nilsen. Mye verre å møte. Kvikkere og  mye bedre timing i boxen. I tillegg stikker han i bakrom. Kjelsrud er ekstremt forutsigbar.

Jeg er enig med deg Einstein. I dag savnet jeg Sellin, som selvfølgelig puttet for Strømmen 

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 12 aug 19, 10:18

Masse folk kommer med store forventninger og vi spiller helt ræva. Har dere hørt den før? Vedr opprykk er vi alt for dårlige hjemme og vi rykker ikke opp i år heller. Stjørdals Blink vinner og Kvik blir nr 2. 

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914