Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Mjølner - Fredrikstad: 26.08.2018 kl 1400

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 26 aug 18, 13:29

Under en time igjen til kampstart i Narvik. På tross av at Mjølner var det hittil dårligste laget som hadde besøkt stadion klarte vi å tape hjemmekampen mot dem. Håper virkelig at guttæne vil hevne det tapet i dag.

Laget blir det samme som startet sist noe som forsåvidt er greit nok etter at de har hatt to gode førsteomganger på rad.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Rey

Moderator

Lagt til: 26 aug 18, 14:58

Nok en kamp med tre mål i første omgang. Det må sies å være godkjent selv om jeg ikke skjønner hva som egentlig skjer på 1-0 målet.

The colour of her eyes

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 26 aug 18, 16:03

Tre nye poeng i boks, og ni mål på tre kamper etter ferien. Meget bra start på høsten!

Hvorfor Håvard Jenssen skulle ut i situasjonen som ga 2-3 skjønner jeg ikke. Som keeper må man være 100% sikker på å vinne ballen for å gå inn der.

Selv med seier i noe jeg antok ville bli en vrien bortekamp så har jeg litt å klage på: Vi hadde tre-fire gylne kontringsmuligheter i 2. omgang og scoret ikke på noen av dem. Verst var vel den på overtid. Målet var åpent, skuddet burde kommet mye tidligere. Dette er gode spillere, å treffe et tomt mål fra 30-40 meter bør være enkelt, så hvorfor føre ballen helt inn til 20 og bli løpt opp av forsvareren?

Men når enden er god er allting godt. Tabelltopp! (Trolig bare til låns, men vi kan jo håpe at Raufoss går på en ny skrell).

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

Rey

Moderator

Lagt til: 26 aug 18, 16:14

Skrellen til Raufoss tror jeg du skal se langt etter... leder 1-0 etter to minutter.

Men helt enig, 2-3 målet, er svak av keeper. Han kunne vel også gjort sakene bedre på 1-2 målet, men der burde kanskje forsvaret hjulpet litt bedre til med returen også?

Og ja, hvorfor i svarte skyter ikke Anas på den kontringen på åpent mål. Fatter ikke. Skuffet over prestasjonen i denne kampen

The colour of her eyes

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 26 aug 18, 18:14

Opprinnelig postet av Rey

Skrellen til Raufoss tror jeg du skal se langt etter... leder 1-0 etter to minutter.

Ble 4-0 til slutt. Et stygt skudd for baugen for Grorud.

På vent
Ikke ferdigstilt av bruker

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 27 aug 18, 19:58
Endret: 27 aug 18, 20:00
Endret av: Erikk

Det er en god nyhet fra Elverum på gang. Stabæk 2 har slått Elverum borte 2-1. Forrige uke holdt de Rævfoss til uavgjort. TAKK TAKK TAKK Stabæk 2

Tøfflus

Landslagsspiller

Lagt til: 27 aug 18, 21:42

Du store alpakka. Stiller de med Ohi og full pakke eller?

Får håpe de ikke har så mange førstelagsspillere tilgjengelige mot oss Cool

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914