Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Grorud søndag 1.juli kl 18.00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 30 jun 18, 14:34

Ser at bookmakerne har stor tro på FFK nå. Grorud har imidlertid vært sterke på bortbane så langt i år. Er det lov å forvente hjemmeseier her? Det er i alle fall klart at FFK må løfte nivået fra kampen mot juniorlaget til Stabæk2 sist hvis det skal bli poeng. Noen som har info om FFKs lagoppstilling? 

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 30 jun 18, 17:03

Regner vel med at det blir samme som startet sist med unntak av Leko. Så vidt jeg har skjønt er Veteli klar igjen så jeg regner med han blir prioritert før Farah.

Stopperplassen derimot er veldig usikker. Borgersen eller Viitikko? Viitikko har vært lenge ute og er kamprusten, mens Borgersen hadde et godkjent innhopp sist, spilte bra mot LSK og har vært skadefri lenge. Holder derfor en knapp på sistnevnte

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 01 jul 18, 18:40

Tomas Lopez Borgersen fra start. Etter A-lagsdebuten sist helg får Tomas starte dagen kamp i Mislav Leks fravær. Her er FFKs startoppstilling mot Grorud: Jenssen-Westgaard-Nielsen-L.Borgersen-Begby-Lekaj-Mæland-Rekdal-Farah-Sellin og Nilsen.

FFK leder 1-0 etter mål av Tim Nilsen etter 18 min.

Rey

Moderator

Lagt til: 01 jul 18, 18:55

Drittmål i mot. Føler vi er best, men så mange sjanser har vi ikke akkurat. 

The colour of her eyes

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jul 18, 00:04

Men det er faktisk bare andre gang i år at Grorud gir bort poeng på bortebane. Var de like gode hjemme som borte hadde de ledet tabellen. 

Uavgjort hjemme er aldri fullgodt, men 2.plass og fire poeng opp gir grunnlag for fortsatt optimisme. 

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 02 jul 18, 08:17

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Men det er faktisk bare andre gang i år at Grorud gir bort poeng på bortebane. Var de like gode hjemme som borte hadde de ledet tabellen. 

Uavgjort hjemme er aldri fullgodt, men 2.plass og fire poeng opp gir grunnlag for fortsatt optimisme. 

For ordens skyld, det er bare tre poeng opp til Raufoss.

Jeg er skuffet over denne kampen. FFK kjørte i starten og ledet fortjent,men så slapp vi oss lavt og Grorud scorer et flaksemål. Men det jeg er skuffet over er at det tok så lang tid å gire opp igjen på stillingen 1-1. Fra pause og fram til 75 minutter skjedde det knapt noe som helst. Jeg skjønner ikke hvor den passiviteten kommer fra.

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Lagt til: 02 jul 18, 12:06
Endret: 02 jul 18, 12:07
Endret av: FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av Tøfflus

For ordens skyld, det er bare tre poeng opp til Raufoss.

Du har selvfølgelig rett. I tilligg overså jeg at Mjølner vil gå forbi oss hvis de slår Stabæk2 hjemme i dag. Men optimismen er der fortsatt ! 

Kan det være varmen? Altså, som forårsaket passiviteten i annen omgang? 

Ser at Høgmo snakker om behov for offensive forsterkninger i troppen. Ser ingen grunn til å argumentere imot, selv om jeg håper de spillere man har idag blir med videre. 

Rey

Moderator

Lagt til: 02 jul 18, 14:59

Opprinnelig postet av Tøfflus

Men det jeg er skuffet over er at det tok så lang tid å gire opp igjen på stillingen 1-1. Fra pause og fram til 75 minutter skjedde det knapt noe som helst. Jeg skjønner ikke hvor den passiviteten kommer fra.

Den passiviteten var vel også noe Høgmo kommenterte etter kampen.  At han var skuffet over manglende løpsstyrke og at han ikke kom til å akseptere det i framtiden.

The colour of her eyes

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914