Kamptråd: Ranheim-FFK 13.05.17 kl 18.00
Ebenfalk2
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 13 mai 17, 13:21
Endret: 13 mai 17, 13:46
Endret av: Ebenfalk2
Ny kamp, nye muligheter.
Regner med at gutta er revansjelystne i dagens kamp, bør ha lave skuldre og fokus på å gjøre det vanskelig på Ranheim.
XI:
Jenssen
Westegaard ladenmakkhi leko Nuhu
Begby Dinko. Veteli Wright
Flo. Kapidzic
0-2 til FFK og to mål av Sanel
Ja, så mye følger jeg tydligvis med for tiden. Var sikker på at kampen var i morgen jeg.
Litt overrasket over at du vraker Skagestad i forsvaret i din foreslåtte startoppstilling, men ellers ser det jo ikke så halvgæli ut. Litt lett midtbane kanskje?
Men greit å få ut N'Diaye.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Skagestad var inne, men ble meldt ikke klar. Men uansett så er ladenmakki en bedre energispiller, så tror det blir ett spennende alternativ. Kanskje de slipper seg litt mer løs denne gangen
Ser nå at Skagestad er ute med skade sammen med Åsheim ja. Åsheim har dessverre ikke vært spesielt god så langt i år, så det er vel ikke noe stort tap.
Regner med at de spiller med 4-5-1 og jeg syns Kapidzic gjorde såpass bra jobb på ventresiden i kampen mot Florø at han godt kan fortsette der.
The colour of her eyes
Loberto klarer å overraske med laget i hvert fall
Akinyemi - Leko - Lahdenmäki - Nuhu
Westgaard - Karoliussen - Trebotic
Kapidzic - Flo - Brix
The colour of her eyes
Bra å få flytta Westgaard opp på midtbanen. Synes han har virket ukomfortabel som back i de fleste kampene. På midten har han vist at han duger på dette nivået.
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Vises ikke denne serierunden på Eurosport player?
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 13 mai 17, 18:04
Endret: 13 mai 17, 18:04
Endret av: Tøfflus
Hmmm. Hos meg sto playeren bare og kvernet som om sendingen ikke hadde startet enda.
EDIT: Nei, der har jeg bilde!
Her også kverner den slik du sier (jeg kaldte det bug)
Har du go CD så er den på eurosport 9
Har denne kampen på PC'n og Stoke-Arsenal på TV'n. Er en viss tempoforskjell ...
Nokså tam førsteomgang, av begge lag. Ranheim litt nærmere scoring enn oss, jeg synes ikke vi er bestemte nok når vi har kontroll på ballen.
Vi må opp et hakk om vi skal vinne denne.
Går det an ...
Blytungt
The colour of her eyes
Vi går til 16. mai-kampen med ... 3. Forbanna. Poeng.
Fire tap på rad, og vi har på de fire kampene scora to mål. Vi har hatt sjanser nok, men vi scorer ikke på dem.
Nå handler resten av sesongen ... nok en gang ... om å unngå nedrykk.
Symptomatisk dette her.. synes FFK gjør en ok kamp, ikke overbevisende offansivt og heller ikke helt skjerpa i forsvar. Klarer ikke å være på hugget i boks begge veier, og lite samhandling igjen..
Har sansen for Loberto, men FFK har satset på feil hest. Det trengs en erfaren og autoritær sjef i FFK det kan man se etter de 3 siste sesongene pluss denne sesongåpningen. På tide at man slutter å tro at å utvikle trenere er den rette måten å styre en toppklubb, joda med all respekt vi hadde JHH forige sesong, men han har tross alt aldri hatt suksess med en klubb av FFKs størrelse.
Men men Ranheim er jo tross alt en toppklubb i Obos så sann sett så erresultatet ikke helt å rope varsku etter, men da stiller jeg spm hvordan skal vi se på oss selv, som ett bunnlag eller som en toppklubb..
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
men da stiller jeg spm hvordan skal vi se på oss selv, som ett bunnlag eller som en toppklubb..
Dessverre svarer vel tabellen ganske greit på akkurat det spørsmålet.
Da gjorde vi en god kamp....
Ut fra Ranheims og våre resultater hittil var vel tap ikke overraskende. En god kamp er vel å ta hardt i, men isolert sett er ikke dette resultatet grunn til å finne fram tjære og fjær.
Men uansett hva vi regner oss selv som, det brenner på dass.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914