Kamptråd: Kvik-Halden - FFK 06.05.2015
I følge FFK vil Adam Straith spille fra start mot Kvik i morgen. Det var en god og overraskende nyhet.
Lagoppstillingen er som følger:
Jensen
Lønn - Abenzoar - Hammar - Sansara
Straith
Rafn - Nazari - Begby
Nystrøm - Shaswari
Straith vil med andre ord ikke spille som stopper men defensiv midtbane. Ser da ut som en veldig offensiv startoppstilling egentlig.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
At Straith er tilbake er jo fantastisk. Jeg har lurt lenge på hvordan vi skal løse det med alle skadene og problemene på den ene siden og 4 gode stoppere på den andre. Med andre ord håper jeg virkelig at Straith lykkes på midtbanen.
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 05 mai 15, 21:08
Endret: 05 mai 15, 21:15
Endret av: Tøfflus
Det jeg er spent på er om man har en klar plan for hvordan ta hensyn til Abenzoars åpenbare problem - toppfarten i løpsdueller én mot én. Dere som så mye av treningskampene, hvordan så det ut da? Var det Abenzoar som hadde som oppgave å støte (ta første duell) mens Hammar, evt nærmeste sideback, tok sikringsjobben?
Ellers veldig gledelig at STraith er tilbake før antatt, og også at Westgaards skade ikke var så ille som det så ut som der og da på søndag.
Ja, og når spiller Nazari en hel kamp uten å få kort?
Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"
Gordon Strachan: "Velocity"
I treningskampene syns jeg Abenzoar virket ganske rask og hadde bra tempo i spillet sitt. Ikke vært like god i serien, men det gjelder de fleste på laget. Syns det kan virke som Abenzoar ikke er topptrent, for syns det virker som han blir svakere og tregere utover i kampene.
Håper Straith gjør det bra på midten, men tror ikke han er noe redningsmann, kanskje kan han balansere laget bedre. Vårt største problem er mangel på kreativitet og bevegelse uten ball offensivt, vi skaper jo nesten ikke sjanser, omtrent som i fjor.
Lenge leve "hjørnet"!
Grei førsteomgang. FFK skaper klart flest sjanser og leder fortjent.
Er vi i ferd med å kollapse igjen? Kvik kjører kampen fullstendig nå! Nå bør de heve seg syns jeg.
Lenge leve "hjørnet"!
Er det mulig??? Når skal de fatte at en kamp varer i 90 minutter + tillegg. Ny trener i morgen!!!
Heia FFK
Tøfflus
Ble medlem: 06 jun 07
Lagt til: 06 mai 15, 19:44
Endret: 06 mai 15, 19:44
Endret av: Tøfflus
Denne gangen er vi (i motsetning til sist vi rotet bort en tomålsledelse) heldigvis fortsatt 11 mann, så da er det jo lov å håpe at vi kan vinne i ekstraomgangene ...
Katastrofalt, uansett åssen det her går. Nå må bunnen være nådd vel?
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Blåkopi. Det her er bare latterlig.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Ærremulig
Drit og dra. Gå hjem som straff!!!!
Uff.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Skandale!! Jævelig kjipt! Gledet meg til å få besøk av TL lag i cupen, men ikke i år heller! Nå bør vel HWL takke for seg, dette går ikke lengre.
Lenge leve "hjørnet"!
Når skal endringer skje? Når nedrykket er sikret i midten av september?
Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(
Tja... Hva skal en si? Har vel hatt denne følelsen i hele dag. Hva sier Wibe? Stolt av gutta? Humpete bane? Uansett om han kjefter de huden full så er det på tide å gjøre noe. Selv om spillerne synes han gjør en god jobb så er ikke dette bra nok. Det fungerer rett og slett ikke!
Fredd
Må ikke kjefte på gutta nå. Stakkar, de er så langt nede.
Synes jeg hører han. Nå er det bare en veg og det er oppover. NOT!
Heia FFK
Seieren hadde vi alle trengt nå, men for å være ærlig så er det helt OK å melde seg ut av denne ubetydelige cupen for FFK's del. 60 % av spillerne skal jo gjennom de vante to-tre periodene av sesongen med skadeavbrekk, nå slipper vi ihvertfall cup skader..... Og fokuset MÅ være skjerpings i serien!
Synes rett og slett det mangler 100% innstilling. Det er ikke no råskap, ofring for hverandre osv. Den lille cm mangler, og det er der HWL må feile. Føler vi må ha en person som kan bryte inn litt, med en annen holdning.
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Ikke bra, men heller ikke skandale eller katastrofe. Bare trist.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914