Kamptråd: FFK - Nest Sotra, søndag 01.11.2015 klokken 13:00 - MØT OPP!
Fortsatt ikke helt kommet meg etter gårsdagen. Herregud for et drama.
AE sine dager er nok talte, eller så forstår jeg ingenting. Ordentlig opprydning må til, og det starter med ny trener. FFK har ikke råd til å gjøre feil nå. Stallen kommer etter det, hvor ny trener må få stort ansvar.
Vi skriver onsdag. Det er fortsatt øyeblikk hvor jeg ikke klarer å ta inn over meg hvor nær vi faktisk var 2. divisjon.
---------------------------
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Opprinnelig postet av Tøfflus
Vi skriver onsdag. Det er fortsatt øyeblikk hvor jeg ikke klarer å ta inn over meg hvor nær vi faktisk var 2. divisjon.
Det var vel slik at vi var i 2.div noen få sek i 1. omgang, rett før vi scoret. Og så etter at kampen var slutt, under 1. sek, mellom Åsane sin straffescoring og Jervs utligning.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
De faktiske omstendighetene er jeg godt kjent med. Men at vi altså bare var ett overtidsmål i en kamp vi ikke selv spilte, unna nedrykk, det har liksom ikke sunket helt inn.
Om ett år kan vi være i en helt annen situasjon. Det kan være opprykk vi spiller om i siste runde. Men for at det skal skje må mye forbedres.
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25