Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad - Odd 2: Tirsdag 22.05 kl 19:00 - Møt opp på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 23 mai 18, 17:03

Da hadde det stått 0-1, Erik.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5435

Lagt til: 23 mai 18, 18:18

Opprinnelig postet av Erikk

Mange har ment lenge at Jenssen er god, men han har ikke alltid kommet godt fra det. Denne sesongen har han vært vår beste spiller etter min mening.

God skuddstopper, men ikke fullt så god i feltet. Heller ikke god nok med ballen i beina. Blir nervøs hver gang det er et tilbakespill til han. De havner litt for ofte utenfor banen. I tillegg er han ikke god nok til å sette raskt i gang enda. Men det går framover

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 23 mai 18, 21:46

Nå skal det sies at vanligvis er ikke resten av laget så flinke til å invitere til rask igangsetting heller ... Alt for ofte småjogger de til sine vante posisjoner og venter på det sedvanlige lange utspillet. Det hjelper ikke om han så kan kaste raskt og millimeterpresist til midtstreken dersom ingen i hvit trøye er klar til å ta imot ballen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 24 mai 18, 09:46

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Erikk

Mange har ment lenge at Jenssen er god, men han har ikke alltid kommet godt fra det. Denne sesongen har han vært vår beste spiller etter min mening.

God skuddstopper, men ikke fullt så god i feltet. Heller ikke god nok med ballen i beina. Blir nervøs hver gang det er et tilbakespill til han. De havner litt for ofte utenfor banen. I tillegg er han ikke god nok til å sette raskt i gang enda. Men det går framover

Dette er jo en nøyaktig beskrivelse av Masalin også. Han var kanskje enda mer ekstrem. Staw var vel også en slik type. Skulle tro at det skulle Være mulig å trene opp en helt grei ballbehandling. Jeg har to barn som spiller fotball. Har Vært utrolig mye på løkka med de. Han minste har'ballfølelse'. Han eldste bruker veldig lang tid og vil aldri bli skikkelig venn med ballen. Han blir mer og mer satt som keeper på laget. Han er ikke noe talent der heller så dere trenger ikke bekymre dereCool. Men jeg ser tegninga. 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340