Husk meg
Brukernavn
Passord

Loberto trekker seg

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 02 nov 17, 10:30

Jeg mener det samme og i PostNord-ligaen blir vi jo satt kraftig tilbake. Hvordan vi skal komme tilbake er selvsagt et godt spørsmål og jeg tror ikke svaret ligger i å kjøpe inn spillere "i øst og vest" og være helt avhegige av noen velstående. Hvis vi isteden hadde forsøkt å bygge opp noe "sten for sten" hadde det sikkert vært flott, men vi må treffe bedre med spilleroverganger. En annen sak er publikum som "forlanger" at vi skal rykke rett opp igjen.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4693

Lagt til: 05 nov 17, 21:41

Hvis dette er tråden for å diskutere trenerspørsmålet så vet jeg ikke om vi skal legge så mye vekt på BP sitt svar til media i dag hvor han er klar på at han vender tilbake til Godset etter kvaliken. Kan han egentlig si noe annet før det eventuelt er klart? Hadde han sagt "vi får se" så ville jeg tolket det som at FFK hadde lagt fram et kontraktstilbud og at han vurderte det seriøst. Det blir selvsagt ikke aktuelt før det er avgjort hvilken divisjon vi spiller i.

Men sett at vi berger plassen: Er BP mannen? Førsteinntrykket er jo veldig godt, men det er kanskje noen som har litt mer kjennskap til ham og hva han står for som trener?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 05 nov 17, 22:01

Tja han var jo hovedtrener en periode i Strømsgodset uten at det gikk veldig bra. Hvis han skulle finne på å redde oss blir han selvsagt en stor stjerne i byen og mange vil ønske han inn. Jeg er egentlig positiv men også usikker. Det jeg imidlertid er helt skråsikker på er at vi aldri må skrive en kontrakt med en trener som gjør han helt uppsigelig uansett resultater (jeg tenker på at økonomi og situajsonen vi har hatt). Jeg har en tanke om at flere mente at Loberto burde hatt sparken i sommer, men at det var økonomien som sørget for at det ikke skjedde.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 05 nov 17, 22:22

Det spørs hva du definerer som bra. For helsa hans gikk det ikke spesielt bra ettersom han fikk hjerteinfarkt, men sportslig var det da bra.

Han tok over etter David Nielsen da de lå på 10. plass og tok de opp til sølvmedalje det året.

Året etter lå de på tredje plass da han fikk hjerteinfarkt og måtte trekke seg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 05 nov 17, 22:27

Med andre ord er det jeg som husker for dårilg. Jeg vil med dette legge meg flat.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340