Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Bærum: Lørdag 18.08 kl 1800

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 17 aug 18, 21:24

Etter forrige ukes enorme opptur publikumsmessig er vi tilbake til normalen mot Bærum. Har likevel et håp om at noen av de som var på stadion sist synes at det var såpass morro å være på stadion at de kommer igjen. Kan vi håpe på 5000 eller er det litt vel optimistisk?

Selv om det var en opptur på tribunen mot Moss, er jeg ikke overbevist av spillet. Håper det sitter bedre mot Bærum som kommer fra et 1-2 tap mot Elverum.

Laget tør jeg ikke engang gjette på, men jeg håper Rocky er tilbake i startoppstillingen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 18 aug 18, 02:19

Har mine tvil på at vi er i nærheten av 5000 med den værmeldinga som ligger an for morgendagen, men gleder meg til kamp læll. Jeg ønsker ikke helt å bedømme laget så fryktelig etter forrige runde, det var veldig mye press med 10 000 tilskuere som ser på.. 

Håper også at Rocky får mer spilletid i denne kampen så fremt det blir sammen med Aalbu, han fortjener absolutt å spille fra start.

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 18 aug 18, 10:33

Enig i at Rocky spilte seg inn igjen på laget sist. Skjønner imidlertid hvorfor han var benket, han virket uinspirert de siste par kampene før ferien.

Blir neppe stinn brakke i dag, men mellom 4000 og 5000 kanskje?

Bortekampen mot Bærum var en elendig førsteomgang og en andreomgang som såvidt var godkjent, altså en dårlig kamp. FFK er bedre nå, skal man tro tabellen så har vel Bærum dalt litt i nivå og befinner seg sammen med Moss i ingenmannsland. De har tre på rad uten seier (tap mot topplagene Raufoss og Elverum, og 0-0 mot Moss).

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

madcow

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til: 18 aug 18, 17:16

Samme lagoppstilling som sist kamp. Ingen endringer. Litt overraskende.. men stoler på Høgmo!

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -

Rey

Moderator

Lagt til: 18 aug 18, 17:53

Veldig glissent på tribunen. Ser ikke ut som halvparten av sesongkorta er her en gang

The colour of her eyes

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 18 aug 18, 18:35

3-0 etter 25 minutter. grei start om ikke annet :-)  2 av Aalbu og en av Tim Nilsen.

Rey

Moderator

Lagt til: 18 aug 18, 21:44
Endret: 18 aug 18, 22:01
Endret av: Rey

Veldig fornøyd med første omgang i dag. Total overkjøring av Bærum. Må være beste omgangen vi har spilt i år? Selvfølgelig litt flaks at stolpeskuddet Bærum har tidlig i omgangen på 0-0 ikke går inn. Det hadde gitt et helt annet kampbilde. Men ellers er det fullt fortjent at vi leder 3-0 til pause. Hva Bærumforsvaret gjør til tider skjønner jeg lite av. Gir bort enorme rom til spissene våre.

Ikke fullt fornøyd med andre omgang. Selv om vi kontrollerer kampen inn burde vi gått for et par mål til for å hjelpe på målforskjellen sammenlignet med Raufoss og Elverum.

Ellers er jeg veldig fornøyd med Tim Nilsen i dag. Helt nydelig å se hvordan han jobber i dag og blir belønnet med et mål. Burde kanskje hatt ett til også, men alt i alt er jeg veldig fornøyd.

The colour of her eyes

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 19 aug 18, 10:08

Jeg er veldig fornøyd med denne kampen. Vi MÅTTE vinne, så enkelt skal det sies. De andre lagene på toppen vant og vi var helt avhengige av å vinne denne kampen. Slike kamper kommr det flere av utover og det er mange lag som henger med. Går vi på "bananskall" el lignende detter vi raskt ut av kampen om opprykk. For Bærum var denne kampen ren bonus. Jeg er som nevnt strålende fornøyd med at vi innfridde forventningspresset og vant kampen.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 20 aug 18, 14:32

Veldig bra førsteomgang. Kunne fort vært mer enn 3-0 til pause. Aggressiviteten var bra over hele linja og det var mye initiativ offensivt, Bærum kom ikke ordentlig inn i kampen før FFK slapp opp gassen etter pause. Hvis dette er den nye standarden så får vi en morsom høst.

Selvsagt kan man alltid ønske seg flere mål, men det er vanskelig å holde et sånt trøkk i 90 minutter. Når det blir virkelig store siffer så er det vanligvis fordi motstanderen gir helt opp, slik som Nybergsund gjorde i våres. Bærum ga aldri helt opp, men fortsatte å jobbe til kampen var over. Da skal man være godt fornøyd med 3-0. Bra, guttane!

Morsomt når den ene Bærum-supporteren det var noe lyd i fikk applaus Cool han hørtes godt! Resten levde kanskje i troen om at "vi heier ikke selv, vi har folk til slikt"?

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914